Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hold jer for jeres egen skyld langt væk fra marzine, magen til forfærdeligt stof skal man lede længe efter. Føj for satan. Hvis der er noget jeg har fortrudt, er det at indtage marzine én gang. Virkeligt ubehageligt trip, ingen tidsfornemmelse og et ret ubehageligt bodyload blandet sammen med hallucinationer som har en finurlig evne til at frembringe det mest skræmmende du kan tænke på i situationen

Det kan ikke siges nok, hold jer fra marzine

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
FlæmMing skrev:
NitroN skrev:
Jeg var på marzine i fredags og jeg må sige at det er noget af det mest sindsyge jeg har prøvet. Selve rusen er yderst ubehagelig og du føler dig syg og utilpas både under og lang tid efter trippet, du aner faktisk ikke hvad du laver. Du får nogle ret ubehagelige stød i kroppen og tror at du snakker med folk som ikke er der. Jeg skal ihvertfald aldrig prøve det igen. Og dit syn er sløret flere dage efter. Det kan ikke anbefales, det lyder måske fedt, men det er det ikke når man får det så dårligt i kroppen, man føler sig simpelthen forgiftet. Håber du lytter til mit råd.

Mvh Nitron

Synd at nogle absolut bare VIL prøve det. Synes du så det var det værd?

Nej det var ikke det værd. Jeg har aldrig følt mig så syg i kroppen før. Selve rusen eller halluerne er vilde nok, men på en skræmmende måde. Men man får nogle ubehagelig stød i kroppen. Så ja hold jer fra marzine, de er ikke det værd!

Mvh Nitron

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lad nu bare vær! Spiste 10 marzine i en bus på vej til Spanien, da vi var nået i sydtyskland. Busturen føltes som flere dage, jeg fik stød i kroppen, så ubehagelige ting og det lignede at bilerne i modsatte vejbane fløj over autoværnet og ind i bussen. Og jeg hørte virkelig at de bankede ind i bussen, hvilket resulterede i temmelig mærkelige opråb fra min side af. Det skabte temmelig dårlig opmærksomhed blandt mine skolelærere dengang :S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Undskyld mig men du er da heller ikke for smart at spise marzine på vej til en studietur hvor dine lærer er med?!

Virkelig dårlig HR

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Illusion skrev:
Undskyld mig men du er da heller ikke for smart at spise marzine på vej til en studietur hvor dine lærer er med?!

Virkelig dårlig HR

Jeg synes det er god HR, han pointerer hvor vigtigt set og setting er..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Illusion skrev:

Virkelig dårlig HR

Er det dårligt HR at jeg beder ham lade være? Det jeg skriver er faktisk at man slet ikke kan være i nærheden af folk når man er påvirket af Marzine.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

BlueDove skrev:
Lad nu bare vær! Spiste 10 marzine i en bus på vej til Spanien, da vi var nået i sydtyskland. Busturen føltes som flere dage, jeg fik stød i kroppen, så ubehagelige ting og det lignede at bilerne i modsatte vejbane fløj over autoværnet og ind i bussen. Og jeg hørte virkelig at de bankede ind i bussen, hvilket resulterede i temmelig mærkelige opråb fra min side af. Det skabte temmelig dårlig opmærksomhed blandt mine skolelærere dengang :S

:lol: Fucking nice; dumt ja, men samtidig utrolig fedt gjort. Så hard core har jeg alligevel aldrig været.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Synes bare det er ufatteligt dumt at anvende at stof som marzine på den måde - det vidner i mine øjne om dårlig setting og dårlig research (med mindre du var bevidst om virkningerne af stoffet og stadig ønskede at trippe på en bustur med din klasse og dertilhørende lærer). Det er bare min mening. Jeg kunne forstå hvis du havde røget en pind, sniffet lidt speed, ja sågar spist nogle shrooms - men marzine? Det er da virkelig det dummeste man kan gøre. Du skal ikke tage det her som et personligt angreb men som min mening alene.

Med hensyn til mit tidliger udsagn om at det var dårlig HR at berette om den slags anvendelse af stoffet marzine, vil jeg gerne korrigere det til at det rent faktisk er god HR. Det skal ses i lyset af at der formentlig ikke er nogen som vil gentage en sådan handling som du har begået. Mit indtryk af psykedeliske stoffer er, at hvis man ikke viser respekt for stofferne dvs. set og setting, ja så er man selv ude om følgerne. Sindet er letpåvirkeligt i tiden man er påvirket og derfor skal sindet være i de rette rammer - kald det institutionelle rammer eller trygge familiære omgivelser - pointen er at disse har enorm indflydelse på udfaldet af trippet.

Men ja håber ikke du tog det som et personangreb for det var det ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]