Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 01:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
[iframe]http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823572.html[/iframe]

Jeg kan ikke forstå hvorfor de reagerer så overrasket når der bliver fundet stoffer hvor der færdes mennesker. Fat nu at der bliver taget drugs overalt!

Citat:
"Konsekvensen af det kan være, at vi kommer til at lukke kirken. I hvilket omfang det nu bliver," siger Preben Bonde.

Øhh, hvorfor?

Citat:
Han understreger, at politiet ikke selv benytter de toiletter, hvor kokainen blev fundet.

Jeg synes nu hellere de skulle tjekke de toiletter der kun må bruges af pansere ;)

Citat:
"Det lyder da ikke særligt betryggende, at det kan lade sig gøre. Det tyder på, at vi bliver nødt til at tage kampen mod stofferne endnu mere op," mener Peter Skaarup.

Hvorfor? Ville det ikke være bedre med en af-kriminalisering? De kan jo ikke vinde?

Derudover synes jeg at det er noget crap at gå og teste for stoffer på toiletter. Hvad skal det bruges til? Vi ved da godt at der bliver taget stoffer overalt.
Men ligefrem konsekvenser for stederne kan jeg ikke forstå, hvorfor skal det påvirke andre at en eller anden har nuppet en streg på toilettet? Det er jo latterligt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
"Konsekvensen af det kan være, at vi kommer til at lukke kirken. I hvilket omfang det nu bliver," siger Preben Bonde.

Det var da en underlig udtalelse.

Det er da underligt, at de reagerer ydeligere efter denne test. Det er som om, de ikke vidste, at folk tog stoffer over det hele.
Seriøst: "Nå, der bliver taget stoffer hos politiets toliletter. NU skal vi gøre noget."

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
...og hvad har de tænkt sig at gøre? Kamera på toiletterne? Narkohunde under håndvasken eller hvad?

Ligemeget hvad de gør er det altid muligt at tage dope

Citat:
"Det lyder da ikke særligt betryggende, at det kan lade sig gøre"

Hvis han ikke vidste at det kunne lade sig gøre, er han da dummere end han ser ud

Btw. så var det da alm. praksis der hvor jeg kommer fra, at tage stoffer når man var i panserpraktik i folkeskolen. Altid sjovt at drøne ned af roskildevej i en patruljevogn med 170 på en ordentlig omgang guldkakao ;)
Så kan man også grine lidt af dem når de kommenterer ens Fri Hash-tekst på tasken :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
...og hvad har de tænkt sig at gøre? Kamera på toiletterne? Narkohunde under håndvasken eller hvad?

Ligemeget hvad de gør er det altid muligt at tage dope

Citat:
"Det lyder da ikke særligt betryggende, at det kan lade sig gøre"

Hvis han ikke vidste at det kunne lade sig gøre, er han da dummere end han ser ud

Btw. så var det da alm. praksis der hvor jeg kommer fra, at tage stoffer når man var i panserpraktik i folkeskolen. Altid sjovt at drøne ned af roskildevej i en patruljevogn med 170 på en ordentlig omgang guldkakao ;)
Så kan man også grine lidt af dem når de kommenterer ens Fri Hash-tekst på tasken :)

Haha, den med politibilen er god. :D Bare sidde ved siden af en politimand og være pisse skæv og sige: "Fuck, jeg er skæv." Tror politimanden ville reagere sjovt. :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]