Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af heimdal:

vil det sige at hvis i sidder til en fest og tager cola så skal i alle skide(sjov fest
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] )
har taget det mange gange og har aldrig prøvet at skulle skide på grund af det.
så måske det er dit lort der er noget galt med [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Tjah - Vi løber jo ikke allesammen derud samtidig, det ville nok være lidt spektakulært.

Desuden kan det jo tænkes at det virker forskelligt på folk - Men jeg syntes da jeg hører det samme fra de fleste jeg taler med :-)

Og, nej, det cola min hund drikker er der så absolut ikke noget i vejen med :-)

------------
enlight

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af enlight:
Og, nej, det cola min hund drikker er der så absolut ikke noget i vejen med :-)<HR></BLOCKQUOTE>

Han sagde heller ikke cola, han sagde <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
lort

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Ebeltoft
Tror at det stof I mener skulle være afførende, er Lactulose.. Det kan man købe på apoteket som afføringsmiddel. Et kraftigt afføringsmiddel skal jeg lige hilse at sige.. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Men derudover skal jeg lige tilføje at dette er flydende. Så absolut ikke noget I finder i kola.
Et andet sted har jeg hørt at Stryknin bliver brugt til at cutte med. Stryknin bliver bl.a. brugt i Rottegift.. Og jeg aner ikke og dette har en afførende virkning. Men mon ikke det har. Hvad der kan slå rotter ihjel er garanteret heller ikke godt for maven.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
*rapraprap*

Der bliver ikke brugt Styrknin til at cutte kokain med!

*rapraprap*

Junior medlem

Geografisk sted: ÅrHuZ
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af N|DK:
*rapraprap*

Der bliver ikke brugt Styrknin til at cutte kokain med!

*rapraprap*
<HR></BLOCKQUOTE>

det kan da godt være der gør det nogle steder!!! du kender vel ikke alle pushere i danmark??
når jeg får cola skal jeg skide og det samme skal mine venner så det`!
[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
KalleF: Lactulose er en lactose-isomer og altså et fast, krystallinsk (sukker)stof ved stuetemp.
Det kan derfor godt bruges til at cutte med og måske bidrager det til det _formodede_ kokains laksative egenskaber?

...men stryknin...lyt hellere til N|DK [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Goahead - nu forholder det sig såen at jeg rent faktisk kender alle pushere i danmark - og ingen cutter med styrknin!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Selvfølgeligt kender du ALLE pushere i DK [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Stryknin er helt sikkert også ret effektivt til at slå mennesker ihjel med, så hvis en pusher cutter sit lort med det, så er han enten meget dum, eller ude på at få sin kundekreds til at kradse af... Hvilket jo ville være pænt dumt! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Udover det, så er sukkerarter nok også en hel del billigere og nemmere at få fat på.

Dedikeret medlem

DD, Ironi er vist spildt på dig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Stryknin er et udemærket elskovsmiddel i små doser, så hvis i mere end normalt liderlige når i sniffer coke, er det jo nok cuttet med stryknin.

Hvis man er rigtig heldig ku' det jo være, at man fik noget coke der var cuttet med både lactulose og stryknin. Så er det jo bare ud på lokummet og få et set*.

* Et set er at masturbere og at have afføring på samme tid.

Mvh.
Ash

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den med stryknin i Coke køber jeg ikke.Der ER nogen gange stryknin i Heroin,fordi det i små doser giver et kick,så suset bliver kraftigere.
DET er årsagen til at der nogen gange er stryknin i Heroin.Ellers ville lactose jo være et noget bedre valg.
Der er også tit Koffein i Heroin #3(base).Det er fordi det ændrer smeltepunktet og gør Heroen bedre at ryge(og mere af det).
Det er sq ikke fordi de ikke havde andet at cutte med. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hold kæft en lam tråd! Har i røget? Eller måske sniffet [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]