Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Så vil jeg gerne høre folk med hensyn til når jeg skal tage coke.. I fremtiden

Jeg er festryger og elsker det :) Jeg ryger ca. 20-30 smøger på en weekend og når mandagen kommer har jeg ingen trang til smøger overhovedet.. Også selvom jeg ryger mandag også.. Tror i så at jeg vil have det ligesom Minimal, mht til cravings? Eller er det igen.. Forskelligt fra stof til stof ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
jeg foretrækker også amfetamin. Har ikke de store problemer med at sove på det. Med mindre jeg går helt amok med at suge det..

Men jeg har også "kun" prøvet skod kokain 3 gange.. sådan noget nordjysk pis!

Men der imod vil jeg våge at påstå jeg har prøve noget rimelig rent amfetamin 80 % vil jeg skyde det til. Eftersom det var helt kridhvidt og ingen klumper eller noget. ingen ulækker lugt.. og meget fint pulver.. Det var godt nok hakket op med vand da jeg fik det.. grr.. men ellers var det meget lækkert!

kan godt lide den måde man bliver euruforisk på amf. Hvor imod kokain keder mig lidt. Men altså, det var heller ikke en god kvalitet!

Senest rettet af PsychedelicBaker 23 nov 2007 13:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
PsychedelicBaker skrev:
Men der imod vil jeg våge at påstå jeg har prøve noget rimelig rent amfetamin 80 % vil jeg skyde det til. Efterskom det var helt kridhvidt og ingen klumper eller noget. ingen ulækker lugt.. og meget fint pulver.. Det var godt nok hakket op med vand da jeg fik det.. grr.. men ellers var det meget lækkert!

Hm, det var ellers noget af et tyndt grundlag at gætte på amfetamins renhed ud fra. Med mindre folk har nogen LIDT mere kvalificerede årsager til at estimere et givent stofs renhed ud fra, synes jeg ikke der er grund til at poste den slags løse gæt på Psychedelia.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Prometheus skrev:
PsychedelicBaker skrev:
Men der imod vil jeg våge at påstå jeg har prøve noget rimelig rent amfetamin 80 % vil jeg skyde det til. Efterskom det var helt kridhvidt og ingen klumper eller noget. ingen ulækker lugt.. og meget fint pulver.. Det var godt nok hakket op med vand da jeg fik det.. grr.. men ellers var det meget lækkert!

Hm, det var ellers noget af et tyndt grundlag at gætte på amfetamins renhed ud fra. Med mindre folk har nogen LIDT mere kvalificerede årsager til at estimere et givent stofs renhed ud fra, synes jeg ikke der er grund til at poste den slags løse gæt på Psychedelia.

jeg kan da nå at lave en acetonevask på det og poste resultatet her efter.

Men eftersom amf.so4 er helt hvidt og ingen misfarvninger er ? så har det været en høj kvalitet ?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
PsychedelicBaker skrev:
Prometheus skrev:
PsychedelicBaker skrev:

Men eftersom amf.so4 er helt hvidt og ingen misfarvninger er ? så har det været en høj kvalitet ?

Hvad der er tilbage efter en acetonevask er ikke bevis for hvor ren amfetaminen er. Acetonevask er fint til at fjerne mange af de mere gængse urenheder med, men en del stoffer vil alligevel kunne være tilbage.
Amf.SO[sub]4[/sub] er helt hvidt, ja, men det er mange af de stoffer man kan bruge til at cutte amfetamin med også, så det er ikke nemt at sige noget om stoffets renhed ud fra hvor hvidt det er. Det er ikke nemt at give et kvalificeret bud på amfetamins renhed uden adgang til et laboratorium.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
PsychedelicBaker skrev:
Prometheus skrev:
PsychedelicBaker skrev:

Hvad der er tilbage efter en acetonevask er ikke bevis for hvor ren amfetaminen er. Acetonevask er fint til at fjerne mange af de mere gængse urenheder med, men en del stoffer vil alligevel kunne være tilbage.
Amf.SO[sub]4[/sub] er helt hvidt, ja, men det er mange af de stoffer man kan bruge til at cutte amfetamin med også, så det er ikke nemt at sige noget om stoffets renhed ud fra hvor hvidt det er. Det er ikke nemt at give et kvalificeret bud på amfetamins renhed uden adgang til et laboratorium.

