Resist skrev:
Winta skrev:
Methylon er det stof jeg har taget klart mest af de sidste par år, og vi snakker vidst efterhånden ret store doser i alt.
Jeg var med i det meget store forsker projekt der kører for tiden, hvor de primært tester mdma brugere, og de sagde at mine MR, og PET scaninger og tests lignede meget mdma brugernes, dog ikke nær så kraftige ændringer som i mange af mdma brugernes tilfælde, selv om jeg havde haft taget langt mere methylon end de havde taget mdma. De sagde dog også at de ikke kunne udelukke at det var lige så "skadene" og at jeg bare var bedre til at klare det, men det er i hvert fald en mulighed.
Jeg synes også det er værd at ligge mærke til at det ikke er NÆR så normalt med nedtur efter methylon som med mdma, det må da også sige noget om dets skadelighed? Jeg får f.eks. aldrig nedtur efter methylon, men har fået det ca. 50% af gangene på mdma.. Og ved at flere af mine venner har oplevet det samme.
og doserne er da heller ikke helt dobbelt så store.
Dog kan man klare det i større doser uden at krasse helt af.
Så man kunne jo godt antage at det har en tæt sammenlignet kemisk effekt.
Konstaterede de nogen skadelige (permanente?) ændringer i dit hjernemønster?
Ligger methylon startdosen for en nybegynder ikke på 180-200mg+ ?
For mdma ligger den typisk på 90-125mg.
Nej, de havde desværre ikke tid til at analysere hver enkelt individ hver for sig, selv om de gjorde ekstra meget ud af mig fordi jeg var deres eneste methylon nørd
http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... dose.shtmlDer er dosen

Men nej, vil bestemt mene, og har altid ment, at 150mg er en rigtigt god startdose, selv om mange hurtigt går over til 185mg da den dose er lækrere imo

Jeg vil så også mene at mange foretrækker doser over 100mg mdma selv om den anden dose er foreslået som startdose