Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Citat:
Du vil simpelthen prøve at finde noget naturligt, der ikke er stoffer, der fremkalder en ligeså stærk virkning som MDMA... er du født igår?

lilleso. jeg har da ikk snakket om at jeg vil finde noget naturligt der ikke er stoffer, men fremkalder en ligeså stærk virkning som MDMA?

spurgte bare om i troede det kunne lade sig gøre!

læs lige ordenligt inden du prøver at komme med et svar din klovn, tak!..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg får ofte ret kraftigt placebo når jeg hører høj techno. Især hvis jeg så lukker øjnene, er det som om at jeg bliver blæst. Også når jeg tramper uden drugs, får jeg ofte kraftig placebo og eufori. Det er bare om at nyde det mens det er der, for efter 15 min. er det væk igen :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
likenoother skrev:
Tror i misforstår mig lidt.. Altså jeg mener den tilstand man får efter at have intaget mdma. hvor man får "en blæser" på.. at være i ekstase

du burde prøve at kigge nærmere på sufismen, en del af islam. - de har forskellige metoder til at opnå ekstase, danse rundt, hvirvle rundt, gentage vers fra koranen - få sig selv op og køre...

http://www.nytaspekt.dk/diverse/artikel8.html

- men du får aldrig en mdma effekt ud af det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Øh, okay mester Jakel. Så lad mig lige citere dig.

Først siger du:
likenoother skrev:
Men tror i det er muligt at komme i sådan en tilstand naturligt?

Og så følger du op med dette:

likenoother skrev:
Tror i misforstår mig lidt.. Altså jeg mener den tilstand man får efter at have intaget mdma. hvor man får "en blæser" på.. at være i ekstase

En plus en gi'r to, ja? Godt så, så måske skulle du tage at læse hvad du selv skriver, ordentligt, og få styr på formuleringerne inden du kalder mig en klovn, kære Jakel. Når jeg siger "finde" mener jeg ikke nødvendigvis at du skal springe barfodet rundt i skovbunden med en krans blomster i håret og finde det, men snarere at finde ud af om det eksisterer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Steve Peck skrev:
Jeg får ofte ret kraftigt placebo når jeg hører høj techno. Især hvis jeg så lukker øjnene, er det som om at jeg bliver blæst. Også når jeg tramper uden drugs, får jeg ofte kraftig placebo og eufori. Det er bare om at nyde det mens det er der, for efter 15 min. er det væk igen :(

Sidst jeg tog mdma kunne jeg i op til en måned efter få kraftigt varmebrusen i ansigtet, eufori/lækker kriblen i kroppen samt stærkt flakkende øjne, ved at høre lækre trance sange med piger der sang :P

Titel:
Flueknepper kongen

Eufori betød faktisk normaltilstanden - fra græsk "euphoros" (sund). Nu om dage er eufori en klinisk betegnelse for en følelse af overdreven glæde, ophidselse.

Man kan ikke opnå kemisk induceret eufori ved naturlige stimuli, men spørgsmålet er, om den ægte eufori ikke er en hel del mere givende, da den rent faktisk er funderet i virkeligheden :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Levose skrev:
Man kan ikke opnå kemisk induceret eufori ved naturlige stimuli, men spørgsmålet er, om den ægte eufori ikke er en hel del mere givende, da den rent faktisk er funderet i virkeligheden :)

Jeg synes du har fat i noget vigtigt der.
Den ægte eufori har substans i modsætning til den kemisk inducerede og plejer at være markant længere, netop på grund af denne substans.
Eufori opnået via kemikalier er tom, en hul skal, som hurtigt forsvinder igen. En belønning man ikke har fortjent. Derfor går det galt for mange, fordi deres hjerne til sidst forventer at få en belønning, kræver denne belønning, uden at der er gjort noget for den.

Måske...

Er lidt (læs: uhyggeligt!) skæv lige nu, så det der giver mening for mig i øjeblikket, er jeg måske den eneste der forstår. Hash kan gøre det! :)

Titel:
Junior medlem

Siden jeg første gang tog mdma for vel snart to år siden har jeg ikke haft en ubehagelig kuldegysning. Tvært imod! det føles helt skræmmende behageligt hver gang.
Ved sku ikke om jeg har fucket med mine nerver eller noget, men det føles goooodt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]