Ville ikke holde helt med dig i det! Men delvist :)

man kan nu godt komme med kvalificeret gæt på hvor rent det er, uden et lab. Kommer nok an på hvor meget man har sadt sig ind i det og hvor stor erfaring man har.

Det er virkeligt sjældent at jeg(personligt) tager fejl af kvaliteten ved at kigge, lugte og røre( :P) ved det. Altså uden at sniffe det. Men det er self sket.

Har osse haft noget der var helt hvidt , lugtede ikke og var bare tørt pulver :shock: . Troede dælme ikke det var andet end knust panodil.
Men efter 1 line var jeg blæst helt væk. Var rimelig hærdet på det tidspunkt.

:D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
For at kunne gætte bare nogenlunde kvalificeret SKAL du have taget amfetamin, som du 100% har kendt renheden på. Ellers kan du ikke vide, om det reneste, du har taget, kun har været på 40%.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hvorfor fatter folk ikke snart at man ikke bare kan se/smage eller hva de påstår de kan for at finde renheden.. !!! Det skal testes for at man er sikker.. :twisted:

Medmindre man selvfølgelig selv får det bikset samme, haha :wink:

Titel:
Junior medlem

Altså jeg foretrækker amfetamin, men det er primært fordi det er meget billigere.. Men hvis jeg havde råd til det, var det nok coke der stod øverst på ønskeseddelen, men jeg synes nu at amf giver en rigtig god rus, og jeg elsker det, og synes bestemt ikke at coke er prisen værd, hvis man sammenligner med amf.. Men igen, det er jo en smagssag (Og økonomisk sag)

Hvis jeg skal sige en træls ting om amf, så er det at jeg kan absolut ikke falde i søvn, hvis jeg giver den gas med amfetaminen, og det kan jeg simpelthen ikke lade være med at gøre, når der fest... :D

Men altså, jeg foretrækker stadig amf, fremfor kokain, på grund af prisen, og jeg synes sådan set at rusen på amf, er lige så god som på coke - men man kan ikke falde i søvn, eller det kan jeg i hvert fald ikke.. Så ved jeg ikke om man skal kalde det en bivirkning eller bare en del af rusen ..

Men hvis vi snakker rent rus, så vil jeg lige så gerne have amf, som coke...

Undskyld hvis jeg gentager mig selv, men er rimelig fucked ! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det kommer for mit vedkommende helt an på hvilken sammenhæng jeg er i.
Alkohol og kola er super lækkert til en tur i byen, men vil næsten foretrække noget oprenset amfetamin. Har dog rigtig svært ved at sove efter sådan en nat, og har en del negative bivirkninger den efterfølgende dag. Disse reduceres dog alt efter speedens renhed..

vh spun-

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Shroomr skrev:
Så vil jeg gerne høre folk med hensyn til når jeg skal tage coke.. I fremtiden

Jeg er festryger og elsker det :) Jeg ryger ca. 20-30 smøger på en weekend og når mandagen kommer har jeg ingen trang til smøger overhovedet.. Også selvom jeg ryger mandag også.. Tror i så at jeg vil have det ligesom Minimal, mht til cravings? Eller er det igen.. Forskelligt fra stof til stof ?

Jeg har aldrig følt cravings efter mere kola dagen derpå. Så snart jeg har fået sovet har jeg det faktisk fint, med mindre man selvfølgelig har været mega stiv også.
Til gengæld tror jeg de fleste føler en stor lyst til mere kokain så snart posen er tom. Festen plejer som regel at slutte for mit vedkommende ved dette punkt. Har oplevet nogle gange, at min verden bryder sammen under nedturen efter en kola-tur, men efter et par timer er jeg for det meste i stand til at sove, og så er det overstået..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
Jeg vil vove at påstå at kokain er ikke noget du skal begynde på hvis man ikke man kan sige stop over for sig selv, prøvede for ikke så længe siden en såkaldt "9" som vist var 90% ren, jeg var fuldstændig blank som aldrig før, og fordi jeg har prøvet 50% og sådan noget pis før har jeg lært mig at være meget opmærksom på følelsen, det gjorde så da jeg prøvede 90%, var følelsen så utrolig stærk at jeg røg lige på røven. Og var det ikke fordi det var så dyrt havde jeg stadig siddet og høvlet det igen og igen, og det var bare efter 1 bane.
Jeg fik langtfra samme craveings efter kix, eller amf det var ikke sådan så jeg havde lyst til mere efter trippet var slut, eller næste dag, hvor imod cola var det første der lige kom til mig da jeg stod op.

