Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 12:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jo, men det er altså semipsykedelisk i de lave doser - og nu ved jeg ikke hvilken type fest du skal til - ryger folk fede, drikker de udelukkende alkohol ?? Personligt har jeg prøvet at sidde på et stof, omgivet af folk i en i en anden sidstilstand - hvor jeg bare måtte ud....

Mit råd: Gem det til en gang hvor dig og din makker er alene!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tjoh, folk drikker mest alkohol. Måske er der 1 eller 2 der ryge hash, ellers drikker de andre. Og tjah så tror jeg også at jeg blive en af dem der drikker så.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg vil også sige at du skulle vente. Jeg har kun prøvet det en enkelt gang selv for nogle år siden. Der tog jeg godt nok 10 piller, men syntes at rusen var MEGET underlig, og kunne absolut ikke forestille mig at tage det til en fest, hvor andre ikke måtte vide det.

Din evne til at kommunikere med de andre til festen bliver utrolig svækket, og du vil muligvis komme til at sidde med den der "jeg skal bare væk" følelse.

Jeg ville også råde dig til at vente til i var alene, eller få fat på nogle af de rigtige "party drågs" såsom amfetamin, cokain eller ecstasy.

Hvis du ender med at gøre det alligevel, så fortæl endelig herinde hvordan det gik.

Go weekend.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej 1. plateau er ikke sjovt; det er behageligt, lidt ligesom at have drukket 2-4 øl, men hvorfor så ikke bare gøre det? Af 5 stk piller vil du altså få en følelse af at være en smule beruset i et par timer, men hvad så bagefter? Redoserer du begynder de psykedeliske aspekter af stoffet at træde i karakter (og det er du ikke interesseret i til en fest, tro mig!), og drikker du alkohol får du det dårligt.

Dxm på 1. plateau giver intet som alkohol i små doser ikke giver. Dxm i høje doser (+600mg) kan give dig nogle oplevelser du vil huske resten af dit liv, og kan være yderst interessante, men i små doser kan det ikke betale sig.

Hvis du tager en høj dxmdose mens du er i byen risikerer du dit liv, så lad være med det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
DXM er et ulækkert og vammelt skodstof. Hold dig fra det og anskaf dig noget ketamin i stedet for.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja dexofan er et klamt stof, det gir en frygtelig brændende fornemmelse i kroppen som er yderst ubehagelig!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes ikke der var den helt store effekt ved DXM, vi tog 3½ hver kl 15 hvorfor der ikke var så stor effekt, klokken 17 tog vi 4 mere. Og der kom en underlig varme fornemmelse i kroppen men det var ikke det helt super store. Vi tog de sidste så vi var oppe på 10 hver lidt senere og synes ikke det var psychedelic. Var det fordi vi redosere og ikke tog det hele på engang eller hva?

P.S det var idag. Og det meste af fornemmelsen er væk nu

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kan der være mange grunde til. Hvis i ikke har fastet før bla.

Men det kan også være redoseringen. 10 stk. er ihvertfald meget svært at ignorere hvis det bliver optaget korrekt.

IMO skal du op omkring de 20 stk. for en på 75kg for at få rigtige visuelle effekter.

DXM er meget mørkt og mystiskt, og yderst psykedelisk i rette mængder men også yderst forvirrende.

Derudover er det et skod-stof, men alligevel har jeg en nagende trang til engang at prøve et høj-dosis trip igen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes ikke det var et skod stof, synes det var rigtig fedt faktisk. Jeg oplevede intet ubehageligt ved rusen?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Medlem

C L O W N skrev:
Ja dexofan er et klamt stof, det gir en frygtelig brændende fornemmelse i kroppen som er yderst ubehagelig!

PRÆCIS! Lige den samme det samme jeg har oplevet de 3 gange jeg har prøvet det, mest den anden gang. Virkelig den der fornemmelse af kløe og varme (brændende) over det meste af kroppen. IMO også et skod-stof. Tog det kun (ligesom så mange andre tror jeg) fordi det er let tilgængeligt, lovligt og heller ikke er så svært at råde over rent økonomisk. Men de 3 faktorere burde man ikke rette sig efter når det gælder psychedelics. Har nu prøvet svampe en gang, og for fanden hvor er det bare meget sjovere :D

Det er hvad jeg vil anbefale...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Drugejogge- Godt at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan, min kammerat jeg åd dem med havde det på præcis samme måde. Ja svampe er pisse sjovt :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: sorø
de 7% som ikke har de enzymer, har de sværere ved at opnå en rus på dette stof ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
FearAndLoathing skrev:
de 7% som ikke har de enzymer, har de sværere ved at opnå en rus på dette stof ?

Nej, de har sværer ved at nedbryde det, derfor lettere ved at opnå rus og derfor også overdosering.

Correct me if im wrong.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FearAndLoathing skrev:

Nej omvendt..

En teori: Antabus stopper metaboliseringen af alkohol på et stadie hvor du vil blive syg, da du ikke kan nedbryde stoffet...

Jeg vil tro at noget lignende gør sig gældende for DXM, stoffet kan ikke nedbrydes, og vil istedet forgifte dig... Hvis du er en af de 7%..

Måske skal din krop bruge enorme mængder energi på at, af alverdens omveje at nedbryde stoffet og udskille det, at klappen simpelthen lukker...

Titel:
Junior medlem

okay tak for svaret.

havde nemlig en oplevelse her i weekenden hvor jeg og et par venner tog DXM (jeg tog 8, de to andre 7)

jeg følte ingen stor effekt hvorimod min ven "fuckede" helt, og havde åbenbart hallucinationer mens vi lå og hørte psytrance i mørket. kan det skyldes at han er en af de 7%?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Højde og drøjde har en finger med i spillet - egen indlevelsesevne er bestemt også essentielt... Der kan være flere årsager - er han fysisk mindre end dig?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha den kløe i snakker om er bare fordi i ikke kan lade være med at klø...

Normalt går kløen hurtigt over igen, så hvis i har afskrevet DXM pga. lidt kradseri, så må jeg le en smule

Titel:
Junior medlem

nej det sjove er nemlig at han er en del større end mig. altså højdemessigt.
skyldes det bare at han er bedre til at leve sig ind i det.

forresten er mavepine normalt under triåået ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FearAndLoathing skrev:
nej det sjove er nemlig at han er en del større end mig. altså højdemessigt.
skyldes det bare at han er bedre til at leve sig ind i det.

forresten er mavepine normalt under triåået ?

På helt tom mave, ja det kan godt forekomme i starten, men normalt så forsvinder det

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg synes det er et rigtig lækkert stof, i det rette mængder..

self er der forskel på alles mening ..

har ikke haft nogen negative effekter synes jeg, tog 8 tidligere..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]