Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: størelse?
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa.. jeg har fået nogle piller (ecstasy) ..
Når jeg sådan nær studerer dem , ser jeg pludseligt at et par stykker af dem er en del større end de andre, altså ikke sådan dobbelt størelse. men kun en smule højere . også på dem hvor de er lidt større , er der os mindre farve i (de er lyserøde) altså farven er lidt mat på dem der er større end dem der er lidt mindre..

her er billed :
http://peecee.dk/?id=67990

Er det noget man skal være lidt forsigtig med , måske fordi der er mere i dem der er lidt større , eller er det bare fejl?
og ham jeg har fået dem af har prøvet dem , og de virkede som de skulle.......

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
prøv at starte småt ud, men umiddelbart virker det ikke som om at de er fra samme parti..

men det vel osse være at det har været forskellige pillepressere..

men generelt skal man jo passe ekstra meget på når man snakker om ecstasy..

Titel:
Medlem

http://www.pillreports.com

Prøv og kig lidt der og evt upload dit billede og skriv det du har skrevet herinde :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Ja er os meget forpasselig , os derfor jeg spørg :)

Titel:
Dedikeret medlem

det sker rigtig tit at pillerne ikke har samme størrelse, har da set det på et par stykker efterhånden. Tror ikke det er noget du skal tænke over så længe der er en eller anden form for logo på lortet. drugs are bad.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SiCriS skrev:
det sker rigtig tit at pillerne ikke har samme størrelse, har da set det på et par stykker efterhånden. Tror ikke det er noget du skal tænke over så længe der er en eller anden form for logo på lortet. drugs are bad.

No. Ecstacy's just bad! :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hva fanden er det også for en idiot der har fundet på at presse lortet til piller hvor man ikke aner hvad der er i.... Ku man ikke bare ha cuttet noget ren MDMA op med noget kreatin, the good old amf-way... :roll:

Titel:
Medlem

Mr.Ambient skrev:
Hva fanden er det også for en idiot der har fundet på at presse lortet til piller hvor man ikke aner hvad der er i.... Ku man ikke bare ha cuttet noget ren MDMA op med noget kreatin, the good old amf-way... :roll:

Ja godt spørgsmål :P

Titel:
Medlem

Men lig en anden ting ?
jeg har ædt to forskellige piller i mit liv-
-røde damer
-blå damer

begge to var MEGA syrlige/smagte meget syntetiske .....

gør alle piller ikke det? eller hvordan?
for dem jeg har her smager ikke syrlige , de smager bare sådan syntetiske agtigt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
smag og effekt har intet med hinanden at gøre..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
04140 skrev:
Men lig en anden ting ?
jeg har ædt to forskellige piller i mit liv-
-røde damer
-blå damer

begge to var MEGA syrlige/smagte meget syntetiske .....

gør alle piller ikke det? eller hvordan?
for dem jeg har her smager ikke syrlige , de smager bare sådan syntetiske agtigt?

MDMA eller kiks smager ikke specielt godt. Så vidt jeg husker smager det lidt syrligt surt. Du skal jo hellere ikke smage på det vel :D

Titel:
Medlem

Nej men sys bare dem jeg tog for et stykke tid siden smagte godt nok MEGA nasty surt/nasty noget :P .
og det gør de her faktisk ikke? :S

Titel:
Medlem

for 3 timer siden ca. to jeg ½ af de piller der ..
og der skete ikke noget indenfor en halv time , to den anden halve, der skete heller intet efter en halv time , så tog jeg en halv mere , der skete heller intet , også en halv til , og der er heller ikke sket noget? også har jeg lige taget en halv til?

kan det virkelig være rigtig at de er så dårlig kvali? har ALDRIG prøvet de her piller før..

men tog nogle igår , og der sku jeg kun have 1,5 pille også var jeg godt oppe at flyve? :S ..
man kan vel ikke opbygge (kan ikke huske hvad det hedder) over en weekend?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
04140 skrev:
for 3 timer siden ca. to jeg ½ af de piller der ..
og der skete ikke noget indenfor en halv time , to den anden halve, der skete heller intet efter en halv time , så tog jeg en halv mere , der skete heller intet , også en halv til , og der er heller ikke sket noget? også har jeg lige taget en halv til?

kan det virkelig være rigtig at de er så dårlig kvali? har ALDRIG prøvet de her piller før..

men tog nogle igår , og der sku jeg kun have 1,5 pille også var jeg godt oppe at flyve? :S ..
man kan vel ikke opbygge (kan ikke huske hvad det hedder) over en weekend?

Hvis du osse var på piller igår så skal der helt klart mere til idag før at du får noget ud af det.. Og tolerance opbygger du rigtig hurtigt selvfølgelig ikke fraden ene dag til den anden.. Men tager du det 2 dage i træk skal der noget mere til på anden dagen...

Titel:
Medlem

jamen virkelig så meget at man skal op og tage 6 stykker?
har taget den 4 nu , og venter en halv time ,, og hvis det ikke virker så tager jeg en til , og hvis det ikke virker , så stopper jeg for idag ,, så gider jeg ikke! :?

Men altså det er som sagt nogle helt andre piller , kender slet ikke dem her ? ved ikke hvor mange der ca skal til :S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tja det er ikke til at sige.. Men noget kunne tyde på at det ikke er de bedste piller.. Var det de samme du tog igår ?

Nu kommer der lige et dårligt HR råd.. I stedet for at tage en og så vente en ½ time, så prøv med 2 på engang..

Titel:
Medlem

hmm okay .. nej det er ikke de samme ,,
har lig taget en halv til ...

jamen det er bare hvis det pludselig slår hårdt :S .. det er jo for sygt :oops:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så er det nok ikke de bedste piller du har fået idag..

Hvis det ville slå hårdt så havde det gjort det nu.. Du har trods alt allerede spist nogen stykker.. Og når det ikke er første gang du tager det så bliver du heller ikke "slået ud" fordi du tager 2 på engang...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Det lyder virkelig underligt. Har du fået et navn på dem? Og ham du købte dem af? Hvad har han fortalt dig om dem? Håber ikke du har givet ham alt for mange penge ?

Titel:
Medlem

Nu sys jeg jeg får en lille simren i kroppen , og lidt fucked syn ,, men ikke det vilde endnu ...

Ved ikke andet end han åd 14 stykker , også var han mega blæst (han er dog os en der gør meget i sådan noget ..

men ved ikke med navn :S ..

de er 6 kantede og med et underligt tegn noget på :S . en pige

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]