Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hey folkens..!

I håb om at jeg kan få lov bare en gang i mellem (en gang om ugen eller hver anden uge) at ryge mig skæv med gutterne..

Er der så ikke nogen der kan komme med en god grund og skrive og formulere det for min kæreste at der ikke sker noget ved det.

Hun ved godt jeg har ryget de sidste 3-4 år. (og har så ikke ryget det sidste halve år pga. der begyndte vores forhold)

Og af hvad jeg kan forstå er det fordi hun er bange for at jeg får en psykose af det fordi det kender hun en der har fået og hun kender en dame der arbejder et sted hvor der er nogen der er afhængi af det.

Så hvis nogen ville komme med en rigtig god grund til jeg godt må ryge en gang i mellem, sådan så jeg kunne vise min dejlige kæreste denne tråd og hun "måske" ville se lidt mere lyst på det, så ville det bare bare top nice ! :-)

Har selvfølgelig selv forklaret hende den med at alkohol er mere skadeligt end hash og sagt jeg ikke bliver dum af at ryge en gang i mellem.

MEN hun vil bare ikke have det og bliver ked at det hvis jeg gør det. Pga. hun er bange for der sker mig noget når jeg gør det..

Så kunne virkelig være fedt hvis i kunne komme med en rigtig god forklaring/formulering/overbevisning om at jeg godt kan ryge en gang i mellem uden der sker noget :) :)

Savner sku det at bare kunne sidde at være heeelt afslappet og chille med drengene med et bredt smil på læben og grine lidt extra ud over det sædvanlige..

Titel: hehe
Junior medlem

Geografisk sted: grøntland :D
hehe tøffelhelt :P :P hva med lidt rygrad.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Må jeg henvise til din egen signatur....

ellers:
http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Hash

Og selvfølgelig Malkavians fantastiske arbejde:
http://www.cannabismyter.dk/

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Jeg har præcis samme problem, bortset fra, at jeg er lige glad med hvad hun mener... :lol:
Hash er en stor del af mig, og jeg syntes, at det hjælper mig igennem nogle svære tider...
Så hvis hun ikke kan lide lugten THC-inholdig tobak, må hun skride!!
Og det har jeg fortalt hende... Ændre sgu ikke på mig selv, uden nogen god grund og bare fordi hun vil have det! :x
Og det der med, at de siger at de er bekymrede for en... Op i røven!!
Det eneste de tænker på, er hvad deres forældre og veninder vil sige til det!!
Så fuck dem og deres pæne facade!! 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
jeg har selv været i lign situation..

Jeg tror måske også det er bedst at prøve at sætte hende lidt ind i hvad det vil sige at ryge canna. For det er så mange, specielt piger, der virkelig ikke kan se ud over deres egne fordomme.
Og så spørg om det virkelig betyder så meget for hende, og om hun virkelig synes du ændre adfærd i så negativ retning at det er et problem. for det tror jeg nemlig ikke. F.eks. ku min kæreste aldrig brokke sig over min adfærd i eksempelvis en måned, og så når jeg fortalte hende at jeg havde røget i den måned, så var alting straks galt.

Godsspeed
mini

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]