Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hvor tit burde man tage syre :)

Senest rettet af Darkpsyc0 11 mar 2009 15:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tomler - Jeg er lidt psy -
hay man, jeg var 17 dengang, hash, amf, kiks og LSD første gang og det var på 3. dagen jeg åd det mærke. åd hele mærket fra Fractal sun arket og fik nedturstrip på.
vidste ikke man skulle være udhvilet og at det skulle være et ordentligt setting osv

Så lad vær med at efterligne =) hash lsd og svampe er jo psykedeliske stoffer. amf og kiks er syntetiske. kæmpe forskel åbenbart. men LSD er noget for sig. mange siger ½ mærke første gang. men hvis du er vant til andre stoffer synes jeg du skulle æde et helt.

Og har fået af vide helst 1-3 gange om året max. men tror ikke der sker det vilde hvis du har lykketrip på hver eneste gang. men jeg ved at du ændre personlighed for hver gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Citat:
hash lsd og svampe er jo psykedeliske stoffer. amf og kiks er syntetiske. kæmpe forskel åbenbart.

lsd er lige så syntetisk som mdma... - og "åbenbart" er der en kæmpe forskel på alle stoffer der ikke ligner hinanden virkningsmæssigt..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Du skal sørge for at være udhvilet og i rigtigt godt humør, samt være et sted du føler tryg og tilpas. Det er de vigtigste forholdsregler du kan tage.
Det var godt at du havde en fed oplevelse, men regn ikke med at det går sådan hver gang, bare en heads-up.
Tag at læse denne tråd igennem, der står mange gode råd, som vil være fornuftige at følge.
Mht hvor ofte du kan gøre det, så er en gang om måneden meget godt hvis man tænker på tolerance, men jeg vil ikke råde dig til at gøre det oftere end tre eller fire gange om året alligevel. Så beholder det sin magi og man har mere tid til at forberede sig mentalt, hvilket jeg synes bliver vigtigere jo mere erfaring man har.
Nu ved jeg ikke hvor lang tid jeres trip varede sidst, men jeg synes ikke at trips bliver længere af at man tager mere, de bliver bare mere intense, og det kan godt være rigtigt voldsomt, så prøv med trekvart næste gang, for nogle gange er grænsen mellem et intenst og behageligt trip samt et intenst og ubehageligt trip hårfin, så hellere lægge blødt ud. Du kan jo altid redosere, men gør det med måde.
Spiffeh skrev:
lsd er lige så syntetisk som mdma... - og "åbenbart" er der en kæmpe forskel på alle stoffer der ikke ligner hinanden virkningsmæssigt..

Ja, det er sgu sært :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tja men ligemeget hvilke stoffer du blander næsten bliver du fucked . du har stadig taget stoffer så xD mener bare fanny nævnte at LSD +amf/kiks er værre end kiks og amf blandet. og det vil jeg også give hende ret i.. lang tid siden jeg har været herinde. synes ikk man har brug for så meget hjælp når der er alle mulige sider med værdifuldt info.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Godt at høre at du havde en god oplevelse med et halvt mærke. Første gang jeg selv stiftede bekendtskab med LSD var det også via et halvt mærke, og som du siger noget af en oplevelse.

Men selvom første trip gik godt føler jeg stadig at jeg kun har oplevet meget, meget lidt. Derfor vil jeg mene at næste gang jeg kaster mig over et LSD projekt vil det være ganske udmærket at lægge ud med et halvt igen. Går det godt kan man næste gang tage et helt.

Jeg er stor tilhænger af LSD, men lærte klart og tydeligt at det ikke er hvad som helst. Respekterer man det ikke nok giver det jo som bekendt bagslag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bagslag er ikke ordet Søren =) lover dig du blir fucked. selvmords tanker osv. ikke rart på nogen måde andet end at du stadig er blæst og ser syner. men frygt ej, jeg blandede jo som sagt 4 forskellige stoffer første gang på LSD og det var et HELT mærke. Fractal Sun arket. lsøg på det.
fik afvide jo flere farver jo bedre. og det er en spiral sol med alle farver. men er du gal de første 4-5 timer var mega nice.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg spiste 1 3/4 mærke i løbet af 7 - 8 timer (startede med ½, men det virkede ikke som forventet) - og det trip jeg havde, var ikke som forventet (røg en del hash på bong under trippet, og det hjalp en del).

Grunden til at jeg startede med ½ mærke, var fordi ham vi sad ved sagde at de var stærke og at de aldrig tog mere end 1 (kender ikke mics). men jeg starter ihvertfald med 1 mærke næste gang! :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hash er da ikke psykedelisk

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Repulsivt skrev:
hash er da ikke psykedelisk

Mere semi-psykedelisk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

well efter hvad jeg har læst så skal man jo bare sørge for de rigtige mentale og fysiske omgivelser og helst have en tripsitter første gang..

Man kan ændre personlighed, ja, men mener ikke at du bliver fucked resten af livet som Corxial her siger..

Lidt misvisende.. det er kun hvis du virkelig er uansvarlig og misbruger stoffet og måske endda blander det sammen med flere på en gang.. så er man så også selv udenom det synes jeg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nok mere fordi JEG er ved at være godt grundigt hjernevasket af alt muligt =) Men er temmelig sikker på at Psykopharma godt kan indgå i LSD hvis du måske æder et par stykker for meget?
Kan også være pga mit alt alt for store amf forbrug jeg havde engang. samt kiks, tjald også skyl ned med bajere og smøger =/

Ellers synes jeg LSD er noget af det fedeste. mangler bare flere dealers. en skam de lede pansere mobilsporer folk og de ryger så ind i 2 år osv. det er da monster klamt. hvis i spotter en stikker. så nak ham man =D og synes derimod også at politiet skulle fokussere sig mere på voldtægter og pædofile i stedet for alt det harmløse. Måske vold og drab!?

Senest rettet af Corxial 23 okt 2007 01:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Hey hør lige her din båtnakke. Coaxial, du skal stoppe med at forurene psychedelia med dit åndsforsnottede sludder nu!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Syn|tese skrev:
Hey hør lige her din båtnakke. Coaxial, du skal stoppe med at forurene psychedelia med dit åndsforsnottede sludder nu!

Hallo mester. hvem er det lige der fylder dette indlæg med nonsens lige pt?

Læste du overhovedet hvad jeg skrev? og var det du skrev mere værd eller hvordan?

Synes ellers du skulle fjerne din signatur.... Du lever ikke helt op til at være på den gode side af det der står...

Most of the trouble in this world has been caused by folks who can't mind their own business, because they have no business of their own to mind, any more than a smallpox virus has.
Burroughs, William S.

nu skal du ikke græde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu ikke bare læner du dig op af et ban, men kan forvente et sådant.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

er du gal et PMS tilfælde 8) hvad var dit problem?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Corxial skrev:
er du gal et PMS tilfælde 8) hvad var dit problem?

Dig!
Men det er heldigvis snart løst...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

okay hehe :P

Læg den hater ned,

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sig dine sidste ord her på boardet, for dine minutter er talte.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

øhhe.. undskyld for snakken om ecstacy piller men det kunne ikke undgås i mine forklaringer... alle jer haters skulle bare holde sig foran skærmen eller trippe derhjemme. hygge =) for mange af de andre, tja så spurgte de selv efter det og kan derefter ikke klare en der er overlegen til at tale frit. Ytringsfrihed for the win!!!

folkeskole folk, daf af! i bliver aldrig andet end en sur stodder der minder om en historielære. :wink:

tror det var alt. laver ny bruger fra min egen IP som ikke bliver til at genkende hvis det er.. snax vel så =D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]