6 e-piller i løbet af 1,5 time er også en voldsom stor dose i mine øjne (har aldrig tager over 3,5).
20 gange inden for hvor lang tid?
Holder du en måneds mellemrum mellem dine e-trips, eller mere?
Baggrund mener jeg hvad du har prøvet før, og om du har før har prøvet dem med at sparke osv. i sengen.
Mit ummidelbare gæt er at du tager MDMA alt alt alt alt alt alt for tit. har udviklet envoldsom tolerance, og derfor har brug for en større dose, og ved sfor at få samme virkning ved større doseringer for t opnå samme virkning som i starten stiger bivirkningerne stødt.
Mit råd er at du ikke skal tage MDMA lige så tit som du gør nu, da du både ødelægger din krop og din serotonin-balance. Har du lagt mærke til om du er deprimeret efter en tur på MDMA (jeg plejer kun at lægge mærke til det hvis jeg er meget opmærksom på det).
Preload evt. med noget 5-htp.
Selvom dine (måske) er på ecstasy hver weekend, så bare sig nej, og nøjes med at at tage den max. en gang om måneden, for ikke at udvikle en tolerance så voldsom at du har brug for 6 piller for at flyve, sig det gerne til dine venner.
Et misbrug kendetegner sig somregel ved et øget forbrug, som det første.
Og husk at der er stor forskel på brug og misbrug, og pas på dn krop og nyd hverdagende , hvis du gerne vil have en hel masse år mere med stoffer.
(håber det giver mening, er lidt halv-snaldret

)