Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 23:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa alle brugere og gæster på Psychedelica. Her i weekenden skulle
der lige lidt gang i den (måske lidt for meget). Startede kl 20.00 fredag aften med nogle Røde damer/pink laidies. De gav ikke rigtig noglen vild effekt så jeg spurgte min ven om jeg måtte prøve nogle af hans svampe. Efter jeg havde taget svampene gik der 10minutter og jeg begyndte at føle mig godt tilpads. Tog også nogle kix næsten lige efter svampene.

Det samme skete lørdag aften. Tog godt nok nogle flere svampe end fredag aften, stadig sammen med kix. ialt tog jeg nok 15-16kix på hele weekenden med en blanding af svampe.

Har haft det utroligt dårligt her Mandag-Tirsdag,
min mave gør ondt hele tiden. Jeg ser syner og bliver tit ret svimmel.
mine ben og arme ryster uden jeg kan styre dem. Og min psyke er helt i bund.

Nogle der ved hvad det kan være? og vil det snart gå væk igen

Hilsen Kasper.

på forhånd tak.

Titel:
Dedikeret medlem

Du har taget alt, alt, ALT for mange kiks! Lad være med det en anden gang!

1: Tag aldrig kiks to dage i træk. Vent mindst en måned, hvis du ikke vil brænde dig selv af.

2: Tag MAX 300mg på en aften - det vil normalt sige 1-3 kiks afhængig af styrken.

3: Lad være med at æde kiks - skaf ren MDMA i stedet.

Jeg tror nu nok, du skal få det bedre, men det kan godt tage lidt tid. Men prøv at spise rigtig godt med frugt - især blommer og æbler. Bananer er også gode. Prøv derudover at finde en helsekostforretning og køb noget 5htp. Så skal du nok komme på toppen igen.

Hvis dine syner ikke er gået over inden for to uger, så synes jeg, du skal gå til læge og forklare situationen.

Men tag nu lige og opfør dig lidt mere ansvarligt en anden gang.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg vil tro det snart går væk, men det er helt klare tegn på overdosering, 15 kix er også i mit hoved det rene vanvid.. Ja undskyld, men du kan nok ikke forvente at kunne skrive den slags her uden at få lidt høvl for det.

Jeg vil råde dig til at huske at spise og drikke, især juice (rigtigt juice, med godt med c vitaminer) er rigtigt godt :) Og ja, så lidt fast føde, prøve evt at spise flere små portioner, så burde du hurtigt få det bedre :)

edit: Du var sku lidt for hurtig bo :P

Titel:
Dedikeret medlem

Det bedste råd du kan få er at forholde dig sund og holde dig væk fra stoffer i minimum nogle måneder. Hvis du ser syner kan det være tegn på kommende HPPD - kort sagt at dit syn nærmest tripper uden du har taget noget.

15-16 kiks er også en uforsvarlig dose, dit serotoninsystem bliver jo helt tømt ud. Læs op på noget HR og tænk dig en tand bedre om en anden gang, du skulle nødig brænde helt af. I øvrigt ville ren MDMA i krystalform nok være en bedre ide.

At du har taget både svampe og mdma to dage i træk har din krop jo heller ikke haft bedre af og det er kun naturligt at du får nogle hårde eftervirkninger når du belaster dig selv så hårdt psykisk og fysisk.

Jeg tror nok du skal få det fint igen, men til en anden gang ville det nok være smart at have et loft for max indtag, som du mærker nu er det jo svært at gøre noget ved det efter du har taget turen.

EDIT:

Sej fyr skrev:
edit: Du var sku lidt for hurtig bo

Det var du satme oz' zødde

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
For fanden! Hvorfor har alle de her kikseklapper efterhånden invaderet Psychedelia!

Hvorfor du har det skidt? Det er da ovenud logisk når du har voldtaget dit kranie på den måde! 16/whatever kiks på en weekend er fuldstændigt vandvittigt, og såfremt du ikke har tænkt dig at ende med voldsomme neurotoxiske skader burde du se at få styr på dit stof-forbrug.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg ville personligt ikke engang turde, at fylde mig så meget med ecstasy, prøver at undgå kix i det store hele. Men, er der ikke noget der siger inde i hovedet på dig, at det måske er alt alt alt for mange piller?