Titel:
Medlem

Jeg synes ikke jeg kan mærke SÅ stor forskel på amf og coke. Men der er ingen tvivl om, at der er lidt mere niceness over sidstnævnte. Bl.a. kan jeg godt li' den bedøvende fornæmmelse man har i svælget når man har taget et par lines.

Men hvis jeg lige skal lave en hurtig pro-/kontraliste, ser den således ud:

Amf.:
+ Holder i lang tid
+ Dermed skal du ikke hele tiden "lige på toilettet"
+ Næsten lige så nice som coke
+ Billigt (kr. 150 - 200/g.)
+ Der skal ikke ligeså høj dosis, da virkningen varer i lang tid

- Skrumpediller både samme aften og dagen derpå!
- Søvnbesvær *
- Lortetømmermænd dagen derpå

Coke:
+ Man får lige tanden mere "supermandsfornnemmelsen" i forhold til amf.
+ Ingen søvnbesvær, skrumpediller el. "tømmermænd"
+ Generelt ingen umiddelbare negative bivirkninger - du har det fint, også dagen efter

- Dyrt (kr. 400+ og en del mere hvis det er nogenlunde kvalitet)
- Holder kun 20 - 60 min., så du skal hele tiden "lige på toilettet"
- Grundet ovenstående, skal der også bruges mere i forhold til amf. på en aften

* Mit råd er at tage de sidste lines inden kl. 23:59. Dette har virket godt for mig, og så har jeg ikke haft problemer med at sove hvis jeg er kommet hjem ved 5 - 6-tiden.

Hvis der er nogle ting jeg har glemt, så sig endelig til - så bliver de lige tilføjet :D

Ps. ... Og så står den i øvrigt på amf. i morgen, men det er kun fordi jeg er for nærig til coke :D

Senest rettet af OhImNew 09 dec 2007 12:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yoyo skrev:
okay tak skal du have..

men hvor vanedannede er det egentlig?

Meget!

Fysisk vanedannende, vel og mærke.

Jeg vil ihvertfald ikke anbefale at du begynder at dyppe snuden i det på et weekendbasis.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hvorfor er det alle vil falde i søvn på amf?! Der skal da bare festes igennem.. Jeg kan sagtens falde i søvn dagen efter, vel at mærke om aftenen.. Men tit har festen jo også varet hele natten og morgenen med.. og muligvis også noget af den kommende dag.. ind til det aften og man så kan sove igen :D Det fede ved amfetamin er da netop man ikke kan sove, så der derimod kan festes godt og gevaldigt.

Man skal selvfølgelig også holde lidt igen med amfetaminen.. og lade være med at suge hele natten - Så har jeg ik rigtig oplevet nogle problemer :)

Titel:
Medlem

LilleElefant skrev:
Hvorfor er det alle vil falde i søvn på amf?! Der skal da bare festes igennem.. Jeg kan sagtens falde i søvn dagen efter, vel at mærke om aftenen.. Men tit har festen jo også varet hele natten og morgenen med.. og muligvis også noget af den kommende dag.. ind til det aften og man så kan sove igen :D Det fede ved amfetamin er da netop man ikke kan sove, så der derimod kan festes godt og gevaldigt.

Man skal selvfølgelig også holde lidt igen med amfetaminen.. og lade være med at suge hele natten - Så har jeg ik rigtig oplevet nogle problemer :)

Jeg har det generelt ekstra dårligt hvis jeg ikke får sovet. Derfor vil jeg rigtig gerne kunne komme hjem og sove så klokken senest bliver omkring 6 om morgenen. Det bedste er, hvis jeg kan nå at vågne inden butikkerne lukker lørdag eftermiddag, for liv i gaden gør mig i godt humør (jeg skal ud og være sammen med mennesker) :-)

Titel:
Medlem

Man kan da heller ikke svare på hvad der er bedst rugbrød eller franskbrød??

Men jeg foretrækker klart amfen. Synes at coke er alt for dårligt i forhold til prisen. Amfen kan virkelig mærkes til forskel fra coke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]