<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Ganja: Jeg har været på et LSD trip som varede næsten 2 døgn, det var et enkelt mærke, kan ikke huske hvad det hed, men vi fik fortalt at vi absolut kun skulle guffe halvdelen. Det gjorde vi så, men efter en times tid med indtagelse af tjald og bajere, blev vi enige om at skidtet ikke virkede, så vi åd den anden halvdel. Det skulle vi imidlertid aldrig have gjort, jeg anende ikke hvem og hvad jeg var de næste 18 timer. På et tidspunkt fik jeg 5 sekunders klarsyn, og fandt mig selv dansende med buskerne nede om knæene iblandt 20-30 mennesker. De 5 sekunder er det eneste jeg husker tydeligt fra de 18 timer, derefter faldt vi nok ned til at vi kunne snakke med hinanden og nyde de syrede visuals. Der gik LAAAAANG tid før vi gjorde det igen, og jeg har til dato ikke stødt på så potente mærker. Pas på med større doser, især hvis du har et problem med at "slippe dig selv fri"
dankdawg Øhh hvordan kan du sammenligne MDMA og LSD? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
Jeg synes godt at man kan sammenligne de to, hvis man har den indgangsvinkel at det er selve graden af dybde i selve den bevidsthedsmæssige tilstand, MDMA er nok væsentligt blødere og ikke så voldsomt psychedelisk i sammenligning med LSD, udover det så er der ikke den store forskel, udover at det begge er "Love drugs" efter min mening, MDMA er et phenethylamin og LSD er et tryptamin, generelt så synes jeg at tryptaminer går dybere ind ind i de mentale områder af psychen...
|