Minimal skrev:
2c-Bart skrev:
Citat:
Det lyder fandeme godt nok underligt, at politiet skulle have et sådant kendskab til methylon og være villige til at udlevere det igen, uden at der bliver gjort noget ved det. Ville det ikke hurtigt nå medierne?
Hvorfor sku det være underligt? Politiet ved dog mere end du tror, de har jo dialog med de psykiatriske afdelinger som der ved en del om det her, selvom den psykiatriske sektor blir sablet ned i ny og næ. Tror du ikke også Henrik Rindom (og politiet for den sags skyld) sidder på erowid og psy og tjekker om der er nye drugs eller lignende?

Nå medierne? Det er jo bare en enkel lille kontrol. Skal hver en kontrol nå ud i medierne? Eller kan de overhovedet det? Hvis der ikke er nogen journalister der så det, eller nogen som har brokket sig over "at de ikke fik taget alt deres narko" =S vil det jo ikke nå noget medie overhovedet ?!
Hvis de er så velvidende om, hvilke stoffer der lovligt bliver taget, hvorfor går de så ikke direkte til sladderbladene og får dem til at skrive om det, så stofferne kort efter bliver gjort ulovlige? De har før forbudt stoffer på det grundlag, at de har en effekt lig ulovlige stoffer.
Det må da pisse enhver panser af at måtte vise et hul i panserskjoldet og aflevere noget narko tilbage stik mod deres generelle værdigrundlag, bare fordi et smuthul i loven giver lov til at besidde det.
Politiet kunne også bare tage methylonen og lade dig trække dem i retten, hvilket de færreste vil gøre. Hvorfor har de mon ikke gjort det?
eller også er politiet slet ikke så slemme som du gør dem til, måske har de fleste politi folk slet ikke noget imod det, så længe det ikke er et problem, og er det jo først så snart der er nogen der, påvirket af stoffet, udøver vold og andet dumt..
Men jeg kan sagtens forstå din skepsis, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro, følger de med, eller gør de ikke? nogle politifolk tror jeg gør, og det er de "gode og oplyste" andre gør ikke, og det er de "dumme" og fordømene.