Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: Grønne VW
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Hey

Har fået af vide at de piller indeholder PMA.

Klappede selv 2 i lørdagsm havde dog været på Kiks (Zorro),amf og Valium siden torsdag, havde kun fået 2 timers søvn, selv her idag tirsdag lider jeg af svimmelhed, til tider kvalme.

Jeg ´synes det er en skod pille! holder mig langt fra dem!

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
det kunne det havde noget at gøre med at du kun har fået 2 timers søvn over de dage?! mangle på søvn er meget ubehaligt og kan have meget forskeldige symtomer på folk.
den med syre tror jeg sgu ikke på. folk ville helt sikkert kunne mærke hvis der var LSD i.

Medlem

Så godt som jeg kender Android, ved jeg sq det ikke er pga søvnmangel.. Alle vi andre har også haft samme symptomer, så mon ikke der er noget om snakken?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Er der ikke snart resultater fra nogle tests ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hmm...

Jeg har fået telepateret, at test med et marquis reagent (normal EZ-test), giver et langsomt farveskift til brun over i lilla-sort agtigt... selv med en betydelig stor mængde pulveriseret pille, tog det et minuts tid.

En normal kraftig MDMA-pille ville give en sort reaktion på få sekunder.

Ikke ligefrem noget der gør mig klogere...

Det er ret svært at skulle bedømme indholdet i en kex, med alle de skumle researchchems, blandinger og bindemidler der kan være i skidtet, uden noget seriøst analyseudstyr.

Hvad ville en varevogn med GC-MS mon koste?
Tror nok det er sådan de laver de anonyme on-site pille-analyser i tyskland/holland...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dex> Hmmm.... Godt at få en Marquis på den.... Men resultatet siger os deværre intet denne gang. At den bliver mørk efter et minuts tid, kan skyldes forskellige fyldstoffer/bindemidler. Selv normalt sukker (sukrose) bliver sort hvis det får tid nok til at reagere med Marquis.
Ud fra de beskrevne effekter og bivirkninger, overvejer jeg om det kunne være noget i stil med "flatliner", 4-MTA. Det er et ret ubehageligt stof som var udbredt i England for nogen år siden. Erowid 4-MTA vault
Det skulle efter sigende have stor risiko for at give (midlertidigt) serotonin-syndrom.
Jeg er ikke selv den mest forsigtige person i verden, men disse skumle piller ville jeg holde mig fra. Jeg vil opfordre jer andre til ikke at æde (flere) af dem.

In our memories
Brugeravatar

4-MTA skulle ikke give nogen farvereaktion med et Marquis, så det kan jo godt være sandsynligt...

Det kunne også være en "Matrix-kombo" (BZP+TFMPP), som en del piller i USA er blevet analyseret til...

Måske noget helt tredje?

Måske lidt speed i lortet også?

Det finder vi nok ikke ud af, før retskemisk tager sig sammen og analyserer en af dem.

Insane psychedelia user!

"Kiksehoveder" ville da få en voldsom effekt hvis de indtog en ret stor mængde piperaziner?

Er flatline ikke dødeligt i få gange normal dosisen? Hvis pillerne indeholdte 4-MTA ville vi da ikke ha' se flere indlæggelser og måske endda dødsfald?

In our memories
Brugeravatar

Jeg tror pMA er mere dødeligt, og det var jo alligevel relativt få dødsfald der var i Danmark (heldigvis).

Men 4-MTA er nok mere neurotoxisk kunne jeg forestille mig.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hvor havde Poke sendt sin pille til undersøgelse?
- altså, jeg kan lige tilføje: de giver faktisk lidt mere end bare svage fraveskift, de piller. jeg spiste nogle i tordags, og det farvebillede jeg oplevede var ganske imponerende. dybe og meget intense farver

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ T^T

Det er sku dejligt at se at folk som bruger dette board trodser advarsler og stadig fylder sig med lorte piller !

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja, jeg ved det godt - MEN - i torsdags var vi ikke nået så lang i denne diskution, og da jeg havde spist dem fredagen før, uden sønderlig bivirkninger, andet en en lidt abnormal tåget-hed, havde jeg ikke de voldsomme bekymringer - og med rette (måske), jeg har ihvertfal ikke haft nogle kvaler endnu.

jeg forstår godt i syntes det er tumpet, og absolute ikke noget man behøver at råbe højt om. Men nu er det sket, og jeg ville bidrage med den smule, som jeg ikke havde fortalt før [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Medlem

Well har heller ikke døjet med div. bivirkninger. Flere af jer snakker om farveforvrængelser, hvilket jeg bestemt ikke har oplevet, og spiste 13 stk.

Havde bestemt heller ingen halluer (desværre), som flere også har oplevet.

Kender mange der heller ikke har fået det dårligt af dem, selvom det har været fra selv sammme "produktion".

Folk tager åbenbart meget forskelligt imod disse.

[ 15 Maj 2003: Besked ændret af: t3ch ]

Medlem

Har lige hørt fra 2, at de har hørt i nyhederne at der er 2 fra Lolland, som er døde af disse piller! De havde vist spist et par stykker hver.

Stadig ingen der ved hvad de indeholder?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Døde? Er du helt sikker på det?

Det plejer sq da ellers at blive dækket i medierne rimelig godt hvis nogle dør af dem...

Nu er det ik fordi jeg er vildt klog omkring de forskellige stoffer men, kan det ikke være en blanding af PMA og måske ketamin? Altså en lille dose PMA... Der kunne måske også være lidt MDXX i... Lyder som en blandingskex...

[ 19 Maj 2003: Besked ændret af: Alcoholic ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Nu er det ik fordi jeg er vildt klog omkring de forskellige stoffer men, kan det ikke være en blanding af PMA og måske ketamin? <HR></BLOCKQUOTE>

Det tror jeg ikke da det oftest er grådige kemikere der laver pMA da udgangsmaterialerne er lettere at få fat på og billigere - det ville være en mærkelig ting at blande med et mere eksotisk stof som ketamin

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
har også lige et spørgsmål.

er der krystal tolerence mellem MDMA og PMA/PMMA ? kan det være forklaringen på at t3ch kunne æde så stor en dose uden særlige eftervirkninger? det jeg har hørt og læst om PMA/PMMA er at det er langt lettere at overdoserer og det derfor er temmeligt farligt...

asso jeg mener det tyder på at t3ch , som ikke fik det dårligt, har et stort forbrug og derfor stor tolerence mens dem der ikke har, har fået det dårligt...

men har self ikke så stor indsigt som mange af jer andre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Ja, de sagde i radioen, at 2 var døde af dem.

Må nok indrømme jeg der skal meget til at slå mig ud, selv efter en pause på 5mdr uden nogen form for stoffer.

Er nok blevet mere eller mindre miljøskadet [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Mine venner som ikke har en så stor tollerence, blev da også ret dårlige af dem!

For mit vedkommende stopper legen nu, mens den er go' [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Jeg tvivler altså rimelig meget på at 2 er døde af de piller.

De sagde for lidt over en uge siden at 2 var blevet indlagt (i Køge-området vist nok), men siden har jeg ikke hørt noget - og HVIS 2 var døde af pillerne ville det uden tvivl være blæst op til en stor sag i alle danske medier. Stol trygt på det.

Dermed ikke sagt at pillerne er ufarlige, det har vi vist fået bekræftet i dette topic ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]