Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
laver ny bruger fra min egen IP som ikke bliver til at genkende hvis det er.. snax vel så =D
Noget siger mig det ikke bliver jordens største mysterium at opklare.....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Corxial skrev:
Nok mere fordi JEG er ved at være godt grundigt hjernevasket af alt muligt =) Men er temmelig sikker på at Psykopharma godt kan indgå i LSD hvis du måske æder et par stykker for meget?
Kan også være pga mit alt alt for store amf forbrug jeg havde engang. samt kiks, tjald også skyl ned med bajere og smøger =/

Ellers synes jeg LSD er noget af det fedeste. mangler bare flere dealers. en skam de lede pansere mobilsporer folk og de ryger så ind i 2 år osv. det er da monster klamt. hvis i spotter en stikker. så nak ham man =D og synes derimod også at politiet skulle fokussere sig mere på voldtægter og pædofile i stedet for alt det harmløse. Måske vold og drab!?

Grunden til at folk bliver pissed over det her er ret indlysende, Corxial?

Du skriver HELE tiden hvor mange stoffer og hvor meget lort du selv har været ude i, og hvor ked du er af det! Hvorfor stopper du ikke bare med at blære dig med alle de stoffer du har taget, og hvor fucked up du er ?

Vi gider ikke høre mere om det i hvert eneste topic!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Corxial der er ingen skam i at være lidt ydmyg også er det nok en god ide at have styr de foskellige ting som at lsd er syntetisk når du skal komme med gode råd. Få lige styr på dine sager inden inden du spiller smart :P

Tror nok at der er en del folk her der har prøvet en del mere end dig :P

Drengerøv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Vil sige rigtig mange tak for alle jeres svar :) sætter jeg virkelig pris på. Men altså nogen der ved lidt mere konkret hvor farligt det sådan egentlig er?..hvis man altsaa gør det for tit (måske nogle egne erfarringer). Ved selvfølgelig godt det jo kommer an på hvilken psyke man har. Men syntes det lidt sjovt at se Albert Hoffman som jo opfandt stoffet..Han lever sku endnu og virker da rimelig velformulerende osv hehe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Fandt lige det her Som jeg syntes lød ret spænnende citat:
However, when used clinically in the 60's, psychatrist Dr Sidney Cohen surveyed a sample of 5000 individuals who had taken LSD twenty-five thousand times. He found and average of 1.8 psychotic episodes per thousand ingestions, 1.2 attempted suicides, and 0.4 completed suicides. 'Considering the enormous scope of the psychic responses it induces,' he concluded, 'LSD is an astonishingly safe drug.'"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Darkpsyc0 skrev:
Fandt lige det her Som jeg syntes lød ret spænnende citat:
However, when used clinically in the 60's, psychatrist Dr Sidney Cohen surveyed a sample of 5000 individuals who had taken LSD twenty-five thousand times. He found and average of 1.8 psychotic episodes per thousand ingestions, 1.2 attempted suicides, and 0.4 completed suicides. 'Considering the enormous scope of the psychic responses it induces,' he concluded, 'LSD is an astonishingly safe drug.'"

sygt pis alligevel :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fedt.. Men ja, LSD er ret sikkert.. det hele afhænger simpelthen på din respekt for stoffet, og dit mindset :)

Generelt mener jeg, at hvis man bare har respekt for det stof man indtager, forstår dets virkning og tager højde for evt. bivirkninger så kan det aldrig gå helt galt :)

Titel:
Medlem

Hej Darkpsyc0.

Glæder mig at høre at du har haft en god oplevelse på et halvt mærke. Har du overvejet at prøve dig frem med et halvt mærke igen?

Når du har gjort det igen, kan du jo prøve med 3/4, for til sidst at tage et helt. Byg din dosering stille og roligt op - du har livet foran dig.

Better safe than sorry - gå roligt tilværks, det er bedre end at stå midt i et uoverskueligt trip, som man rigtig gerne vil ud af.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Vil lige igen sige at jeg virkelig er glad for, der er nogle som jer, der gider bruge tid på at hjælpe til med sådan nogle spørgsmål :) Og jeg tror jeg næste gang prøver med et halvt mærke igen, da det var en ret intens oplevelse. Og har købt et helt ark så jeg da ihvertfald altid har lidt hehe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
Vil lige igen sige at jeg virkelig er glad for, der er nogle som jer, der gider bruge tid på at hjælpe til med sådan nogle spørgsmål :) Og jeg tror jeg næste gang prøver med et halvt mærke igen, da det var en ret intens oplevelse. Og har købt et helt ark så jeg da ihvertfald altid har lidt hehe.

Det lyder fornuftigt. Der er ingen grund til at forhaste sig :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]