Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Sove piller
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Imozop, Risolid 25 mg, eller Flunitrazepam 2 mg er gode downere... Har nogen af delene er det altid godt at tage sig en spiller når man kommer hjem efter en ordentlig amf-tur. OG JEG VED AT JEG IKKE ER DEN ENESTE DER BLIR LIDERLIG NÅR MAN TAR SPEED! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Cobz!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Cobz:
Har nogen af delene er det altid godt at tage sig en spiller når man kommer hjem efter en ordentlig amf-tur. OG JEG VED AT JEG IKKE ER DEN ENESTE DER BLIR LIDERLIG NÅR MAN TAR SPEED! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] <HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg må give dig ret.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Cobz:
Har nogen af delene er det altid godt at tage sig en spiller når man kommer hjem efter en ordentlig amf-tur. OG JEG VED AT JEG IKKE ER DEN ENESTE DER BLIR LIDERLIG NÅR MAN TAR SPEED! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] <HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det er altid godt. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er helbredsskadeligt at få udløsning på stimulanser, sorry men sådan er det, der er tale om fine kirtelfunktioner og de bliver i allerhøjeste grad påvirket af stærkere stimulanser og alkohol, så det er virkelig noget dumt at gøre... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Esbon:
hehe, eller man kan bare lære sig at sove på amf [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] - det er slet ikke så svært.. eller.. jeg kan [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Så er det noget ret dårligt speed...

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hey, en bekendt fik en hjerneblødning da han wankede den, efter en heftig omgang amfetamin.. Ved godt at det lyder lidt spøjst/skægt..... Men han blev sgu lam i den ene siden af kroppen og genoptræner stadig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Hr. Regnvand:
Hey, en bekendt fik en hjerneblødning da han wankede den, efter en heftig omgang amfetamin.. Ved godt at det lyder lidt spøjst/skægt..... Men han blev sgu lam i den ene siden af kroppen og genoptræner stadig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Alt for vildt... stakkels mand [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] Det er aldrig smart at wanke på amf, har selv engang lavet det ondeste brændmærke på "hævneren" [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Det er helbredsskadeligt at få udløsning på stimulanser, sorry men sådan er det, der er tale om fine kirtelfunktioner og de bliver i allerhøjeste grad påvirket af stærkere stimulanser og alkohol, så det er virkelig noget dumt at gøre... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Nederen! Man kan da ikke bare rende rundt og være så liderlig, som man er på fx speed. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Nederen! Man kan da ikke bare rende rundt og være så liderlig, som man er på fx speed. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg er ked af at sige det, men drop amfen det smadrer din krop, det kan du også godt sige dig selv...

ellers kommer du nok til at sige det som gammel...

Jeg har selv lavet de fleste af fejlene, man kan med og i forbindelse med at tage stoffer, men jeg har åbenbart været heldig, tilsyneladende har jeg bare fået lidt overbelastede nerver...

Men amf sutter... det er virkelig noget lort

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jeg ka sq ik mærke jeg har taget skade, kun slemme slidsår [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men nu er det sådan at jeg ikke tager den dårlige mere, og ikke har gjort det i over 1½ år. Ska man snue ska man ha den go'e!!!!!!!!!!!!!!! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Den dårlige?! Gider du lige! [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jesus! det lyder fandme skummelt...

Som dextrose siger så er diazepam slet ikke beregnet på søvnløshed, men mod angstanfald... men zopiclon aka Imovan plejer at få mig til at sove rimelig sødt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Hehe ja det udtryk er sq lidt for træls hehe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Westside Brabrand
Obie wan ka malley har slugt 8 knalley, fågt i skalle.

Prøv evt. varm kamille the, og drømmekage, det virker fandme -

J [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af maz:
Obie wan ka malley har slugt 8 knalley, fågt i skalle.

Prøv evt. varm kamille the, og drømmekage, det virker fandme -

J [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

A hva?

efter min 14 dag hash stop hvor jeg ikke har sove så meget så har jeg sove i 2 dag nu vilt nok på dzp ........

Medlem

Geografisk sted: Kbh
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold:
efter min 14 dag hash stop hvor jeg ikke har sove så meget så har jeg sove i 2 dag nu vilt nok på dzp ........<HR></BLOCKQUOTE>

Du skal nok også passe på med bare at erstatte hashen med nervemedicin Trold [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ¨
Ellers tror jeg at det kan gå hen og udvikle sig.. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Hr. Regnvand:
Hey, en bekendt fik en hjerneblødning da han wankede den, efter en heftig omgang amfetamin.. Ved godt at det lyder lidt spøjst/skægt..... Men han blev sgu lam i den ene siden af kroppen og genoptræner stadig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Off topic:
Jeg har en bekendt der fik en blodprop da han wankede - han havde forinden indtaget store mængder hash.
Da det skete ringede han til mig, der derefter ringede til en ambulance. I dag er han på toppen igen, men må spise nitroglycerin.

Pointen er: Lad være med at lege med dig selv når du er påvirket - det kan være farligt. Skal du lege med tissemand - så gør det på en anden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hr. Regnvand
jeg to ikke så meget den ene dag og den ande to jeg ikke nåde. hade bare brug for at sove efter 14 dag uden så meget søven.......

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Man KAN sq da ikke lade være med at wanke, når man er påvirket, og endnu mindre at bolle med kærsten, hvis hun er der -
sex er jo det fedeste - oz når man har taget soffer [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]