Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 20:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Selvfølgelig daffy: Dine tanker racer afsted og du har egentlig ikke noget kontrol over dem, du kan måske se on ost, så din næste tanke er måske, der kunne være mug på, arrg osten er ond, den vil overtage verden...arrrg! Dårlig eksempel men håber at du kan følge mig....for at ta et eksempel fra engang da jeg trippede, en af mine venner havde gummistøvler på og han kunne så ikke få dem af, jeg tænkte så på, om vi skulle på skadestuen med ham, det var også for dumt af os at ta svampe, vi er hjælpeløse, hvorfor gør jeg det overhovedet...... det ebbede ud i et par timers bad trip med adskillige opkastninger, koldsved og kramper....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mindfuck er ikke farligt, men det kan være ubehageligt for visse personer... Meditationsøvelser gør underværker!

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
hey jeg har købt noget 10 gange extrakt fra ethno og vil godt vide når man ikke må blande det med tobak (det læste jeg på en eller anden side) hvad blander man det så med, og hvor meget af det her extrakt er en god dosis (det kan godt være at jeg ikke har prøvet salvie før men jeg er ikke nybegynder når det drejer sig om psychedeliske stoffer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] jeg tror nærmere snart jeg er ved at nå pensions alderen) men jeg er aligevel blevet lidt forsigtig efter at have læst lidt mere om det, det lyder som noget man kan kommer til at trippe kraftigt på i de rigtige mængder, er der nogen der har røget 10x extrakt før??.

Insane psychedelia user!

Sir haze, din tossede tripperpensionist, du skal ikke mixe det med noget....du ryger det rent...men for guds skyld ikke i joint da det meste af det vil gå tabt. Melicamp har røget 10x til din information....så det er ham du skal spørge...

Junior medlem

Er der nogen der ved hvor man finder noget rimelig fornuftig information om Salvia på dansk? Lexikon'et på denne side er udemærket, men jeg mangler lidt mere dybdegående information, som en af mine venner gerne vil have. Han er sgu ikke så hård til det med engelsk, men da han er frisk på at prøve salvia sammen med mig, må han hellere undervises lidt!

Junior medlem

Hey forresten: Er der nogen der ved om man kan sammenligne følsomheden overfor fx. hash med salvia? Altså, hvis man ikke kan tåle at ryge så meget hash, er det så ensbetydende med at man heller ikke kan tåle så meget salvia?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol*.....undskyld, men hvor meget har du egentlig læst?
Jeg tror sq næppe de 2 kan sammenlignes på nogen måde, men måske...

[ 21 Januar 2002: Besked ændret af: Liquid ]

Medlem

jeg har godt lagt mærke til at alle folk ryger det rent men de ryger jo også enten blade eller 5x konc. det her 10x noget det fylder jo ikke en skid, jeg kan jo ryge hele lortet i et hiv og det er nok lige og udfordre skæbnen, hvad ville der ske hvis man blandede det med tobak, tobak + hash, pot eller dreamherb(calea) nogen der har en svag ide??.

forresten punk har du prøvet de der 5-HTP piller de har på ethno, de er sgu meget sjove, specielt hvis man kombinere med lidt andre vitaminer, aminosyre og div. skumle planter, jeg skal prøve dem sammen med noget mao inhabitor selv om det frarådes, men det burde give mere serotin efekt, nu bliver jeg sgu nødt til at løbe sider på bibloteket.

Junior medlem

Jeg ved udmærket at salvia ikke er en erstatning til pot eller andet rygern. Det var bare lige en tanke der gjorde mig nysgerrig.....
Det skulle ikke undre mig om jeg har læst mere om dig, Liquid.

[ 22 Januar 2002: Besked ændret af: Rakii ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Yep jeg har røget 10* extract nogle gange.
Mit er dog fra Amsterdam, men man (jeg) plejer ikke at være hyper forsigtig da jeg ikke har oplevet desideret ubehag selv på store doser. Sidste gang jeg røg det. delte jeg 1 G 10* extract op i 6 portioner og røg så min 1/6 extract blandet op med 1 G salvia blade på bong (uden vand)((Husk Stormlighteren da den efter mine efaringer betyder meget)). Jeg forstår ikke den store fuzz og frygt for støre doser, selvfølgelig bliver man mere fucked. Jeg syntes faktisk at det er nemmere at kontrolere på større doser, da man forsvinder fuldstændigt, istedet for at stadig være på materiale plan, og have problemer med motorik og halvspastiske bevægelser. Det er jo også en del af oplevelsen, nærmest at synke ind i sig selv og sine føelser!!!

Dedikeret medlem

Jamen dog hvor har du læst noget om mig henne?

Junior medlem

Ja, jeg er en skriftspasser - skyd mig! Ej, praktisk set er jeg slet ikke fortrolig med salvia, men jeg mener at jeg har læst nok (om salvia) til at jeg ikke går hen og rister min hjerne big time.... Jeg spørger bare alle de dumme spørgsmål jeg kan, før den store dag oprinder hvor jeg skal prøve salvia, nemlig torsdag. Jeg glæder mig!

Medlem

Tak DR-D, du lyder som en der har samme syn på trips som mig, så nu er jeg ikke så forsigtig mere, det er bare hvis man læser lexikonet for man den ide at det nærmest er kraftigere og vildere en lsd.

Tror i ikke jeg kan blande det med Calea (dreamherb) ellers skal jeg først have købt nogle salvie blade, Nå men tak for svaret.

In our memories
Brugeravatar

Den eneste måde du kan få en god oplevelse, er ved at være sikker på dig selv...
Lad være med at frygte at du bliver sindssyg, skør eller det der er værre, bare accepter hvad der nu end sker, og nyd det så længe det varer...

Dedikeret medlem

hehe Helt ok

God tur torsdag

Medlem

HMMM da det lader til at der ikke er nogen er tør svare på om man kan blande salvie med Calea så får i svaret på mandag (hvis min hjerne fungere)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Man kan sagtens blande de to. problemet er bare dreamherbs meget bitre og krasse smag, hvilke vil formindske den til som røgen kan være i lungerne!!!
Så hvidt jeg ved er der ingen skadelige bivirkninger ved dreamherb (udover smagen).
Glæder mig til at høre resultatet af jeres salvia ryger!
Hygge
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Nu har jeg fået mit salvia med posten. Jeg havde jo bestilt de der 25 mg knuste blade med 1 g. salvinorin A ovenpå. Godt nok er 25 mg. som bekendt ikke særlig meget, men behøves det at fylde så lidt?!?! Jeg har sgu set bussemænd der var større end den klat salvia. Det er lige før jeg ikke engang tør åbne kapslen og hælde det på en crackpibe. Selv det mindste vindstød kan få skidtet til at blæse væk.
Det der er værre er, at jeg er bange for at suge salvia'en ind i munden når jeg skal til at fyre op. Piben er ganske vist lille, men mængden af salvia er også lille og det er nærmest pulveragtigt. Har I nogle gode forslag til hvordan man ikke kommer til at suge det ind i munden? Eller sker det ikke når først man begynder at ssætte ild til det?

In our memories
Brugeravatar

Bare ryg stille og roligt...

Btw, mener du ikke 1 gram blade med 25 mg. Salvinorin-A på? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Salvinorin-A går vist for omkring 50000 kr. eller mere pr. gram...

Junior medlem

Som sagt jeg er skriftspasser! Det jeg mente var 25 mg. blade med 1 mg. salvinorin A!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]