lilleelefant: khullet er det du tager keta for.. iflg. psudodoktoren spiffeh. så er et ketaminmisbrug defineret ved dosiser under halvandenhundrede mg -. da du i sådanne tilfælde misbruger stoffet.. til crap. -

:!:
hopifjorden: well, måske ikke... men der er også mange der tager lsd for bare at være totaaalt blææst? og samme med svampe.. folket derude, har mange underlige tendenser mht. stoffer... mange dårlige tendenser. hvorfor gå ud fra hvad der er normalt? hvad vil du opnå med det? - især når normaliteten blandt stofforbrugere er forskellig hos de forskellige grupper, der bruger rusmidlerne på hver deres måde... fuck normaliteten, tænk dig om og gør hvad du har lyst tli.

ud over det.. nu regner jeg heller ikke med et khul på fem sekshundrede mic. eller noget i den dur. måske nærmere hundrede til halvanden hundrede..
jeg må indrømme at det nærmeste jeg har prøvet på det her,har været khul på svampe. - så jeg ved selvf. ikke helt hvordan det føles.. men selve ideen i at indtage keta ved siden af, uden at nå khullet forstår jeg ikke?
- men 'moden til en blanding'... det forstår jeg heller ikke?
jeg kunne måske se pointen i moden, tl et khul på lsd, selvom jeg ville mene det var noget underligt at sige - men her snakker vi ekstrem lamning endda med amfetamin indblandet?.. hvordan bliver man moden til sådan en blanding?.. ved at vide hvad tingene gør? have prøvet stoferne mange gange?
være gammel?.. synes sq det lyder ret så underligt.