Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 21:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Thermo-Power
Thermo-Power er udmarke til og give ene mere enegi og styrke til og løfte mere.men man skal hele ikke tage dem for meget .for coffeine .nedbryder muskel væved .og du får ondt i maven efter nåde tid .med thermo fordi der er peber i
mvh trold

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Thermo Power er endnu et Ephedra/Guarana præparat, med lidt Ginseng/Gingko Bilopa/Ingefær (Et eller andet helsekost) tilsat...
Det er vist ikke det rigtige til at sætte "skub i systemet", hvis du mener muskelmasse.
Så tror jeg kun at proteiner og pump hjælper - og inden visse andre siger det... TUN! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Roaccutan (iso-Tretinoin) er beslægtet med Vitamin-A, så vidt jeg husker... Jeg er selv blevet behandlet med det, og det er pisseeffektivt, men for satan hvor er det klamt at vågne op med næseblod! [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]
Det er et kraftigt præparat, og den præcise effekt på leveren kender jeg ikke, men jeg ved at man skal være meget varsom med hvad man går og indtager imens (altså narko).

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Jeg ville sige at du sagtens kan benytte dig af noget ephedra/guarana, som supplement til dit vægttab.
Slankeproduktet Letigen, og mange andre, indeholder ephedriner i form af Ephedra Sinica / Ephedra Mahuang - og det kan om ikke andet, give dig lidt ekstra energi til din træning.
- Og ja, det ER til at mærke, når man har taget det - nogen siger lidt ligesom speed...

Men pas på med at overdrive brugen, da det ikke er guf for hjertet. Bare brug det med omtanke, er mit råd. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Der har jo været nogle dødsfald i Danmark og USA pga. netop den kombination.
Btw, Ephedra Sinica = Ma Huang (Kinesisk navn for planten).
Jeg tror sgu næsten at kemisk ren amfetamin er sundere, end de skumle blandede plante-alkaloider... ikke at jeg vil opfordre dig til at rykke speed når du træner. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg tror ikke der er nogen nemmere vej end hård træning.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
dextrose > Nu skriver du proteiner og tun, men tun er jo stortset proteiner og derfor bruges de også som erstatning for traditionelle proteinpulvere.

-Psyko

Psyko det er nu en gode ide og både tage protein og tun .tun er en narturlig kilde til protein ,og proteinpulver .har mange fler sammensat protein kilde(altså fler amino syre elle hvad det heder) og mange vitaminer og miniraler i
mvh trold

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
dextrose > Nu skriver du proteiner og tun, men tun er jo stortset proteiner og derfor bruges de også som erstatning for traditionelle proteinpulvere.<HR></BLOCKQUOTE>

I know...
Jeg har bare bemærket at mange pumpere favoriserer tun! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Der er vel også nogle gode fedtsyrer i dem... Jeg spiser ikke selv fisk, så det bliver over mit lig om jeg sku' indtage sådan en dåse!

P.S. Husk at drikke væsken! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
protein, kreatin og GHB [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
I know...
Jeg har bare bemærket at mange pumpere favoriserer tun! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Der er vel også nogle gode fedtsyrer i dem... Jeg spiser ikke selv fisk, så det bliver over mit lig om jeg sku' indtage sådan en dåse!

<HR></BLOCKQUOTE>

- Det ville du også gøre hvis du havde smagt proteinpulver [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
I know

<HR></BLOCKQUOTE>

Hehe ka i huske Eddie?Urgghhh. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Psyko > Tak, jeg HAR ædt min del proteinpulver i sin tid... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg spiste dog for nyligt nogle hvedeproteiner, efter jeg havde lammet mig - de var sgu slet ikke så slemme igen...

Medlem

Geografisk sted: Århus
Ved ikke om det er det forkerte forum at poste i men...

-Ville lige høre om der er nogle af jer der kender disse piller. De skulle vist hedde Thermo-Power, og være nogle kapsler der bl.a. indeholder efedrin. Tror at de oftes bruges i forbindelse med vægttab og træning.
Jeg prøver lidt at modelere min bløde krop i et motionscenter men syntes sgu ik der sker så meget, og tænkte at disse måske kunne sætte gang i det hele. Gider IKKE at tage steroider, det ville være for flovt.

Måske Dex eller en anden kemi-klog fyr også kunne svare på evt. bivirkninger med sådanne præparater, om der er bedre alternativer (tænker ikke på spinat), hvor de kan købes og om det kan have nogen indvirkning på en kur med bumsemidlet Roaccutan????

På forhånd tak...

Ps.
Fandt lige lidt om det (http://www.visionhealthonline.com/store ... power.html) . dette er dog åbenbart ikke i pilleform. Håber i kan hjælpe da jeg ikke fatter halvdelen af det og ikke ved noget om kemi (i forhold til bi/eftervirkning.

[ 29 Juli 2003: Besked ændret af: Kalle Kanin a.k.a. Neglen ]

In our memories

Måske du skulle prøve et HST-program, før du begynder at æde alt muligt gejl. Du kan læse mere om styrketræningher og her
Go' træning [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh. Odin

[ 29 Juli 2003: Besked ændret af: Psyko ]

[ 29 Juli 2003: Besked ændret af: Psyko ]

Medlem

Okay, har droppet ideen om at bruge efedrin-holdige præpærater, fandt også en masse på Google om uheld i USA med netop slankemiddel med efedrin.
MEN, jeg er sgu en doven skidderik, sådan er det, og tænkte på om Guarana måske kunne hjælpe???
Sådan lissom til at give en røvfuld energi så man ikke køre død??

Hvor meget hold er der egentlig i det med efedrinen, er det så skidefarligt? Lyder altså lidt sjovt...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det skal lige siges at Letigen ikke indholder den samme slags ephedrin som man finder i urten, men en syntetisk variant. Det siges, såvidt jeg husker, at der er nogle andre alkaioder i urten, som gør at den (altså urten) er så slem imod hjertet som syntetisk ephedrin.

In our memories
Brugeravatar

Jeg må ærligt indrømme, at jeg sagtens kan mærke forskel på Ephedra og ren L-Efedrin...

Men jeg tror ikke risikoen er relativt mindre, selvom det er ren Efedrin.

Medlem
Brugeravatar

http://www.sublimsport.dk/ der står en del om de piller...

[ 13 2003: Besked ændret af: Tina ]

Medlem

Kender godt siden, og har også læst om pillerne på andre salgssider, ens for dem alle er bare at de ikke skriver noget om evt. bivirkninger
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Tror måske bare at jeg dropper alle de der hjælpemidler og bruger noget knofedt istedet, kunne også være fedt at punke vennerne lidt hvis jeg får gode reultater, de køre jo alle deres steroide-trip [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Nå vi nu er inde på emnet, er der så nogle der kan fortælle mig nogle personlige erfaringer med kreatin? Giver det øget muskelmasse eller bare mere energi ?

Insane psychedelia user!

Jeg synes ikke om kreatin. Tog ca. 20g x 9 dage + efterfølgende 5-6g. x 35 dage.

Tog lidt vægt på, som jeg mistede igen. Jeg følte absolut ikke mere energi. Desuden havde jeg nogle ret kraftige mave kramper under "kuren" (især de først 9 dage). Jeg ved ikke om det var kreatin der gjorde det, men da jeg stoppede forsvandt kramperne.

Kender mange der føler ubehage i kroppen pga. kreatinen i opstartnings perioden. Så det pis med ingen bivirkninger tror jeg ikke på.

Mad, proteinpulver og træning. Det holder!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]