Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hvad var det
Medlem

Hej alle sammen, her for ikke så forfærdelig langtid siden. Købte jeg 600mg BZP af min dealer. Jeg indtog 100mg, men det lod bestemt ikke til at være BZP... Begyndte at trippe med føderne, var varm i ansigtet, men kold i hænderne.. Havde bare lyst til at rører mig(Var til fest der) mine pupiller var så store som the kopper.

Stoffet havde en brunlig farve, lugtede dog ikke af noget. Det viste sig så, at de 100mg var nok til at holde mig vågen i 48timer, uden det mindste søvn. Kiggede samtidigt på en plakat,(personen på plakatens) øjne fulgte mig rundt hele tiden. Lidt scary, men overlevede. Mit hjerte pumpede som en gal, rimelig heftigt bodyload.

((((Update)))) (((kl 16.00)))
((((Her er lidt ekstra information: Der var ingen eufori, kunne tænke klart. Prøvede på at sove, men kunne ikke. Fordi mine øjne hele tiden bevægede sig. Lyden blev lidt underlig, ligesom om lyden vibrede på en sær måde. Nød dog musikken i fulde drag. Musikken lød rigtig lækker, selvom folk snakkede. Så lagde jeg næsten kun mærke til musikken, musikken lød lidt robot agtigt, ved ikke om det hjælper))))

Her er mit spørgsmål, tror bestemt ikke at det var BZP jeg fik.
Hvad vil jeres bedste bud være?

Senest rettet af Spasmo 01 okt 2007 16:39, rettet i alt 6 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Har ikke nogen oplagte bud, men et par overvejelser:

De mest oplagte bud på brune pulver-stoffer er MDMA og Methylon. Disse burde dog SLET ikke være så kraftige (til at holde dig vågen i 48 timer) i doser på 100 mg.

Et bud kunne måske være meth, men for det første tror jeg ikke at en dosis på 100 mg (taget på én gang) vil kunne holde dig vågen så længe. For det andet plejer det ikke at være brunt (og hvis det er brunt pga urenheder burde det slet ikke være stærkt nok til at virke så kraftigt).

Måske et længerevarende psykedelisk stof?

Titel:
Medlem

Kan godt være det ikke lige præcis var 48timer. Men det var noget mere stimulerende end jeg havde forventet.

Tusind tak for dit bud:=)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder meget underligt. Meth kunne det godt være. 100 mg meth er en meget stor dosis. Uden at kende så meget til meth burde det dog ikke kunne holde dig vågen i så lang tid. Den bruen farve virker også meget mistænksom. Meth er jo ikke brunt.

Har du prøvet at snakke med din dealer efterfølgende?

Titel:
Medlem

Min fejl, det varede mellem 36-48timer... Har desværre lidt svært ved at huske tiden helt. Beklager

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Mit gæt er et længevarende psykedelika. forholdsvis lille dosis, svært ved at overskue tiden, bodyload og bodyhigh, og den følelse du beskriver, da du får lyst til at mærke dig selv. Jeg tænkte umiddelbart 2c-e da du beskrev, hvordan du havde det, 100mg 2c-e er en voldsom dosis, hvilket måske kunne resultere i en så lang virkningstid, men 2c-e er ikke brunt, det har mit 2c-e i hvert fald aldrig været.

Det som dog for alvor taler mod et længerevarende psykedelika er, at du næppe ville være i tvivl, hvis du havde været på sådan et.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvordan indtog du stoffet? Jeg tænker også meth.

Titel:
Medlem

Jeg indtog stoffet i en gelatine kapsel(mener man staver det sådan)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Kunne dexedrin være en mulighed?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Methylon lyder i mine øre ret sandsynligt.

Det er en ganske lille dose, derfor ikke det vilde eufori. Når jeg tager methylon kan jeg bestemt ikke sove, heller ikke ved lille dose.

Udover det har det jo en lidt brunlig nuance og har i de sidste tilfælde hvor jeg har indtaget stoffet befundet sig i gelatinekapsler.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søren00 skrev:
Det er en ganske lille dose, derfor ikke det vilde eufori. Når jeg tager methylon kan jeg bestemt ikke sove, heller ikke ved lille dose.

Har det på præcis samme måde. Jeg kan overhovedet ikke sove hvis jeg taget methylon. Kun de første 5-7 gange jeg tog methylon kunne jeg godt sove. Eks hvis jeg tager en dose fredag aften klokken 1 om natten og tager en redosering klokken 3 så kan jeg først sove, meget sent lørdag aften omkring ved 22-23 tiden. Dog har jeg det ikke dårligt dagen efter på methylon. Har bare ikke så meget overskudt til at lave noget. Vil bare gerne slappe af, og lave intet.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Søren00 skrev:
Methylon lyder i mine øre ret sandsynligt.

Udover det har det jo en lidt brunlig nuance og har i de sidste tilfælde hvor jeg har indtaget stoffet befundet sig i gelatinekapsler.

Jeg kan godt sove, og 36timer på methylon? hvor køber du din methylon henne :D:D:D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Jeg har heller aldrig haft problemer med at sove på methylon, men jeg kender adskillige der har.. Virker lidt mystisk?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Canax skrev:
Jeg har heller aldrig haft problemer med at sove på methylon, men jeg kender adskillige der har.. Virker lidt mystisk?

Gør jeg også, men ikke i 36+ timer :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

naarh, 36 timer på methylon? Næppe, men hvem ved. Jeg har taget 1 gram over 3 dage hvor jeg fik sovet hver nat en 4 timer. Måske det bare er mig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
Canax skrev:

Det er sgu rigtigt. Lidt irriterende. Selv om jeg bare tager en dose methylon kan jeg slet ikke sove. Har flere gange prøvet at slå det lidt ned med en stor dosis GBL, men så bliver jeg bare endnu mere lam. Og hvis jeg falder i søvn, så får jeg bare dopamin rebound efter 3 timer og så vågner jeg.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg syntes BZP passer fint på beskrivelsen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Winta skrev:
Canax skrev:

Det er sgu rigtigt. Lidt irriterende. Selv om jeg bare tager en dose methylon kan jeg slet ikke sove. Har flere gange prøvet at slå det lidt ned med en stor dosis GBL, men så bliver jeg bare endnu mere lam. Og hvis jeg falder i søvn, så får jeg bare dopamin rebound efter 3 timer og så vågner jeg.

Methylon er også et amfetamin.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Resist skrev:

Hvad har det med noget som helst at gøre?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeti skrev:
Resist skrev:

Hvad har det med noget som helst at gøre?

Stadset er pænt stimulerende, så der er vel en vis logik i at han ikke kan sove ovenpå det ;)

Jeg sprang også personligt en nattesøvn over engang, ved indtagelse af 550mg methylon.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]