NitRoN skrev:
Kender godt til den kæmpe nedtur, pga alt for mange kix på alt for kort tid. I sommers sidste år, efter sommerferien troede jeg at jeg var blevet sindsyg, jeg fik de såkaldte brainZaps, stød i hjernen, jeg havde taget 90 kix og ca 20 g mexicanske fordelt på 3 uger. Uforsvarligt og DUMT!!! Det var også doser på 15-20 på en aften. En aften havde jeg taget 6 g svampe og 10 kix, de 8 af dem åd jeg på 10-15 min, har aldrig været så blæst før i hele mit liv !!!! Videre, kender i det når man skal sove at man får de stød der og lige i det stød, blir man lam i kroppen men man er stadig vågen, altså kroppen sover, men man er vågen. Og man føler at der er nogen der vil gøre en ondt, så man prøver at råbe om hjælp eller bevæge sig eller at der er nogen der kigger på en. Eller at man får meget livagtige drømme, altså man ser ikke en selv som i almindelige drømme, men man ser ud af øjenkrogen. Jeg har oplevet i en af de der søvnlammelser at jeg lå og rodede rundt på mit værelse, troede jeg, jeg prøvede at råbe om hjælp til mine forældre og sparke til mit fjernsyn, fordi det var så ubegageligt, men det var bare en drøm eller hvad man skal kalde det. Tror godt man kan kalde det en kraftig hallucination. Glemmer det aldrig!!! De gik over efter en uges tid de såkaldte brainzaps. Men det var utrolig ubehageligt...Nogen der har prøvet det???
Ja, har prøvet det en enkel gang, dog ikke i det samme omfang som du beskriver. Fænomenet hedder Sleep Paralysis og der kan læses lidt om det på wikipedia hvis du er interesseret.