Har du prøvet at læse nogle af triprapporterne herinde? Det er (for det meste ihvertfald) ikke nogle der har ædt 15-16 kix, det er folk som har taget 2-3-4 stykker, preloadet med noget, og så ellers har haft det Nogenlunde okay dagen efter, og ikke brændt hjernen fuldstændig sammen!!

Tænk dig nu om!! Ecstasy er ikke et stof og fylde sig fuldstændigt med, og du lyder for mig som om du bare er en af de blæser-unger der æder en masse piller, og fucker helt af!

Titel:
Dedikeret medlem

Dette er et stjerne-eksempel på dårlig HR! Så håber du har lært af det. ;)

Titel: .....
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Tror altså ikke det er, fordi han har taget 15 kiks, men helt sikkert fordi han har kombineret det med svampe.
Kender faktisk en der døde af svampe, eller kender ham ikk sådann, men han døde fordi der var blevet drysset kiks ud på de svampe han havde købt, han blev hjernedød og nogle timer efter blev han kvalt i sit eget bræk.
Det er noget farligt noget de kiks.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Kogeren skrev:
Jeg ville personligt ikke engang turde, at fylde mig så meget med ecstasy, prøver at undgå kix i det store hele. Men, er der ikke noget der siger inde i hovedet på dig, at det måske er alt alt alt for mange piller?

Har du prøvet at læse nogle af triprapporterne herinde? Det er (for det meste ihvertfald) ikke nogle der har ædt 15-16 kix, det er folk som har taget 2-3-4 stykker, preloadet med noget, og så ellers har haft det Nogenlunde okay dagen efter, og ikke brændt hjernen fuldstændig sammen!!

Tænk dig nu om!! Ecstasy er ikke et stof og fylde sig fuldstændigt med, og du lyder for mig som om du bare er en af de blæser-unger der æder en masse piller, og fucker helt af!

Ja det er mega farligt, men kender altså en der har taget 100 kiks på en weekend, han er skudt i hovedet, men ikk hjerneskadet som sådan, så 15 er altså en lille dosis i forhold til det, selvom jeg aldrig har været over 5, da jeg tog skidtet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
De erfaringer jeg har med disse såkaldte røde damer, er at de indeholder rigtig lidt MDMA. Jeg følte mig næsten bare forgiftet af dem. Det er mit indtryk at de er rigtig dårlige og fucker ens hoved mere op, end de får det op at trippe. Jeg tror din hjerne har taget lidt skade af alt det lort den er blevet bombarderet med i alt for høje doser. Det er ikke noget du burde gøre igen, specielt ikke to dage efter hinanden.
Pas nu lidt på dig selv ikke.

Take The Blue Pill: Du er dum at høre på. At droppe ud af skolen, droppe sine venner og fucke alt op er ingenting i forhold til at begå selvmord, så det kan man sagtens gøre!

Titel: Re: .....
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Take The Blue Pill skrev:
Tror altså ikke det er, fordi han har taget 15 kiks, men helt sikkert fordi han har kombineret det med svampe.
Kender faktisk en der døde af svampe, eller kender ham ikk sådann, men han døde fordi der var blevet drysset kiks ud på de svampe han havde købt, han blev hjernedød og nogle timer efter blev han kvalt i sit eget bræk.
Det er noget farligt noget de kiks.

Den sag var i medierne for nogen tid siden. Såvidt jeg husker frekventerede hans bror DCF, og såvidt jeg husker var mediernes gengivelse af sagen komplet forkert. Blandt andet var det ikke en Ecstasy+Svampe combo men i stedet Rohypnol, og ja, det var i et miljø, hvor der blev kørt den hårde stil.

Det harmonerer også meget bedre med den teori, at vedkommende skulle blive kvalt i sit eget bræk. Om noget så bliver man i hvert fald ikke bevidstløs af svampe og ecstasy - hvilket jo er en forudsætning for at man kan ligge stille mens man bliver kvalt.

Titel:
Ja du har ret malkavian.

Tror det var en gut i sønderjylland som dryssede rohypnol ud over sine svampe.. Har set hvordan folk fester i vest jylland og sønderjylland. ikke noget kønt syn

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
kender en tosse som har taget op til 40 kiks på en aften..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
likenoother skrev:

sikke et trip :D

men ja, sørgeligt.. folk burde dele med mig istedet for at guffe 40 alene :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
likenoother skrev:

Det lyder voldsomt!!

