Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 14:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Hypnogogia
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Update for mit vedkommende:
Igår var der heller ikke noget og jeg føler mig helt rask, det har åbenbart "bare" været nogle langtidsvarende kixe eftervirkninger kombineret med sygdom.

@Tech: Skrev alle mine drømme ned samme dag som jeg postede det første indlæg, og som du siger hjælper det virkeligt. Godt råd!!

@Confusion: Kommer nok ikke på irc da jeg kun har 56K modem (Ja de findes stadig), men tak for tilbudet (Kan dog godt være at jeg lige kigger forbi i ny og næ).

Mvh Phant0m.

Medlem

Det var rigtig lækkert at høre Phant0m [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Er jeg sq meget glad for. Det er ikke sjovt at gå og være depri..

Tror grunden har været, at du har gået og tænkt for meget på det, uden at komme ud med det, da det jo har hjulpet, at få snakket det lidt igennem, og skrive det ned [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Er glad på dine vegne..
Pas på dig selv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ro på folkens!

Som du selv allerede har fundet ud af, er der tale om Hypnogogia... Jeg går også ud fra at du har brugt søgemaskinen omkring topics vedrørende det - men lad mig lige opsummere alligevel;

Jeg har selv oplevet det et par gange (og en enkelt gang Hypnopompia - når man er ved at vågne), dog slet ikke i så intenst omfang, og ikke altid ecstasy/stof-relateret... fænomenet kan sagtens forekomme hos afholdende mennesker.

Anyway, jeg og personlige venner af mig, har oplevet dette fænomen dagene efter at ha' taget ecstasy, men siden jeg startede med at bruge primært 5-HTP til HR efter MDMA, har jeg og mine venner ikke oplevet det...
Jeg er ret overbevist om at det helt klart er sammenkædet med serotonin-underskud.

Skaf dig noget 5-HTP og B6-vitamin (evt. et stærkt B-vitamin kompleks, Livol's "Stærk B" kan anbefales) hurtigst muligt, og brug det som tidligere beskrevet her på boardet...

Ta' det roligt, jeg har hyppigt hørt om det, jeg tvivler på at du er på vej ud i nogen psykose...

Hvis du ryger over i et lucid stadie, så burde det jo være muligt for dig at kontrollere det, hvis du vidste hvordan...
Prøv at søge på lucid dreaming, det kunne måske være interessant for dig at udforske det, og på den måde lære noget af det.

Hvis har TIHKAL, eller mulighed for at låne den, så læs i Book 1, Part 2 (Psychedelics and Personal Transformation), Kapitel 12: "The Lioness and the Secret Place", hvor Ann Shulgin's alter-ego beskriver en lignende "kamp" i Hypnogogia-stadiet...

God bedring, og sweet dreams! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

/Dex

Insane psychedelia user!

Det er sådan det skal lyde Dex [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]