Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 23:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lattergas?
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Nu er jeg lige kommet hjem fra en hyggelig bålfest. Til denne fest havde de en gas-beholder fyldt med lattergas, med en påmonteret slange til at suge i.

Hen på natten fik de mig endelig overtalt til at gå med ned og prøve det hersens gas, og jeg må sige jeg aldrig har oplevet noget lignende. Man sidder og suger, puster ud igennem næsten og suger, puster ud igennem næsten...

Her starter trippet, nogle blacker bare ud og kan ikke huske hvad der er sket, men jeg fik nogle sindssygt intense trips. Så gamle deja vus, genoplevede situationer jeg drømt om.. forsvandt ind i et drømmeunivers.

I de sekunder jeg efter sigende er væk kører der ubeskrivelige intensive drømme der henviser til en sitation eller tidligere drømme.. Såsom at jeg er røget ind i en slags ondskabfuld loop, noget med en gammel kammerat (som slet ikke var til stede) hvor jeg skulle løse den ved at få ham til at gentage noget. Jeg råber den "lyd" han skal sige men der sker ikke noget, loopet vil ikke stoppe!

... Her kommet jeg så til mig selv og opdager jeg har siddet og råbt af én af de andre, og samtidig skubbet helt vildt vinduehængsel.

Jeg prøvede lignende ting op mod 10 gange tror jeg, og det er det mærkeligste jeg nogensinde har prøvet. Endnu mere mærkeligt end svampe (ikke prøvet syre).

Undskyld stavefejl osv, sidder stadig her og prøver at forstå hvad helvede der er sket!

Har I andre oplevelser med dette skidt?
Nogen der ved hvor skadeligt det er?

Sindssyg et mærkelig trip!

Be safe!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Lattergas kan godt føles psykedelisk, nu har jeg aldrig fået så store doser som jeg tror du har, men nogle af mine venner er også blevet vildt mærkelige af det.
Lattergas er vist ikke særligt skadeligt, hvis du ikke misbruger det. Hvis du gør det så kan du risikere at pådrage dig Olney's lession (små huller i hjernen).

-Psyko

Insane psychedelia user!

N2O er et af mine absolute ynglings stoffer!

Rusen er SÅ lækker!

Jeg kunne tro grunden til din oplevelser var så mærkelig at du ikke fik nok ilt. AFAK er det vigtigt at hvis man suger N2O direkte fra en beholder skal det blandes med ilt eller får man blackout og besvimmer.

Dedikeret medlem

Det var så vidt jeg ikke blandet op med noget, så mangel på ilt lyder meget realistisk.

Vi fik også små blackouts, hvor man er væk et par sekunder.. Og det er vist i de par sekunder at man 'drømmer', at de andres oplevelse ikke var nær så intense som mine forstår jeg ikke..

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Axia -> Lattergas er fint, men en anden gang så kom det i en ballon i stedet for at suge direkte fra en slange. På den måde kan du nemmere dosere og få ilt nok også.

Insane psychedelia user!

Btw så er i da nogle svin at have en hel beholder tilrådighed! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Vi andre må nøjes med patroner, er i tandlæger eller hvad? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Lattergas er superbt!
Jeg har brugt det meget de sidste par gange jeg har trippet svampe, og det er for nice!
Har ikke haft de vilde oplevelser med det hvis ikke jeg har været ramt i forvejen, men når svampene gør deres job er gassen altså prikken over I'et!

Har aldrig haft så mange fede visuals som lige i det øjeblik man ånder ud... Det er sgu crazy crazy!

Insane psychedelia user!

Det er bare så dyrt at købe som kapsler. Hvis i vil afsløre en billigt kilde til N2O så skriv endelig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Ja det er dyrt, men 10 stk Tripgas, hehe, kan sgu sætte maks kulør på en portion svampe.

Og så syns jeg ik 60kr er så slemt...

