Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Her ved mig .. der er sku altid piller .. nogen gange kan der self være lidt udtømt .. men ellers så er der altid ..

men også rent mdma , det er der også meget af..
men ellers det normale , amf, coke osv..

så her mangler man ikke noget :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som mange siger, kommer de i bølger. Som vi kan se i Ecstasy-undersøgelsen af Sundhedsstyrelsen, er pillerne meget rene. Over 90% af pillerne indeholder kun MDMA. Fed uvikling og jeg tror også, den varer ved.

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
I øjeblikket, er der faktisk nogle rigtig gode ecstacy piller på markedet, og det er da ikke svært at skaffe, det er bare fordi du ikke kender de rigtige, men ja pille markedet er lort, og der har næsten kun været ringe kiks for tiden.
Men jeg står da og kan få to forskellige e tabletter som begge er gode, den ene er der tilsyneladende kun mdma i, nogle af dem hvert fald.
Så ecstacy er sku stadig udbredt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Her kommer de også i bølger, nogle gange er der helt tomt, og fuldstændigt umuligt at fremskaffe.

Lige nu svømmer vi i MDMA, så det er sku lækkert nok.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Minimal skrev:
MDMA er det nyt shit... Forstået på den måde, at det har indtaget nok snart enhver provinsby og lidt mindre by, og der er mere prestige i det og kvalitet over det end i piller, så det efterspørges mere og mere. Det er da ikke en dårlig ting, og pillerne er skam heller ikke uddøde af den grund.

Lige præcis..
og det er kun en god ting for så ved folk sgu hvad de får istedet for at få en pille som indeholder flere forskellige giftstoffer end min oldemors medicin skab

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
jeg må indrømme at jeg også hellere vil have kiks end mdma.
ellers skal jeg have mdma, og så lige nogle få kiks til og starte det hele op med, men det er vel fordi man er ved og blive for tolerant over for det lort :(

I min by ved jeg i hvert fald at alle gerne vile have kiks, det er bare sjælent at der er nogen, men de er bestme ikk på vej ud endnu her i midtjylland endnu

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Her omkring er det sløjt med både piller og MDMA. Policen har gjort deres job, så man skal kende folk udenbys hvis man skal have andet end kola og ringe speed.
Vil personligt også foretrække den rene vare(MDMA), men ved da at der er folk der foretrækker et par kex frem for MDMA til at danse på.
Skal der danses vil jeg også hellere tage en lille smule speed oven i MDMA'en, på trods af at det er mega dårlig HR pga nerotexicitet.
Men derudover vil jeg så mene, at der findes langt federe dansedrugs end MDMA/kex, så vil egentlig helst nøjes med MDMA til private-partys med nogle søde mennesker og gode venner :-)

SpuN-

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SpuN- skrev:
Her omkring er det sløjt med både piller og MDMA. Policen har gjort deres job, så man skal kende folk udenbys hvis man skal have andet end kola og ringe speed.
Vil personligt også foretrække den rene vare(MDMA), men ved da at der er folk der foretrækker et par kex frem for MDMA til at danse på.
Skal der danses vil jeg også hellere tage en lille smule speed oven i MDMA'en, på trods af at det er mega dårlig HR pga nerotexicitet.
Men derudover vil jeg så mene, at der findes langt federe dansedrugs end MDMA/kex, så vil egentlig helst nøjes med MDMA til private-partys med nogle søde mennesker og gode venner :-)

SpuN-

Kan du nævne hvilke dansedrugs du tænker på?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
svampe + amfetamin er imo en god danse kombi hvis man holder dosen på svampene ved omkring de 2 g. cubensis

amf + alkohol

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hvis man bar er hjemme og danser så er LSD fedt nok :P

Og ellers amf+alkohol som nævnt før, synes det er den ultimative dansekombo :D Derudover ku man altid krydre med et par kiks, for lidt ekstra lir. Men det bliver bare værre nu med hensyn til HR!

Derudover blev der så også spurgt til andre stoffer end netop Kix/MDMA til at danse på.

Titel:
Junior medlem

Jeg mener helt klart at E stadig er in.

Her hvor jeg kommer fra har vi masser, det er dog også svingende
med kvaliteten af dem, men de er her.
Efter som jeg hører omkring mig er det stadig meget in.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: rds
Ja, må sige mdma kommer mere og mere frem i billedet. Dog kan jeg fuld forstå at der er mere rart med mdma end piller. Dog er der tit andet i de piller også (mda sku jeg have fået fortalt) der også gør aftenen lidt sjovere.

Titel:
Medlem

jnstar skrev:
Ja, må sige mdma kommer mere og mere frem i billedet. Dog kan jeg fuld forstå at der er mere rart med mdma end piller. Dog er der tit andet i de piller også (mda sku jeg have fået fortalt) der også gør aftenen lidt sjovere.

Kan ikke lige se hvorfor MDA/MDE osv. skulle være sjovere? MDMA ftw.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
svampe + amfetamin er imo en god danse kombi hvis man holder dosen på svampene ved omkring de 2 g. cubensis

amf + alkohol

Amfetamin og alkohol er en af mine personlige lamfight favoritter :D

Den med svampe lyder interessant, men for jævlen hvor skal man kende sit sind hvis man skal begive sig ud i psykedelika+stimulanser, og så til et danse event.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]