Til at starte med vil jeg da sige at dette er mit første indlæg, dog har jeg været omkring siden i over et års tid nu.. Men tog mig først sammen i aftes til at lave en konto, man er vel lidt doven

Som mit emne omtaler så har jeg spørgsmål relateret til at bruge hash imod sygdom, i dette tilfælde Epilepsi.
Jeg har i 6-7 år nu haft problemer med medicin osv. som ikke virker efter hensigten og ikke har stoppet mine anfald til det punkt hvor man kan få en ordentligt hverdag til at fungere.
Jeg har over de sidste 2-3 år røget hash et par gange årligt. Men for 3 månneder siden nu startede jeg med at gøre det oftere. Inden for den sidste måneds tid er det faktisk stort set blevet en daglig ting. Jeg har det ikke videre godt med det for at være helt ærlig. Men overraskende nok, har hashen gjordt at siden jeg startede med at ryge daglig.. Holdt mine anfald væk, hvilket før i tiden kunne være op til 100-200 små hver dag og 2-3 store* om ugen.
*krampeanfald
Dette er en utroligt situation at være i at endelig er der noget der hjælper, men desværre er det på bekostning af at tage noget som bliver set som ulovligt.
Ville høre om andre har haft erfaring med at hash har hjulpet til behandling af sygdom af en art, gerne epilepsi.. Samtidig vil jeg høre om i har forslag til hvordan jeg kan beholde denne virkning og hjælp det giver mig uden jeg risikere at komme ud i et større forbrug.
Jeg har hørt om sklerose patienter kan få fordel af at bage mindre kager som de tager i en generel dosis om dagen som hjælper men ikke gør dem skæv, deraf er jeg intereseret i at høre om andre kan genkende dette.
Tak på forhånd