Her følger lige en længere historie til Alcoholic, og vel en lille advarsel om IKKE at tage 2 piller på samme tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Lørdag var jeg til stor fest, og jeg blev pisse fuld. Så fik vi min søster til at hente os, for vi, en ven og jeg, skulle mødes med en hjemme hos mig, der lige kom var arbejde. Vi havde 4 kix.
Så sad vi lidt og fik nogle flere bajere med min søster, indtil hun smuttede i seng ved en 1-tiden. Så tager vi en kix hver, hvor jeg af en eller anden grund, jeg ikke selv fatter i dag, tager den anden efter 10 minutter.
Jeg kan ikke huske noget af, hvad jeg har lavet. Vågnede bare op lige pludseligt og spurgte: Hvad fanden har jeg lavet?
Da fik jeg så fortalt en helt masse. Efter ca. 30 minutter kastede jeg op, og så kunne de ikke komme i kontakt med mig i 2 timer. Jeg havde bare siddet og set TOTALT kokset ud. Mumlede også på et tidspunkt, så en af mine venner spurgte, hvem jeg talte med .. "Erika" .. "Ok, så må du hilse" .. "Jeg sku' hilse".
Pænt skræmmende, jeg ikke kan huske noget af det. Her kommer så min kommentar til Alco: Min krop føltes UTROLIGT, UFATTELIGT brændt af, da jeg vågnede op (og i øvrigt også dagen efter), selvom jeg stadig var lidt blæst. Jeg vil også sige, at hvis man æder flere på en aften, så skader det mere, også selvom jeg selv gør det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Og NEJ!!!!, jeg ville IKKE have gjort det, hvis jeg ikke var så fuld!
|