Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Halloj

Min kaerste har proevet at ryge sammen et par gange nu. Det er sku cool hun vil proeve det men det er lige saa trist at hun ikke faar noget ud af det.
Det odelaegger det ogsaa for mig, fordi jeg faar totalt paranoia naar hun ikke griner med eller taenker med.

Jeg er bange for hun ik gider mere og bliver mere og mere utryg ved jeg ryger hvis ikke snart hun opdager hvordan man kan faa det af hash.

Hun bliver hverken stoned eller happy high, dog sagde hun sidst at hun havde det som om hun var lidt smaafuld.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
det er meget normalt at man ikke bliver skæv de første par gange som nybegynder. du skal simpelthen bare have fat i noget rigtig optursryger som man ikke bliver stoned af, og så bare give hende den store rygeraften hvor i går efter at blive ordentlig skæve. sørg også for at hun inhalerer! - lav nogle ting man bliver skæv af, fx indianer, kongehvæs eller noget i den dur. alle kan blive skæve af hash.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Bag en hashkage til hende.. Det burde sætte gang i sagerne! :lol:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Pas dog på, at hun ikke får en dårlig oplevelse af de 'lege', som Ganja-Man nævner.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Undgå hun bliver FOR skæv :p Tror det ligger i, at nybegyndere ikke indhalere nok, og dels at de ikke kan genkende rusen. Lav evt. en lidt stærkere pind en normalt, lad hende få et par sug, og så lad der gå noget tid, hvis ikke hun mærker noget indenfor en 5-10 minutter, så lad hende få et par sug mere, og fortsæt sådan, hun skal nok blive skæv så, og forhåbenlig uden at blive for skæv. Sluk evt. pinden imellem :)

Titel: HihI
Junior medlem

Lige nu ligger hun og sover. Jeg har sneget mig ud og koebt mig en pind. Men alts[ igaar da hun roeg sagde hun at hun foelte sig lidt fuld. hun kunne ikke lade vaere med at gaa og smile og da hun skulle sove koerte rummet rundt naar hun lukkede ojnene.. det er det meste hun har maerket indtil videre.. saa maaske hun bare skal proeve igen og saa kommer det nok.. det lyder saadan.
Haaber bare hun gider proeve igen. Ej jo vi mangler een gang hvor hun taender og ryger foest og mest i starten paa jointen, fordi hun plejer kun kunne ryge til den er halv for saa bliver den for skrap for hendes lunger.
HIlsen fra Amsterdamn

Titel: Re: HihI
Moderator
Brugeravatar

morten1980aarhus skrev:
Haaber bare hun gider proeve igen. Ej jo vi mangler een gang hvor hun taender og ryger foest og mest i starten paa jointen, fordi hun plejer kun kunne ryge til den er halv for saa bliver den for skrap for hendes lunger.
HIlsen fra Amsterdamn

No Offence, men hvor meget putter du i den joint?! Hvis hun ikke kan mærke det, efter at have røget den første halvdel af en joint alene, så er det tydeligvis ikke nok.
Undskyld hvis det lyder hårdt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
morten1980aarhus skrev:
hun foelte sig lidt fuld. hun kunne ikke lade vaere med at gaa og smile og da hun skulle sove koerte rummet rundt naar hun lukkede ojnene.. det er det meste hun har maerket indtil videre..

Det lyder altså som om at hun er skæv? Vi mangler bare tørkeren, og så er hele skæverten der faktisk, for mit vedkomne, du sætter nok bare "mere" i skæverten, fordi du er i blandt os tjalderfolk, der har prøvet det længe og været ude i alle krogene af en skævert. Hun har jo en del at lære hvis hun først lige er startet med. Hvis i er i amsterdam vil jeg råde dig til at fortælle hende om sativa-røg og indica-røg, og sætte hende ind i hashens forskellige virkninger, så hun bedre kan nikke genkendende til det, i sin skævert :P.
(Hvis det var mig der var i amsterdam,¨ ville jeg tage et svampe-trip, inden i bliver gjort til forbrydere dernede ;))

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
BisMann skrev:
morten1980aarhus skrev:
HIlsen fra Amsterdamn

No Offence, men hvor meget putter du i den joint?! Hvis hun ikke kan mærke det, efter at have røget den første halvdel af en joint alene, så er det tydeligvis ikke nok.
Undskyld hvis det lyder hårdt.

