Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 01:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hej psy ..

Jeg havde besluttet mig at prøve mdma (ecstasy, røde damer) for første gang i torsdags. (06.09-07)
Jeg havde en rigtig fed aften det der mdma det er sku da fedt nok. Men ikke noget jeg gør igen lige forløbigt!
Nå men jeg sidder sammen med en kammerat der også skulle prøve det igen. der skrues op for musikken og klokken bliver mange. hvor mange ved jeg slet ikke.
Det sidste jeg husker inden jeg faldt i søvn var at jeg fik nogle syge blackouts hvor det hele bare sortnede i et par sekunder. Vi havede siddet og røget lidt bong den aften.
Om morgenen (fredag, 07.09) kl 08.15 bliver vi så vækket af en lære og hun skynder sig lige at snuppe bong, mix og rygergrej. (jeg boede på skolehjem)
Jeg var så heldig med at jeg ikke mistede min arbejdsplads. og jeg var så heldig at jeg ikke blev smidt ud af skolen.
Men jeg mistede sku retten til at besøge mine venner på skolehjemmet!

måtte bare lige af med det. ..

Senest rettet af PsychedelicBaker 10 sep 2007 10:08, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
kroggy skrev:
Hej psy ..

Jeg havde besluttet mig at prøve mdma (ecstasy, røde damer) for første gang i torsdags. (06.09-07)
Jeg havde en rigtig fed aften det der mdma det er sku da fedt nok. Men ikke noget jeg gør igen lige forløbigt!
Nå men jeg sidder sammen med en kammerat der også skulle prøve det igen. der skrues op for musikken og klokken bliver mange. hvor mange ved jeg slet ikke.
Det sidste jeg husker inden jeg faldt i søvn var at jeg fik nogle syge blackouts hvor det hele bare sortnede i et par sekunder. Vi havede siddet og røget lidt bong den aften.
Om morgenen (fredag, 07.09) kl 08.15 bliver vi så vækket af en lære og hun skynder sig lige at snuppe bong, mix og rygergrej. (jeg boede på skolehjem)
Jeg var så heldig med at jeg ikke mistede min arbejdsplads. og jeg var så heldig at jeg ikke blev smidt ud af skolen.
Men jeg mistede sku retten til at besøge mine venner på skolehjemmet!

måtte bare lige af med det. ..

lige et spørgsmål? Har jeg ikke ret til at få mit rygergrej igen?

surt show makker... men jeg tror det ville være temmelig dumt hvis du begynder at forlange dit rygegrej igen, bare vær glad for du ikke blev smidt ud..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja men sådan ren lovgivnings vis har de ikke lov til at nakke mine personlige ejndele???

Titel:
Dedikeret medlem

kroggy skrev:
ja men sådan ren lovgivnings vis har de ikke lov til at nakke mine personlige ejndele???

True, men gør op med dig selv hvad der betyder mest. Du kunne jo nemt bare komme til at hælde sprit på bålet hvis du forstår mig ret. Skolehjem ved jeg ikke helt hvad betyder men jeg tænker efterskole/kostskole/højskole og der kan jeg i det hele taget godt forstå at de banner alle stoffer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
kroggy skrev:

True, men gør op med dig selv hvad der betyder mest. Du kunne jo nemt bare komme til at hælde sprit på bålet hvis du forstår mig ret. Skolehjem ved jeg ikke helt hvad betyder men jeg tænker efterskole/kostskole/højskole og der kan jeg i det hele taget godt forstå at de banner alle stoffer.

Skole hjem er et sted for folk der er ved at tage en erhvervsuddandelse. (mure, slagter eller ja bager som jeg.) eller hvis du kommer langvejs fra og skal gå på gymnasium.
Men jo du har nok ret i det vil få bålet til at blusse op. Det er bare fordi der er et bonghovede som jeg havde lånt så ville jeg gerne lige have det igen.

Titel:
Dedikeret medlem

Nu har de været så elskværdige at give dig en chance til, så tror du virkelig det ville være en god idé at forlange dine ting igen? De siger nej med det samme og hvis du vil begynde at snakke regler og love, så får du fingeren og bliver smidt hjem.. Så til helvede med dit rygegrej køb noget nyt i stedet.. :roll:

Og dit mdma "eksperiment" gik ikke galt. Du ødelagde det selv, ved ikke at være diskret nok.

:roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Puttes skrev:
Nu har de været så elskværdige at give dig en chance til, så tror du virkelig det ville være en god idé at forlange dine ting igen? De siger nej med det samme og hvis du vil begynde at snakke regler og love, så får du fingeren og bliver smidt hjem.. Så til helvede med dit rygegrej køb noget nyt i stedet.. :roll:

Og dit mdma "eksperiment" gik ikke galt. Du ødelagde det selv, ved ikke at være diskret nok.

ødelagt eller gik galt? :s tja det lykkedes da ikke. fordi jeg var sååh "smart". Men man må jo lære af sine fejl. Livet går videre!
Og desuden sagde min chef; kunne i da for saten ikke have gjort det nede i byen.
Jeg havde egentlig heller ikke tænkt mig at bøffe mit grej igen. men de kan da ikk bare sådan nakke folks sager :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
kroggy skrev:
Puttes skrev:

ødelagt eller gik galt? :s tja det lykkedes da ikke. fordi jeg var sååh "smart". Men man må jo lære af sine fejl. Livet går videre!
Og desuden sagde min chef; kunne i da for saten ikke have gjort det nede i byen.
Jeg havde egentlig heller ikke tænkt mig at bøffe mit grej igen. men de kan da ikk bare sådan nakke folks sager :D

ringede de virkelig din mester op og sagde at du tog stoffer? hva sker der lige, god måde at sikre sine elevers uddannelse...

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
waggafnipsen skrev:
kroggy skrev:
Puttes skrev:

ringede de virkelig din mester op og sagde at du tog stoffer? hva sker der lige, god måde at sikre sine elevers uddannelse...

Ja det tænkte jeg også, kan man da ikke have lidt diskretion med den slags..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

altså de ved kun jeg røg hash. Hvis de ved jeg tog hårde stoffer havde de nok set med andre øjne på sagen. Men ja skolen ringede til mester!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]