HAR DU DOKUMENTATION PÅ DET? hehe.. Just kidding..

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
I snakker om kiks som om det var nøje afmålte doser. I glemmer at dosen af MDMA varierer voldsomt fra mærke til mærke, samt at pillerne kan være fyldt med alt mulig andet lort.
Det kan ikke siges for ofte: hold jer fra piller og få fat på noget ren MDMA! Det kan godt være at det er svært at få fat på, men jeg tror at efterspørgsel skaber udbud, så det kan betale sig at være lidt kræsen.

-Og så lad være med at tage det flere dage i træk! Hold mindst en måneds pause. Hvor fedt er det lige at brænde hovedet af?

Ang. svampe og MDMA vil jeg godt punkterer den døds-myte: Undertegnede har op til flere gange indtaget både svampe og en forsvarlig mængde MDMA (op til 150 mg) og haft nogle dejlige, indsigtsfulde og forløsende trip. Taget med et psykedelika kan MDMA bruges til at åbne endnu mere op for trippet og opnå dyb følelsesmæssig indsigt.

Hvis folk havde lidt mere respekt over for de stoffer de indtog (respekt=æresfrygt) så ville de ikke bare lade sig nøjes med at fylde i kraniet til de blev "blæste". Så ville de fordre lidt mere af deres perception.

Nu har jeg ryddet lidt op i tråden, så lad os holde tonen pæn fra nu af!

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

likenoother skrev:

Lyder som en idiot der nok ender med at sidde i sit et-værelses og dyrke nedern over sit lorteliv.

Hurra for kikseklappere :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Resist skrev:
likenoother skrev:

Lyder som en idiot der nok ender med at sidde i sit et-værelses og dyrke nedern over sit lorteliv.

Hurra for kikseklappere :roll:

Så lære han vel nok på den dumme måde, at holde sig fra kix/mdma, når han engang kommer op fra det hul.

Medlem
Brugeravatar

Arcadian skrev:
Har haft det utroligt dårligt her Mandag-Tirsdag,
min mave gør ondt hele tiden. Jeg ser syner og bliver tit ret svimmel.
mine ben og arme ryster uden jeg kan styre dem. Og min psyke er helt i bund.

Det ligner serotonin - syndrom, eller omvendt. Du har brændt dine serotonin - reserver af. Vær forsigtig til næste gang... Slug 1-2 kiks, vent op til en time og hvis de ikke virker, tag en mere. En ad gangen! Ikke "nogle". Du ved godt, du har taget for meget... You took too much man, too much, too much! :)

MDMA + psykedelika hedder candyflipping og som regel virker det dejligt ;). Anden sag er, at pink ladies er noget lort.

Håber, du er blevet rask nu.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Kender godt til den kæmpe nedtur, pga alt for mange kix på alt for kort tid. I sommers sidste år, efter sommerferien troede jeg at jeg var blevet sindsyg, jeg fik de såkaldte brainZaps, stød i hjernen, jeg havde taget 90 kix og ca 20 g mexicanske fordelt på 3 uger. Uforsvarligt og DUMT!!! Det var også doser på 15-20 på en aften. En aften havde jeg taget 6 g svampe og 10 kix, de 8 af dem åd jeg på 10-15 min, har aldrig været så blæst før i hele mit liv !!!! Videre, kender i det når man skal sove at man får de stød der og lige i det stød, blir man lam i kroppen men man er stadig vågen, altså kroppen sover, men man er vågen. Og man føler at der er nogen der vil gøre en ondt, så man prøver at råbe om hjælp eller bevæge sig eller at der er nogen der kigger på en. Eller at man får meget livagtige drømme, altså man ser ikke en selv som i almindelige drømme, men man ser ud af øjenkrogen. Jeg har oplevet i en af de der søvnlammelser at jeg lå og rodede rundt på mit værelse, troede jeg, jeg prøvede at råbe om hjælp til mine forældre og sparke til mit fjernsyn, fordi det var så ubegageligt, men det var bare en drøm eller hvad man skal kalde det. Tror godt man kan kalde det en kraftig hallucination. Glemmer det aldrig!!! De gik over efter en uges tid de såkaldte brainzaps. Men det var utrolig ubehageligt...Nogen der har prøvet det???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]