Jeg tror ikke det skal forstås som at hun ryger hele den første halvdel alene, men som at hun ryger med på den indtil den er halv :)

Junior medlem

Hvad er et svampe trip hernede..
Har vaeret paa et 3-4 shops nu, men synes ikke jeg har set noget med svamp. Men jeg har godt nok heller ikke kigget efter det. Vidste ikke man kunne faa det. Nogle svampe der ligger i en kurv og man gumler paa en, eller hvordan.

Hvor er det vildt med de der menukort hvor man kan se hvad det smager af og hvilken virkning det har. Happy High ftw!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Vil ikke anbefale dig at trippe på svampe dernede, hvis du ikke ved noget om det. Medmindre du når at få læst en del om det, men jeg ville personligt ikke få læst noget hvis jeg tog til amsterdam :joint:
Tror man får dem i poser, og de bliver omtalt som "magic mushrooms". Men sæt dig ind i hvordan de kan påvirke dig, inden du kaster dig ud i noget.

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Der er også safety pills med når man køber svampe i små plastik beholdere i amsterdam men jeg købte ikke svampe kun skunk men jeg kiggede meget på en masse san pedro kaktuser som man kunne købe også selvfølgelig de der køle skabe med alverdens svampe og ting . du skal bare finde en Psychedelik shop dernede så skal jeg love dig for du kan købe alt :D ( undskyld stave fejl ) :shock:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
Der findes en butik i Red Light District. Det minder om en slags kiost, udover at der er hamp i alt de sælger (chips, sodavand, energidrik, småkager). Dog har de også nogle svampe til at ligge i nogle plastikæsker på bordet.

Den ligger som sagt i Red Light District. Hvis du ved hvor Bulldog caféen ligger, så er det omme bagved på et hjørne i de små gader :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Smokenhagen, DK
heaven skrev:
Der er også safety pills med når man køber svampe i små plastik beholdere i amsterdam men jeg købte ikke svampe kun skunk men jeg kiggede meget på en masse san pedro kaktuser som man kunne købe også selvfølgelig de der køle skabe med alverdens svampe og ting . du skal bare finde en Psychedelik shop dernede så skal jeg love dig for du kan købe alt :D ( undskyld stave fejl ) :shock:

Pænt OT, men hvad er det for nogle safety pills?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

craxx skrev:
Den ligger som sagt i Red Light District. Hvis du ved hvor Bulldog caféen ligger, så er det omme bagved på et hjørne i de små gader :D

Bulldog er en kæde af coffee shops, det er lidt lisom at sige, "hvis du ved hvor kvickly ligger" :)

ths, point taken, point taken.

Titel:
Medlem

Det sagde hun også igår :x

Medlem
Brugeravatar

morten1980aarhus skrev:
Hvad er et svampe trip hernede..
Har vaeret paa et 3-4 shops nu, men synes ikke jeg har set noget med svamp. Men jeg har godt nok heller ikke kigget efter det. Vidste ikke man kunne faa det. Nogle svampe der ligger i en kurv og man gumler paa en, eller hvordan.

Hvor er det vildt med de der menukort hvor man kan se hvad det smager af og hvilken virkning det har. Happy High ftw!

Du kan købe svampe i de fleste smartshops dernede (Ikke coffeeshops). De ligger friske i plastikæsker, 35 g. Jeg vil ikke anbefale dig at kaste dig ud i det uden noget kendskab til psykedelika, men selv gjorde jeg det i Amsterdam første gang og havde et ganske fint trip.
God tur, Amsterdam rocks :wink:

Junior medlem

Vi delte en joint idag magen til den igaar.
Idag roeg hun cirka halvdelen og blev toer i munden. Kunne ikke aabne munden. grinte lidt og filosoferede lidt..
Sagde til hende at nu ku hun maerke et par af de ting man kan komme til at maerke paa hash.

Men nu vil hun holde pause.. nok fordi hun blev lidt bange for virkningen selvom den var rar

Ps. Jeg har fundet svampene hernede nu, men det toer jeg ikke i det her selskab :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
BisMann skrev:
craxx skrev:

Bulldog er en kæde af coffee shops, det er lidt lisom at sige, "hvis du ved hvor kvickly ligger" :)

ths, point taken, point taken.

Mener ikke jeg så meget mere end 2 i red light, og de lå lige op af hinanden

Titel:
Dedikeret medlem

morten1980aarhus skrev:
Hun siger hun ik kan maerke noget!

Det sagde hun også i går :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Blev lige nød til det.

Anyway... Jeg vil som andre råde dig til at starte meget stille ud. Der er ikke noget være end at ville gøre folk glade ved at gøre dem godt skæve, og de så ender med hovedet kvalt mellem lokummet og wc-brættet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]