Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
syns altid at mit hash forsvinder, min ven tabte 6 g her forleden, og i dag har jeg smidt 3,5 g væk, hvor tit forsvinder jeres?

tror at grunden til at mit er væk, er fordi jeg smed det i en smøg pakke, og self skal man lige have en smøg på vej hjem, tror desværre at klumben havde klistret sig fast på den og sniget sig med op af pakken :(

hvor tit er i nedren med jeres ryger, for jeg er tit nedren med den.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Ud fra hvad du lige fyrer af der kan jeg ikke se hvorfor denne post skal ligge under dette emne...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Jeg har omtrent mistet en 10 gram i den tid jeg har røget, over 4 års tid..

Først ca to gram jeg glemte på et offentligt lokum hvor vi rullede en joint, det var brand ærgerligt, havde ikke mere, og det var væk en time senere..

Ellers efter jeg flyttede i lejlighed hvor jeg har fået en affaldsskakt har jeg smidt en 7-8-9 gram ud i den ved fejltagelser..

Man er godt skæv og har viklet hashen ind i sølvpapir fordi man ikke skal ryge mere, og så når det bare ligger og flyder på bordet med det andet skrald, glemmer jeg hvad der er i, og det ryger med ud..

DÆØÅÅÅH!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Har kun tabt hash en enkelt gang hvor det lå i min cigaretpakke, var nok omkring halvandet gram.

Har dog engang glemt 20 gram på et offentligt toilet. :shock:
Kom dog tilbage 4 timer senere, hvor de stadig lå der. :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg har røget dagligt i et par år, og jeg har ALDRIG mistet en nal.

Det lissom jeg heller aldrig har mistet en nøgle. Nogle ting passer man bare på.

[EDIT] Men der var nu en gang hvor jeg var lige ved at miste 30g. Havde siddet og rullet op med en ven i et grønt område, og så var vi gået derfra og havde glemt tjalden der. Heldigvis var det der stadig da vi vendte tilbage flere timer efter.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 22 nov 2007 12:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Post venligst den her slags mystiske tråde i FUCK forummet, og snak så om noget af værdi her i Cannabis Generelt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm.. Tror aldrig jeg har smidt det væk, har dog kommet til at tabe en kagedåse med mix udover mit gulv.. Men det kom tilbage og blev røget så alt er jo godt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Man passer sku da på sit tjald?

Det er efterhånden år siden jeg har mistet noget tjald, men normalt blev det fundet igen når vi støvsugede gyulvtæppet for klumper. Der var normalt en ugentlig høst på 1-3g nol efter en finkæmning dengang vi røg rigtig meget

Men jeg var ved at miste 10g 120kr's i Månehaven da jeg havde gemt klumpen i nogle serpentiner til indianer-festen i år. Nogle kvinder ville puste nogle ud, og gik væk med dem og min klump. Fik standset dem og fisket min røg ud :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

3 g ret så god røg på roskilde :? Vi klarede os dog.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Sjoko skrev:
Man er godt skæv og har viklet hashen ind i sølvpapir fordi man ikke skal ryge mere, og så når det bare ligger og flyder på bordet med det andet skrald, glemmer jeg hvad der er i, og det ryger med ud!

Kender det trick alt for godt! Og det sker gerne, når man ikke har så meget tilbage...
Der er ikke noget mere nederen, end at smide en klump væk!!
Jeg gar sgu ikke tal på de antal gram jeg har smidt væk, men det er mange!!
Tror jeg kunne ryge fra nu af, og til nytår, hvis jeg havde det alt sammen...
Men jeg er også typen, som har 3-4 telefoner på et år, fordi jeg smider dem væk...
Men mit råd er, at købe en jakke eller trøje, med en lille inderlomme (med lynlås), og så altid sørge for at putte det der ind! Har i hvert fald gjort, at jeg ikke har tabt noget i de sidste par måneder...
Nu er problemet bare, at jeg altid har så meget lort i lommerne, så det er svært nok at finde alligevel...

//JJH_DeUngeRebeller

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Sjoko skrev:

Man er godt skæv og har viklet hashen ind i sølvpapir fordi man ikke skal ryge mere, og så når det bare ligger og flyder på bordet med det andet skrald, glemmer jeg hvad der er i, og det ryger med ud..

DÆØÅÅÅH!!

Hvorfor vikler du det ind i sølvpapir?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel: Sølvpapir??
Medlem
Brugeravatar

Tjaaah... Jeg plejer som regl, at få mit røg pakket ind i sølvpapir... Og når man så er færdig med at bruge det, vikler man det ind i det igen... Mere praktisk med poser, men det er jo ikke alle steder de har det...

Site Webmaster
Brugeravatar

JJHpower skrev:
Tjaaah... Jeg plejer som regl, at få mit røg pakket ind i sølvpapir... Og når man så er færdig med at bruge det, vikler man det ind i det igen... Mere praktisk med poser, men det er jo ikke alle steder de har det...

Nej pushere bruger sjældent zip bags, men du kan købe dem i enhver hobby butik, i meter mål, til under 1 krone stykket.

Medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:
Nej pushere bruger sjældent zip bags, men du kan købe dem i enhver hobby butik, i meter mål, til under 1 krone stykket.

Ved det godt, men samtidig er det også lettere at forklare til sine forældre, hvorfor man har sølvpapir liggende over det hele, end det med drug-poser... :D
Der er jo sølvpapir udenom en durum, og samtidig med, at det er min ynglings fråder, så falder det jo meget fint i hak med hinanden...
Der er sgu også for langt til den nærmeste hobybix, fra tommerup... Dovenskaben længe leve :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]