Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Jeg havde endelig fået anskaffet mig noget rent mdma, krystal form.
Så nu skulle jeg prøve rent mdma for første gang.
Mig og en kammerat havde i alt et gram, det vil sige et halvt gram hver.
:shock: :shock:
Jeg lagde ud med at insuflere det i næsen, og vil skyde på jeg indtog 0,5-0,6 mg (over et halvt gram) på hele aftenen, det meste af det sniffede jeg, tror kun jeg indtog 100mg i gelatine kapsel.
Jeg havde spist en sandwich et par timer inden trippet hvilket måske var lidt dumt?
Men sagen er at jeg synes ikke rigtig jeg oplevede noget vildt peak, eller fik nogen vild rus, selvom jeg indtog så meget.
Havde det okay fedt, men bare ikke fedt nok.
Synes jeg sad hele aftenen og tænkte, bare jeg peaker ordentligt snart, men det skete aldrig.
Har ikke indtaget ecstacy i 3 måneder, hvis ikke mere, så min tolerance burde være lig med nul, eller er den?
Har indtaget ecstacy 15-20 gange over to år.
Det højeste jeg nogle sinde har taget er 5 dårlige, eller 3 gode.
Det mindste er en eller to. Er dog kun blevet sprød 5 af gangene.
Hvad sker der? har i nogle bud.
Produktet er 100% i orden, ved jeg med sikkerhed, men hvad kan der have været gået galt i mit trip, røg i øvrigt en del hash den aften.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har opdaget at hemmeligheden ligger i at starte hårdt ud. Evt. med 125mg. En fuld mave gør det heller ikke meget bedre, men startede du hårdt ud og er sikker på at varen er iorden kan jeg sku ikke svare dig på det. :o

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har oplevet noget af det samme..

Jeg sniffede en pink dame, og fik sotrt set ingen effekt ud af det udover sveden og energi. Dog ingen eufori.

Jeg ved ikke hvad problemet kan være, men da jeg tog 1 stks pink dame oralt fik jeg den vildeste effekt :) Såeh, tag hellere din MDMA oralt.. God tur <3 :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har oplevet det præcis samme, hvis ikke man starter hårdt ud, så virker det som om man opbygger noget hurtig tollerence, og så er det meget svært at få kraftig effekt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Husk også lige på at man opbygger en sindsyg latterlig tolerance til stadset, hvis man æder det oftere end hver anden måned.

Titel:
Medlem

Hvordan havde din ven det? Oplevede han det på samme måde?

Som det allerede er blevet nævnt, er det vigtigt at tage den første dosis i den rigtige mængde og på den rigtige måde. Hvis du tager for lav en dosis og redoserer efterfølgende, vil du ikke nå der hvor du ville have været, hvis du havde gjort det rigtigt fra start. Uanset hvor meget du prøver at rette op på det med redosering.

Det gør egentlig ikke så meget at du havde spist en sandwich (kommer selvfølgelig an på hvor meget) - ved oral administration havde du fået en god effekt ved den rigtige dosis ved en halvfyldt mavesæk. Forskellen fra tom mave er, at rusen vil komme mere "snigende" end som en "bombe". Men som sagt, det vil ikke ligefrem hjælpe på situationen at du har spist noget.

Og lad endelig være med at overskride 200 mg på en aften - for din egen krops skyld. En god tommelfingerregel er, at redosering er en dum idé, uanset hvor meget man føler for det og hvor god en effekt man får af det. Dosér rigtigt fra starten af.

Titel: .
Medlem

Tror det er fordi du har lagt for blødt ud.. her sidst jeg tog E/mdma Så startet jeg med EN Pille og blev opstemt og lidt glad Senere på aften fik jeg ca. 120mg ren mdma og fik det såen set ikke vildere af det... så tror man skal lægge godt ud med 100-130 mg og så er det det?

Hvis man nu tager fx 120mg og så senere på aften tager det sammen eller 200mg så få man det ikke dejligt og godt igen vel ? altså peaker opturs artigt igen?

Titel: ....
Medlem
Brugeravatar

Min ven oplevede det på nogenlunde samme måde, han startede også med en mere eller mindre lav dosis nemlig knap 100 mg i kapsel.
Havde dog et rigtig fedt trip, da det blev pchychedelisk, da jeg også røg en del hash.
Men den fede sprøder føelse dukkede aldrig op, selvom jeg havde det fedt.
Havde ikke rigtig nogen nedtur på dagen efter, var kun lidt træt, da jeg kun nåede at sove tre timer inden jeg skulle hjem.
Kunne mærke mdma`en i kroppen næsten hele næste dag, men her to dage efter trippet, kan jeg stadig ikke føle det har taget skade på hverken krop eller hjerne.

Titel: .....
Medlem
Brugeravatar

Vil en start dosis på 150 mg være for meget næste gang, jeg skal indtage mdma, hvorefter at reduserer med 100 mg?
Vil indtage det i kapsel

Titel: Re: .....
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Solataris skrev:
Vil en start dosis på 150 mg være for meget næste gang, jeg skal indtage mdma, hvorefter at reduserer med 100 mg?
Vil indtage det i kapsel

Nope, men hold 6-7 ugers pause først, så bliver farmand glad :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

µscopiC skrev:
Jeg har oplevet noget af det samme..

Jeg sniffede en pink dame, og fik sotrt set ingen effekt ud af det udover

Han skrev MDMA. Ikke så piller som indeholder en lille mængde MDMA samt en masse andre lorte stoffer ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 22 okt 2010 23:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Jeg fik mulighed for at afprøve mine mdma-krystaller i weekenden....

Startede med 100mg insufleret.

T+1:30 150mg oralt

T+2:30 150mg oralt.

Må indrømme de sidste 150mg ikke hjalp det store og sikkert kunne have undværet. Tog første dosis kl 22:30 og var rimelig træt ved 4 tiden. Nogen idéer til hvordan man ellers kan forlænge trippet?

Næste gang starter jeg omvendt med 200mg oralt og en redosering T+1:30 på 100mg insufleret. Og så er det bare dét.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

har du overvejet du er blevet snydt
et havlt gram mdma skulle du nok kunne mærke hvis du kun har prøvet kix før

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg vil nu også mene det virker som rigtigt meget, jeg kan godt selv bruge det samme, men det er på grund af mit hæftige methylon forbrug. Det har virkelig givet krydstollerance, næsten alle jeg kender ville da trippe for sygt på den portion du omtaler!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nål skrev:
har du overvejet du er blevet snydt
et havlt gram mdma skulle du nok kunne mærke hvis du kun har prøvet kix før

Ja selvfølgelig har jeg det, men som der står overstående, er jeg 100% sikker på jeg ikke er blevet snydt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg har selv taget mdma ca. 10 gange og jeg nægter at tro du intet skulle kunne mærke efter et halvt g.
og hvordan ved du 100p at det er MDMA?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nål skrev:
jeg har selv taget mdma ca. 10 gange og jeg nægter at tro du intet skulle kunne mærke efter et halvt g.
og hvordan ved du 100p at det er MDMA?

Fordi det lignede og smagte af mdma, det føltes som mdma.
Min dealer har aldrig snydt, og har altid kunne få de gode sager.
Læs mit indlæg, der står jeg havde et rigtig fedt trip, og jeg kunne sagtens mærke det, men jeg blev ikke monster sprød ligsom man gør af de der kiks med amf og mdma eller noget andet lort i.
Jeg snakker om dengang der var gode kiks nu.
Jeg har i øvrigt altid haft problemer med at blive sprød, især af de lorte kiks man kan finde på markedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]