Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 21:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: Grønne VW
Medlem

tror ikke han er til fyre... bare en teori!

Medlem

nææ.. det er måske en tøs?

Medlem

Hehe fair nok..
Well lige lovlig meget "offtopic" ..

Junior medlem

Syntes det kunne være meget sjovt at spørge dig ->
Speed86: Har du fået det dårligt efter indtagelse af de mange vw piller? Kvalme etc ...

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
ikke på anden måde end bliver lidt svimmel og lidt sort engang imellem.
En af mine veninder spiste en igår og hun har vildt stor hoved pine idag og kastede op..

gad sku at vide hvad der er i kan der ikke være MDA eller hvad [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

unskyl jeg mente går lidt i sort en gang imemmel men hvis i får det dårlig så bude jeg også få det jeg har taget dem hvær dag siden fradag- mandag ikke i dag endnu [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Synes mere bivirkningerne peger på PMA.. eller?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg prøvede også disse grønne VW'ere i lørdags. Havde tidligere på natten spist 3½ pille og fået en lille smule skunk og hash.
Jeg spise pillerne omkring ~08, og følte ikke nogen umiddelbart virkning. Omkring klokken ~10 tog jeg hjem i seng, hvor jeg havde problemer med at falde i søvn da jeg rystede en del, og var ret desorienteret. Blev vækket af overnattende gæster klokken ~13 der var på vej hjem, jeg stod op kort men var ekstremt svimmel og havde det ret underligt, selvom mine pupilller ikke ikke var udvidet.
Siden jeg stod op søndag aften har jeg haft hovedpine, været svimmel og fået kvalme hver gang jeg har spist.. Det er 3 dage siden og har det stadig skidt.

Aner ikke hvad der er i de piller, men det føltes ikke som en almindelig MDMA rus, og har til dags dato ikke haft det så dårligt efter en blæsetur (skal tilføjes jeg ikke indtog noget alkohol forleden).

Vil råde folk til at passe lidt på med de sataner [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Well, da jeg havde spist de 2, fredag nat, og var på vej hjem lørdag middag, kunne jeg ik huske 1 min tilbage - min bror ringede på et tidspunkt, og vi talte rimeligt længe, og 30 sek senere måtte jeg spørge en kammerart hvem jeg talte med...
Da jeg kom hjem, skyldede jeg 500mg 5-HTP og 6 "Longo Vital" vitaminpiller, ned med 2,5 ml BDO (god MDMA HR) Og gik så i seng ca 1 time senere.
Da jeg vågnede 6 timer senere, og stadig havde store pupiller, spiste jeg endnu 3 vitaminpiller og en kapsel 5-HTP, jeg var ret omtåget, og gik i seng igen efter 4 timer.
Jeg vågnede så søndag morgen, og var lettere omtåget, som havde jeg drukket lørdag aften - og den tilstand holdte hele søndagen, hvor jeg ofte følte en susen i kroppen, og nogle gange blev let svimmel.
OG - så er der sq heller ikke mere - mandag mærkede jeg ikke noget unormalt.
Men jeg vil sige, at de synsforstyrrelser, og stedsforvirring, jeg oplevede under "trippet", minder om nogle af de effekter Ketamin kan have (efter hvad jeg har læst - jeg har ikke prøvet ketamin)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af T^T:
Da jeg kom hjem, skyldede jeg 500mg 5-HTP og 6 "Longo Vital" vitaminpiller, ned med 2,5 ml BDO (god MDMA HR) Og gik så i seng ca 1 time senere.<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg tror ikke du skal anse BDO for at være særlig god harm reduction for noget som helst...

Moderator

@Fenriz - jeg talte med dex, om MDMA HR, og han mente at en portion GHB ville være en god ide, 5-6 timer efter indtagelse.
Efter 5-6 timer på MDMA, vil serotoninen i hjernen være ved at være brugt op, og serotoninreceptorerne begynder derfor, fejlagtigt, at optage Dopamin - dette resulterer i ødelæggelse af serotoninreceptorerne.
BDO bliver som bekendt oxideret GHB i kroppen, og GHB hæmmer for frigivelsen af Dopamin, og der er derpå, at jeg (og dex) bygger at BDO er god MDMA-HR.
Jeg ved godt at BDO har bivirkninger, men den vurderer jeg som mindre betydelige, i denne sammnehæng [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Edit: omend GHB selvfølgelig ville være bedre

[ 07 Maj 2003: Besked ændret af: T^T ]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Jeg har ikke haft nedtur eller noget af den VW jeg indtog i lørdags indtil i går eftermiddags.

De sidste par timer på arbejde blev jeg noget svimmel, og jeg gik tidligt i seng.

Da jeg vågnede i morges sortnede det lidt for mine øjne da jeg stod i badet, men jeg slog det hen. Det blev helt skidt da jeg mødte på arbejde, hvor jeg var meget svimmel, og havde opkastnings-fornemmelser.

Efter et par timer gik jeg ind på personale-stuen og lagde mig, og lidt efter blev jeg kørt hjem. Heldigvis da ... havde fornemmelsen af at jeg kunne besvime, og ville nok ikke være det smarteste når jeg sad bag rattet.

Her til aften er jeg stadig rimelig svimmel, men dog i svag bedring. Regner dog ikke med at komme på arbejde i morgen.

Det kan selvfølgelig være ganske sygdom (er almindeligt at blive smittet når jeg arbejdet i en børnehave [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]), men har hørt fra en del der har fået det skidt efter at have ædt grønne VW'er - så mit råd til de fleste vil nok være at passe på indtil der er nogen der har fundet ud af hvad pillerne indeholder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

ok hvad fuck er i de lorte piller mit hovde er fuckket total af de lorte piller [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speed86:
unskyl jeg mente går lidt i sort en gang imemmel men hvis i får det dårlig så bude jeg også få det jeg har taget dem hvær dag siden fradag- mandag ikke i dag endnu [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Ærligtalt Speed86, hvad havde du regnet med når du pumper dig fuld af noget du ved andre advare imod så tit!?!?!

Hav forhelvede lidt respekt for stofferne - ikke kun for din egen skyld!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Min kammerat har også lige meldt tilbage at han har haft det skidt siden i lørdags hvor han også åd de VW'ere..

Ville gerne se en test af indholdet :/

Medlem

Geografisk sted: Danmark
poke-1-kenobi ->>> Dxm plejer da kun at give hangover i en enkelt dags tid ?! De ting du beskriver giver heller ikke nogen mening med dxm....men måske ketamin ?? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Kix med ketamin kunna da være for fede!!
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Al magt til disassociativer! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mvh
Dark Sky

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ Dark Sky, grunden til jeg netop spurgte til DXM var at jeg intet kender til stoffet, men ketamin ? der er et par mugliheder men jeg tror ikke der er ketamin i, der må du sku ned til dyrelægen hehe..

Moderator

jeg tror ikke på ketamin - min bror har haft hjertebanken og svimmelhed indtil i onsdags, og han spiset 2 piller i fredags - Ketamin giver da ikke problemer med hjerterytmen på den måde?

Altså, flere af dem jeg kender har haft hjertebanken i flere dage efter... det er sq da ikke Ketamin, ikke alene ihvertfald.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]