Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 21:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hvad er jeres erfaringer med Copelandia Cyanescens og råd til en førstegangs svampetripper ??

Freud

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Lade være med at tage for mange ;)

Ret stærk svamp, mere skarp triptilstand og meget visuelt. Cubensis er mere bløde i virkningen hvor alt bare føles fantastisk. Hvis du kan få fat i cubensis vil jeg råde dig til at tage dem først. Men ellers så hold dig under ½g på tom mave og evt. redosere med 0,25-50g hvis du føler for det

Men ellers fornøjelig svamp i 4g's størrelsen...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Ja den er omtrent 3 gange så stærk som 'almindelige' svampe (cubensis) og som seXpert siger så er trippet ret anderledes.. Personligt syntes jeg at stemningen er meget mere surrealistisk/not normal og mystisk end cubensis.
Det kan self. være en vane sag!?

Men vælger man at trippe copelandia syntes jeg man burde gøre en del mere ud af at studere set og setting, sørge for man har nogle fede/hyggelige og trygge rammer for trippet da trippet (in my opinion) er mere ustyrligt:
Jeg prøvede på et tidspunkt at være låst fast i en ubehagelig fornemmelse da en af mine kammerater havde 'disset' mig hvilket vi gjorde tit i hverdagen og til tider ret groft. Jeg følte mig nedværdiget overfor de andre vi trippede med og havde meget svært ved at slippe den følelse under hele trippet.
Derfor mener jeg at rammerne og forståelsen blandt deltagerne skal være iorden inden man hovedkuls kaster sig ud i et trip af sådan en kaliber.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
lige et spørgsmål... hvordan er de normale mexi svampe til forehold til sn? har nemlig kun prøvet sn og jeg har nemlig en growbox(mexi) på vej med posten..

så jeg er self lidt spændt 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
waggafnipsen skrev:
lige et spørgsmål... hvordan er de normale mexi svampe til forehold til sn? har nemlig kun prøvet sn o

Jeg syntes de er mere hyggelige, ikke så kantede og kolde i trippet og næsten ingen ubehag i starten.
Så glæd dig :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
flimmer skrev:
waggafnipsen skrev:
lige et spørgsmål... hvordan er de normale mexi svampe til forehold til sn? har nemlig kun prøvet sn og jeg har nemlig en growbox(mexi) på vej med posten..

Jeg syntes de er mere hyggelige, ikke så kantede og kolde i trippet og næsten ingen ubehag i starten.
Så glæd dig :wink:

lyder super :) tak flimmer :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
waggafnipsen skrev:
lige et spørgsmål... hvordan er de normale mexi svampe til forehold til sn? har nemlig kun prøvet sn o

http://psychedelia.dk/leksikon/?ent/psilocybin/info

Titel:
Medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:

Jeg kan bedst lide SN. Har spist begge arter mange gange nu, og så må jeg sige, at det stadigvæk er psilocybin! Dog SN giver måske lidt mere ubehag i begyndelsen - men er lidt mere svimmel, men bagefter får man maaassser af energi. Hvis du føler, at svampene har en sjæl, så vil du mærke en tydelig forskel, ellers er der næsten ikke noget.

P. Cyanescens - nej, har ikke prøvet dem endnu, desværre :(.

Titel:
Medlem

Min erfaring med Copelandia Cyanescens er udpræget positiv. Vi havde en aften på en lille kunstig ø i Amsterdam på 12 g helt blå friske Copelandia Cyanescens og det var 4 timer i en helt anden verden. Drager hen over himlen, små alfer med langpiber i græsset og en helt klar buddha der formede sig i solnedgangen. Men det vildeste af det hele var et lærred der viste film klip fra min fortid, nutid og senere mulig fremtid. Det var så flot at det tvang tårer frem i øjnene, det variere self enormt meget, men det var så meget mere psychedelisk end de 55 gram golden teacher jeg havde spist 4 dage før. De svampe er i sandhed magiske.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem

Jeg trippede på copelandia cyanescens igår, og jeg giver folk ret i at det er heftige sager. Men bare sørg for at skabe nogle rammer hvor du kan opføre dig ligeså fucked op som du vil; vær sammen nogen du kender godt, og vær klar på at alle nok ter sig rigtigt underligt! Sluk telefonen, og mød for gudskyld ikke nye mennesker - min erfaring er at man bare freaker folk ud, og sidder tilbage med en følelse af fremmedgjordthed (er det et ord? :P )

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Mit copelandia trip var udpræget mystisk. Forstå mig ret; tingene bliver normalt ret mystiske på svampe, men hvor jeg med cubensis normalt har massere af farve og ting som morfer, havde jeg helt andre elementer af visuals og ting som morfede. Skiftet personlighed, følelsen af, at min personlighed hele tiden udsprang af min egen, som igen udsprang af den forrige. Det var ret mystisk.

Det kan dog bare være noget med settings og lign., men har ikke prøvet det med cubensis, selvom jeg har haft en del kraftige trips.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Mit sidste trip på C. cyanescens var en fantastisk oplevelse, på trods af voldsomme problemer med balancen. Jeg sad i en stol og blev nødt til at holde armene på armlænene så meget som muligt, ellers røg min ligevægt og jeg nærmest flød ud over siden. Mægtig interessant.
De har bestemt også en anden "sjæl" end P. cubensis og det er ikke nogen jeg er færdig med endnu.

balle skrev:
[...], og sidder tilbage med en følelse af fremmedgjordthed (er det et ord? :P )

Det er det ihvertfald nu ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]