Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 20:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Jeg er in the land of deep shit.. Mine forældre vil tage en pis prøve på mig inden for den kommende tid, måske allerede når de står op idag! Jeg har ikke røget i 3 måneder, men så igår der røg jeg mig skæv med nogle andre.. jeg fik 6 okay hvæs på den. Jeg må ikke gå ud af huset, så jeg kan ikke få en andens pis. Nogle råd? Så engang at der var en der fik en test negativ ved at hælde vand i sit pis, kan det passe?

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
spis og drik meget citron og dyrk meget motion også gå tit i bad andet kan jeg ikke sige :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det her er en der tit er blevet nævnt, om den virker ved jeg ikke.

Men lidt salt under neglen inden du går ind for at pisse, kom det i dit pisglas og så rør lidt rundt i pisset med fingeren. Hvis din mor altså ikke står og kigger mens du pisser :mrgreen:

Titel:
Junior medlem

Thomhash, hvad gør det salt-trick lige præcist?

Titel:
Dedikeret medlem

Det skulle efter sigende ødelægge prøven. Men jeg holder mest på den med massere af vand, mad og motion.

Læs her.
Læs også her.
Læs evt også her.

Har ikke læst trådene igennem, så håber de kan bruges til noget. Eller så kan du søge på psychedelia's søgemaskine, eller på google, ved at skrive "site:psychedelia.dk din søgetekst".

Håber du slipper helskindet igennem.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det skulle muligvis kunne snyde prøven. Det er blevet nævnt i andre tråde, men om det virker ved jeg som sagt ikke. Jeg synes dog jeg ville skrive den til dig, så du også har den mulighed åben :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Og hvad er konsekvensen så af en posetiv prøve?

Pænt nederen forældre du holder dig

Titel:
Junior medlem

Ved ikke hvad konsekvensen er, min mor har bare mistænkt mig længe for at komme skæv hjem.. I ved når jeg ikke lige fatter noget om morgenen tror hun at jeg har røget hash/taget andre stoffer aftenen før hvor jeg har været ude med nogle venner eller noget.. Og jeg har altså ikke røget hash i de der 3 måneders tid udover i tirsdags, og jeg har aldrig rørt andre stoffer (udover alkohol selvf)..

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
snak med din mor og overbevis hende om du ikke gør det det hjalp ved mig også lad vær med at gøre noget dumt når du er skæv og kommer hjem og de tror noget og lad vær med at komme direkte hjem også gå i seng meget dårlig ide :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Det skulle efter sigende virke at dryppe 2 dråber chlorin ned i prøven.
Altså klor.

Titel:
Dedikeret medlem

balleh skrev:
Altså klor.

Salt = NaCl Dvs det indeholder Natrium og Klor. Hvorvidt kloren stadig bevirker resultatet når det jo er bundet til Natrium kan jeg så ikke sige..

Men de burde da kunne se at man har 'ødelagt' prøven? De fleste går ikke rundt med en masse klor i deres tissetjavs.. :D

Titel:
Junior medlem

Adolfi hitli - Tror bare den tester for rusmidler, er ikke sikker på at den kan vise alt hvad der er i dit pis :)

Men det er søndag aften nu, og jeg er ikke blevet spurgt om at pisse endu, så jeg er free nu da jeg jo bare kan nuppe en clean vens pis imorgen.

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Hvis du har røget i 3mdr Sidst her i weekenden vil jeg ikke mene du kan synde hvis du er locked up

Den eneste mulighed er urin fra en clean gut.

Salt virker ik,

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Nu er THC fedtopløselig, så tvivler på at vandet har en effekt, udover at fortynde urinen

Masser af fedtforbrændende motion er nok et bedre bud da du derved forbrænder de depoter som indeholder THC

Hvis det bare er en standard pisprøve kan du jo bruge alt, behøver ikke at være pis. Tvivler på at dine forælde vil smage/lugte til det, og testen fortæller bare om der er THC-metabolitter og ikke om det er tis/æblejuice

Vand kan farves med div. krydderier og andet. Lav en blanding som ligner og "pis" med den. Der findes flere metoder til at producere en kunstig tissetrold.

Titel:
Medlem

hvis du er sikker på du får taget en pisprøve .. hvorfor så ikke bare være ærlig og sige at jo du har røget lidt cannabis engang imellem?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Du kan ikke omgå de tests der er lavet på nogen smart hjemmelavet måde, har undersøgt det, meget endda.

Det eneste du kan gøre hvis du vil have en ren test, er at købe noget pulver, du rører op i vand, og i op til 3 timer efter, har du rent urin.

Ved ikke om det kan købes der mere, men engang havde Headshoppen i Århus det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Til alle jer der er begyndt at svare nu, så tror jeg ikke jeres svar har særlig meget relevans for trådstarteren mere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Vinkelsliber skrev:
balleh skrev:
Altså klor.

Salt = NaCl Dvs det indeholder Natrium og Klor. Hvorvidt kloren stadig bevirker resultatet når det jo er bundet til Natrium kan jeg så ikke sige..

Men de burde da kunne se at man har 'ødelagt' prøven? De fleste går ikke rundt med en masse klor i deres tissetjavs.. :D

Jo man kan godt se at der er klor.
MEN de pisprøver din mor/far tager på dig har mellem 3 og 6 felter, og ingen af dem tester for klor. Så med mindre det er et større medicinsk forsøg de bruger dit pis til så er der ikke noget at være bange for. ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd
Fik taget en urin prøve for et styk tid siden, men vidste jeg skulle have taget den en måned i forvejen, så havde noget forberedelses tid...
Det var så også ved lægen, og de skulle jo efter sigende kunne se ret langt tilbage men det lykkedes mig da at komme igennem den ved at drikke en masse vand i den måned.

Men det er selvfølgelig lidt øv vis man har røget dagen før, så er der nok ik så meget at gøre...

Edit:
Oh kan se det er en gammel tråd.. Men hvordan gik det så? Blev du domed af dine forældre Grimness?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Vinkelsliber skrev:
balleh skrev:
Altså klor.

Nu har efterhånden været til 3 pis prøver, og sådan foregår det ikke. De stikker bare sådan en pind med nogle papirer på ned i koppen, og så venter de 10 minutter, og så skulle der være streger hele vejen hen for at den er negativ. D.v.s at de tester ikke for andet i prøven end det der bare ikke må være der, men kan sgu ikke forestille mig at salt vil kunne opløse de THC spor der er i, desuden står der tit også en stor grum mand/dame og kigger dig over skulderen, i hvert fald hvis det er en aftalt urinprøve.

P.S. De kan ikke tjekke for - LSD, psilocin/psilocybin, meskalin, LSA, DMT, og ellers alle andre former for psychedelika, udover hash og MDMA.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]