Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 18:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa

Jeg ville høre om hvornår man begynder af få et misbrug ved at sniffe coke og amf!

Jeg tager der i weekenderne, fik 3 gram igår fredag og to nok 1 igår og lidt over 1 idag så har stadig noget tilbage,

Men når jeg kun holder mig til det i weekenderne og kun plejer at tage det til fester, er det så misbrug?

Jeg har ingen planer om at begynde på det i hverdagene da jeg ikk har lyst til at ryge fucked langt ud og skal bruge stoffet til at fungere, har jeg prøvet med hash, og var ikk specielt sjovt!

Hvor meget skal man egentlig tage for at tage en overdosis?
Min krop er nok vendet sig så småt til det nu, har nok ialt taget 15gram på 4 måneder vist nok! Og har for det meste været coke men er gået over på amf fordi det er billigere og virkere i længere tid, men får dog også en grum tømmermænd :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Et misbrug er som det lyder ... et forbrug er noget andet...

Men det lyder som om du tager meget ... skær ned på det hvis det muligt...

Men du skal for alt i verden holde det fra hverdagen... det ikke en god blandig

En overdosis svinger fra person til person og pga manglede vide om dette vil jeg ikke svare...
kan dog nævne at jeg kan tåle en del..... men det ikke sikkert du kan det... selv om jeg personligt tror det ganske få der ikke kan tåle så meget..

Du ryger nok ikke "fucked langt ud" af den smugle med mindre du ikke har noget mål i livet .. og ikke holder kontakt til dem der kan li dig...

Hvis du tror du har et problem har du også et...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Der er intet ivejen med at sige nej ... det kan bare være svært når man har lyst...

Men du kan sætte dig nogle mål osv.. feks rør jeg ikke coke mere... da jeg synes jeg bliver voldelig af dette..
Amf gider jeg heller ikke ingen søvn eller mad, nej tak det ikke godt for musklerne ....
Hash jo tak
Therma power jo tak
Alkohol jo tak

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du har issues med at sige nej, og ikke kan lade være med at tage stadset i en måned uden at det passer dine tanker for meget, kunne det godt være at du skulle til at holde en pause.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Et misbrug kan sagtens være på weekendbasis. Hvis du ikke kan lade være med at tage det i 3 ugers tid, ville jeg mene at det er et misbrug, da du derved er mere eller mindre afhængig.

Hold øje med dig selv. For de fleste siger: "jeg kommer aldrig til at tage det i hverdagene." Men de startede også med at sige: "jeg kommer aldrig til at tage stoffer." Ens grænser bliver hele tiden skubbet længere og længere, så hold et vågent øje med din egen udvikling.

Held og lykke :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg vil nu ikke kalde et weekend forbrug, for et misbrug... med mindre vi snakker overdrevet mængder ... og så det et misbrug.. :!:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
hvis man har et direkte behov for at komme ud at sniffe i weekenderne vil jeg da mene at det er et misbrug.. det handler bare om at finde balancen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Handler sku bare om ikke at gøre det for tit, så er den ikke længere ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Resist skrev:

Det syntes jeg ikke man kan sige. Hvis man nu ikke har kontakter og kun får det tilbudt af og til. Selvom lejligheden ikke er til det og man siger ja alligevel.. Så har man stadig et problem.

At man kun tager det i weekenden er heller ikke ensbetydende med at man er misbruger eller fornuftig forbruger. Det kommer helt an på hvilke tanker der ligger til grund for ens valg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Resist skrev:

Det syntes jeg ikke man kan sige. Hvis man nu ikke har kontakter og kun får det tilbudt af og til. Selvom lejligheden ikke er til det og man siger ja alligevel.. Så har man stadig et problem.

At man kun tager det i weekenden er heller ikke ensbetydende med at man er misbruger eller fornuftig forbruger. Det kommer helt an på hvilke tanker der ligger til grund for ens valg.

Det har du så ret i. Men antager vi at man har fuld adgang til stimulanter, er det ikke ensbetydende med at man skal tage det hver weekend. Kan godt følge dig og en tankegang skal bestemt være henrettet mod måde ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis man skal ha det hver weekend fre og lør og slet ikke kan overskue at hoppe over en weekend, så er det vel et misbrug...

Citat:
Handler sku bare om ikke at gøre det for tit, så er den ikke længere

Enig :!:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]