HopIFjordeN skrev:
Ingen disrespekt - Men du har godt nok regnet lsd'en helt ud hva!? Hvert et trip er forskelligt - og som før nævnt, burde du prøve syre flere gange før du kan(hvis du så gerne vil) drage firkantede konklusioner...

Nej, men tro mig, jeg ved en del om svampe og jeg er ikke nybegynder. Så jeg ved hvilke konklusioner må man drage ud efter bare et enkelt trip på et nyt stof. Det er helt almindeligt for mig at drage nogle konklusioner efter én oplevelse. Men jeg retter mit synspunkt hurtigt, hvis der er brug for det. Jeg holder ikke fast ved de usikre kommentarer. Et trip giver ingen fast grund til at vurdere stoffet, men man må gerne sige sin mening.
Trippet er højst 50% af hele begivenheden for mig. Resten består af eftertænker og réele ændringer i mit liv, hvis jeg nu beslutter at foretage mig nogle.
Der er kun et stof, som jeg har opgivet - DXM. Det var sjovt i begyndelsen, men jeg begyndte at hade det snart. Dette stof har IMO ingen værdi - "kemisk", bedøvende, bevidsthedsindsnævrende. Tja, men det har været værd at prøve det og finde ud af det selv! Der er også andre, som jeg ikke har prøvet endnu og vil ikke prøve dem. LSD har altid været det største symbol for psykedelika, og pga. det har jeg altid villet at prøve det. Nu vil jeg så afsløre dets hemmeligheder, lige som jeg har gjort det med svampe

. Men for at gøre det, er jeg nødt til at være sikker på, at jeg tager rigtigt LSD. Derfor tråden.
Jeg er ret enig med DeHades her

.
Så holder jeg min kæft igen

.