Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 00:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejsa, mig og en af mine venner tænker på at købe nogle Copelandia Cyanenscens aka Hawai, men disse sataner er friske er vi ret sikre på. vi sidder lidt og diskutere hva den rigtige dosis er og hvordan det skal indtages når det er friskt.
har kikket her på siden men har ikke rigtigt kunnet finde noget angående den friske version af de her svampe. vi har fundet dem på en hollands side, men vi vil ikke bestille før vi er sikker på hvad vi skal gøre.
er der nogle der kan hjælpe?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
man måler gerne svampe i en 1:10 faktor... altså 10 gtr. frisk= 1 gr. tørret..

men når i bestiller dem hjem skal i ligge dem til tørre på en avis i et mørkt rum og sørg for evt. ventilation..

hvad dosering angår, så skal i være ekstra opmærksom på disse svampe da de er væsenligt kraftigere end de mexicanske...

men en direkte doseríng kan jeg ikke svare på, men er sikker på en anden kan..

men er det førstegangs trip eller? for så skal i starte meget småt ud.

Titel:
Junior medlem

jo med svampe er det, men vi har leget lidt med meskalin før.
men pakkerne er der 10 gram i.
ved godt de er stærkere, men der var også nogle Psylocybe Cubensis derinde, ville de være bedre som førstegangs trip?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

krQll skrev:
jo med svampe er det, men vi har leget lidt med meskalin før.
men pakkerne er der 10 gram i.
ved godt de er stærkere, men der var også nogle Psylocybe Cubensis derinde, ville de være bedre som førstegangs trip?

uuuh, nu har jeg ikke prøvet meskalin så jeg kan ikke sige hvor meget det skulle minde om hinanden... men ja, umiddelbart ville jeg råde jer til at prøve psi cubensis første gang.. og prøv evt. at ligge ud med 1-1.5 g(per pserson) tørret mexicanske svampe i første omgang, i kan jo altid reducere yderligere efter et par timer hvis der skulle være behov for det..

men mexicanske svampe er ikke så heftige hvad visuals angår i forehold til hawaii... men i har jo hele livet, så hellere starte småt ud og lær effekten at kende :wink:

Titel:
Junior medlem

meskalin var i hvert fald utroligt fedt, ikke så mange farver men ekstremt mange visuals konstant. vi tog på et tidspunkt på en kirkegård, det var en ret fed oplevelse.
men tak for svarene, betiller nok lidt af begge dele, men starte lidt ud med den mexikanske. så kan vi se om vi tør hawai weekenden efter :) er det bedst i the eller bedst at tygge

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

nogen siger the er bedst og andre vælger at tygge dem...

the skulle vi give mindre maveproblemer og virkningen kommer hurtigere...

men for guds skyld, aldrig ryg dem... det ødelægger psilocybinen :D

men god tur makker :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg vil foreslå at tygge dem, selvom de ikke smager forfærdeligt godt, men virkningen indtræder langsommere, så man har lidt tid til at forberede sig på at der nu skal til at ske noget.
Mht maveproblemer er det vist 50/50 ifølge min erfaring. Nogen oplever dem, andre gør ikke, men jeg har ikke hørt om nogen der var så hårdt ramt af det at det var uudholdeligt.
Der er sådan set intet i vejen for at lægge ud med Copelandia cyanescens, bare hold i baghovedet at dosen nok ikke bør være meget højere end et halvt gram tørrede, eller 5gr friske, måske endda en smule mindre. For det er som regel nogle temmelig potente fuckers ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg vil også foreslå dig at tygge dem. Friske svampe smager lækre, og kan spises uden nogle problemer. Mht. maveproblemer, så forekommer de kun for mig, når jeg indtager svampene via te.

Som DeHades siger, så er svampe come-up'et mere 'smooth', når de tygges, mens man med te bliver hurtigere skudt afsted. Da jeg sidst prøvede Cyanenscens var det i te, og det brød jeg mig ikke så godt om - altså i teen.
Mest fordi, at tiden fra A (værende start tidspunktet) og B (værende det punkt, hvor jeg virkelig er påvirket) var alt for kort, til trods for, at teen var drukket over tyve minutter.

Ang. dosen, så er 0,5 til 1,5, varierende alt efter størrelse, nok til at give de fleste en god tur.

Lykke til.

Titel:
Junior medlem

mange tak for rådende alle sammen :) dejligt at få lidt hjælp første gang så man kan komme sikkert afsted.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]