Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

skal lige siges, jeg har mest erfaringer med downers men her forleden prøvede jeg methylone første gang, 150mg og det gav en ok men ikke overvældende effekt og et rimelig hårdt pumpende hjerte, men dum som han var skulle han efter omkring 3 timer fra det oprindelige trip lige prøve en 200mg dosis og se om det var bedre.... DUMT

Efter et kort stykke tid ligger min puls på 145, den svinger mellem 135 og 145 og jeg kan virkelig mærke mit hjerte arbejde på højtryk.... meget skræmmende, resten af dagen kan jeg ikke sove og min puls fortsætter med at at mellem 120 og 140 de næste 12 timer.

Er det virkelig normalt, hvornår skal man blive bange? ved ikke om det er inde for en "tilladelig" grænse

Hvad ligger jeres puls på når i tager et eller andet hardcore og hvor længe er den deroppe?

Hvor mange mon der dør pga for hurtigt puls og hjertestop, tænker specielt på de teckno drenge og piger der er døde de sidste par år?
måske det ikke var dehydrering :(

Skal jeg søge læge omgående :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
du skal ikke søge læge :wink:

det går over igen med tiden, jeg blev selv overrasket forleden efter et indtag på ca. 350 mg methylon over 5 timer.

det endte med at jeg svedte som et svin, rystede og kunne ikke sove, og min puls kørte på højtryk, men det går over igen.

det tog mig faktisk 2-3 dage før min krop var helt normal.

masser af vand og spis sundt og få noget søvn når du engang kan sove igen.

tja, man lærer vel af det :oops:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Min puls ligger på ca. 100 når jeg er på methylon. Højre hvis jeg ryger som en skorsten, og mindre hvis jeg ikke ryger.

Din krop burde ikke have nogen problemer med at køre med en puls på 140. over et par timer, selvom det nok ikke er sundt.

Det du skal være opmærksom på, når du tager stimulanser er dehydrering og generalt mangel på energi (folk tror de kan køre 3 dage på stimulanser uden at spise noget) Sagt kort det kan de ikke.

Det er dehydrering og dårlig/ingen førstehjælp, der er hovedoversagen til de fleste dødsfald der er set indirekte med stimulanser indblandet.

Titel:
Junior medlem

waggafnipsen skrev:

det går over igen med tiden, jeg blev selv overrasket forleden efter et indtag på ca. 350 mg methylon over 5 timer.

det endte med at jeg svedte som et svin, rystede og kunne ikke sove, og min puls kørte på højtryk, men det går over igen.

er der andre der kan skrive god for den, er en puls på 130-150 i længere tid, op til 11-12 timer ikke farligt overhovedet?

er det helt normalt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Metallan skrev:
waggafnipsen skrev:

er der andre der kan skrive god for den, er en puls på 130-150 i længere tid, op til 11-12 timer ikke farligt overhovedet?

er det helt normalt?

Så lange du ikke har en hjertefejl.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]