Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Fra retskemisk inst. ved jeg at de grønne VW´ere indeholder ca 50% MDMA i forhold til deres vægt. Præcis hvor meget det er kan jeg ikke huske....

[ 17 Juli 2003: Besked ændret af: zwicky ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Tak for oplysningen. Det er noteret i min studiekalender.

Husk også på at det er for dumt at tage de piller, dude...

Junior medlem

Jeg ved desværre ikke hvad der mere er i end MDMA. Det må vel i høj grad være bindemidler?! Men den rapport jeg har set omhandlede udelukkende indholdet af MDMA.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
tror du ikke den rapport udfordrer de unge til at købe pillerne? Og har du læst den rapport på nettet, eller..? (url, please [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )

Junior medlem

Det dokument jeg har set er direkte fra retskemisk, sendt til rigspolitiets narko afd. Men omhandler som tidligere skrevet kun indholdet af MDMA.
Som journalist på TV2, så jeg den i forbindelse med et par indslag jeg lavede for en måneds tid siden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
jeg kunne forestille mig at de holder de andre stoffer i pillen hemmelige, for hvis det slap ud at der var et lovligt stof i dem ville en masse folk begynde at tage det stof.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hey Zwicky...

134 mg. MDMA (48% af pillens vægt), for at være helt præcis... men som sagt, så tror jeg enten at det er meget ringe produceret MDMA = mange urenheder - eller også er der mere og andet i end MDMA...

Det kan muligvis også være en lovlig MDA-analog, som retsmedicinsk prøver at camouflere som MDMA..?

Hvem ved - jeg har ikke så fint udstyr derhjemme, til at modbevise dem. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Hmm det lyder lidt skummelt...

Men, hvis nu at der var gået noget galt da han lavede de grønne og at det MDMA som var i pillerne var urent, ville den så ikke stadig give udslag stærkt med en marquis test?

For hvis den ikke ville kunne det jo forklare en hel del, og så kunne man jo gætte at han ville lave nogle nye som bare var røde, og at de lykkedes?

Eller gætter jeg for meget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

De grønne giver også kraftig reaktion med et Marquis-reagent, hvis man vel at mærke bruger en ordentlig mængde pille-smulder, og pulveriserer det ordentligt.

Den sort/lilla farve er typisk for MDA-analoger, og ikke til at tage fejl af.

Men hvis der var tilsat andre ting udover MDA-derivatet, ville det ikke være til at se, netop pga. den markante sorte reaktion.

Dedikeret medlem

Det hele begynder at falde på plads efterhånden... Hvis retsteknisk har testet den passer det vel nok!

Til dig som lavede pillerne : Lær og lav MDMA din luder [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg tror stadig på at det er en syg kemiker der har lagt de urene mdma-piller!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af N|DK:
Jeg tror stadig på at det er en syg kemiker der har lagt de urene mdma-piller!<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, efedrin, dét ved man sgu, hvad er, hva'? Hi, hi, hi.

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
jeg fatter ikke helt med så maget MDMA i for
da jeg spiste dem sydens jeg kun de virket 1time man der var man også røvblæse hmmm [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Zwicky, har de sagt hvad pillerne indeholder udover MDMA? for der må næsten være noget andet mere skummelt i dem...

Måske vil de ikke ud med det fordi de indeholder et stof der stadig er lovligt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
PsyGoa, ja hellere ephedrin end 542'ere!

Junior medlem

Hey Dex!
Som jeg skrev til dig i har jeg det originale dokument fra retskemisk inst. og jeg kan ikke forestille mig at de har nogen hensigt om at vildlede politiet mht. indholdet i pillerne. Eller måske tror jeg for meget på myndigheder?! Men jeg vurderer bestemt at de 48% er korrekte. Om det så er dårlig MDMA, beskidt eller hvad det nu kan være har jeg af gode grunde ingen anelse om!

Z

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Tjaaeh.... "Dårlig MDMA" er ikke et godt udtryk. Hvis den er blevet korrekt testet ved f.eks. GC/MS, og har vist et højt indhold af MDMA, så HAR den et højt indhold af det ønskede kemikalie.
Når stoffet er testet på den måde, kan man ikke snakke om god og dårlig MDMA. 3,4-methylendioxymethamphetamin ER 3,4-methylendioxymethamphetamin.
At den så der ud over kan indeholde en masse grimme biprodukter fra fremstillingen, eller andre aktive substanser tilsat af den ene eller anden grund, er en anden sag.
Jeg synes stadig det er mærkeligt at ellers erfarne pillefolk har haft dårlige erfaringer med en så kraftig pille. De plejer godt at kunne kende skidt fra kanel. F.eks. var folk jo glade for den 3-kantede Mitzu som var ude omkring nytåret, og som aviserne sagde indeholdt 123 mg MDMA.
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] Måske skulle man skaffe en håndfuld grønne VW'ere og ekstrahere MDMA'en... Og se om det stadig ikke opfører sig som det skal...

In our memories
Brugeravatar

Zwick > Det ville være en stor hjælp, hvis du gad at scanne og maile dokumentet til mig... har du noget grafisk output fra dem?

Prom > De trekantede Mitsu'er var bestemt MDEA... lige præcis MDE giver en meget markant langsom violet reaktion, og efter adskellige bio-assays er der ingen tvivl! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg kunne forestille mig, at retskemisk for nemhedens skyld, bare oplyser det som MDMA, da de færreste har tjek på hvad der findes af forskellige MD(M)A-analoger..?

Edit: De trekantede Mitsu'er florerede i starten af sommeren sidste år, og indtil nytår så vidt jeg husker... De blev afløst af et trekantet X, som uden tvivl må være blevet produceret af de samme personer.

[ 18 Juli 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Junior medlem

KAn ikke huske hvad jeg gjorde ved papiret. Men jeg skal lede efter det, og så får du en kopi. Tror nu ikke der er nogen informationer du kan bruge, men vi får at se!

Z

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]