Citat:
Kan uddybe overgangen fra realverden til salvia verden.
Hvor hurtigt går det og hvordan ser det ud når den anden verden kommer ind?
Mine erfaringer:
Fylder hovedet
Holder stormlighteren på hele tiden
Inhalerer røgen
Holder den inde
Omkring 30 sek efter føles det lidt som om man mangler ilt, hvilket forsvinder igen.
Plejer at puste ud omkring 45 sek, få sekunder efter, måske 5 siger det bare SLAM og du er der. Du når ikke at opdage det
Hvordan det ser ud er forskelligt, i lavere doser er den visuelle verden ikke så speciel. Men det er svært at forklare da virkningen ikke ligner noget andet
Hvilke egentlige halluer så du og hvordan vurdere virkelighedsniveauet af disse halluer og oplevelser?
På min første tur skete der utroligt meget på de første 10-15 sekunder. Tyngdekraften vendte til bagud i stedet for ned, og kraften derfra blæste væggen i stykker bag mig (sad i sofaen med ryggen til væggen)
Jeg kigger mig forskræmt tilbage og ser nogle lysende lidt overnaturlige kan man sige CD-agtige "hænder" der løftede væggen af fundamentet midt på, som to overnaturlige mennesker der løfter æggeskallen af et æg med mig indeni.
Forsvandt hurtigt igen, plus at der var en del mere, men det er også mange år siden. Men var virkelig virkeligt i trippet, men efter kunne jeg godt se at det var det ikke
Citat:
Kan en hjemmelavet bong anvendes?
Sagtens, bare sørg for at den er tæt og uden vand
/edit: damn too slow, satans til folk der ringer midt i et indlæg