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Er der ingen videre sundhedsrisiko ved at tage lattergas - og hvordan kan man i øvrigt være sikker på, at det faktisk er lattergas man får i siphonen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Denne tråd er vist bedre placeret i syntetiske. Hermed flyttet.

Den bliver slettet fra generelt i løbet af dagen.

Moderator
Brugeravatar

@Skambidt:
Det er lattergas i siphonen, og det er nødt til at være ret rent når det er beregnet til madlavning. Desuden står det på siden af pakken hvad kapslemn indeholder.

Der er sundhedsrisiko, jeg tjekkede Hydrogas og der står der at der er en risiko for forringet sædkvalitet. Jeg kan ikke huske hvor høje doser man skulle udsættes for dagligt, men du kan jo bare gå ind og tjekke.

Medlem

Ifølge den side er det sundhedsskadeligt på alle ledder og kanter: må ikke indåndes, komme på huden etc. etc.
Hvis det er sandt, tror jeg bare jeg holder mig fra shittet. Gas er også sådan lidt nederen anyways - det minder for meget om dem der fucker sig selv på lightergas, tror jeg..

Insane psychedelia user!

Ahh, jeg kan ikke forestille mig N2O er ligeså farligt som lighter gas.

Tændlægerne bruger det jo som bedøvelse!

Medlem

Det gør de ganske vist, men de gør det meget nødigt. Og dem der gør det har et eller andet vildt udluftningssystem og bla bla bla.
Men jeg tror nu heller ikke at lattergas er lige få farligt som lightergas. Det var bare en association.

Lad os få nogle doseringsforslag!
- Hvor meget skal man tage fra sådan en siphon, med lattergas, af den type man kan finde hos visse isenkræmmere?

Endvidere: er der nogen der har nogle ubehagelige oplevelser med lattergas? Lad os bare få begge sider af sagen. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Der er faktisk to rapporter af mig og psyko om N2O.

Jeg oplever at min hørelse bliver meget forstærket, så hvis der kommer høje lyde kan det faktisk gøre ret ondt i øret.

Desuden tog jeg en gang 2 x 2 kapsler med 10 sek interval efter hinanden. Der sortende det en smule! [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Sug 1-2 kapsler, rusen er instant og vare godt 60sek.

Moderator
Brugeravatar

Ja, prøv dig frem med dosen. 1 kapsel til nybegyndere og to til vi andre, hehe.

Det med at gassen ikke må indåndes er vel ment i andre sammenhæng end ved bedøvelse, dvs. det er ikke godt hvis tandlægen for lidt mens han står og borer, men det er ikke slemt for patienten. Sådan forstår jeg det hvertfald.

Og at det ikke må komme på huden kan vel skyldes at det kommer fra trykflasker normalt(ikke kapsler) og når gas udvider sig bliver det fucking koldt, dvs man kan få seriøse forfrysninger ret hurtigt...

Dedikeret medlem

#skambidt

Nu anede jeg intet om N2O, og havde glædelig glemt det eksisterede siden jeg sidst fik det hos tandlægen tilbage i noget der minder om 5. klasse i folkeskolen. Desuden var jeg påvirket af alkohol og en god slat MDMA.
Som jeg nævnte i den oprindelige post så havde vi en hel beholder med hvad jeg formoder var nærmest uopblandet N2O (det skal sige jeg ikke aner hvor de havde den fra).

Det blev en lang introduktion til en simpel pointe.. sørg for at få noget ilt indenbords samtidig med man inhalerer N2O'en, selvom de blackouts var temmelig intense, så var de samtidig temmelig ubehagelige. Og alligevel var jeg dum nok til at gøre det adskillige gange, da det var så underligt som det nu engang var.

Det var ikke et decideret bad trip, men fik sindssyg meget respekt for N2O.. og havde det også ret underligt resten af natten/morgenen. Føles ikke som noget der er sundt, ikke i den mængde! :]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]