Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 08:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: ....
Medlem

Geografisk sted: 3630
Ej hvor nedern.. Folk må sku snart tage og passe lidt på hva de går rundt og laver, og lige overveje en ekstra gang hvem de deler deres RC's ud til..

Titel: Re: ....
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Mushi-mango skrev:
Ej hvor nedern.. Folk må sku snart tage og passe lidt på hva de går rundt og laver, og lige overveje en ekstra gang hvem de deler deres RC's ud til..

Deler det ud til hehe... Det kan sgu da findes og købes af alle

Og havde det ikke været Methylon, så havde det sikkert været noget andet.. At hans kammerat knækker sammen og tror han redder sin egen røv via snitching, er så en anden sag..

Titel: Re: .
Medlem

Geografisk sted: Danmark
IELBDG skrev:
Ja, det startede med at min pusher kom ud i taxa med mine m1ere, han skrev efter han var kørt, at taxa shufføren var gammel politimand og havde spurgt ind til alt muligt. Men han gad ikke gøre noget ved det da han ikke var politimand mere. Blæst som jeg var, tænkte jeg ikke mere over det og gik ind til gymnasie festen igen. Vi var nogle stykker som skulle dele dem, og vi lagde godt mærke til at vagterne kiggede xtra meget på os. flere folk som ikke havde noget med det at gøre, men bare var oppe at køre på alkohol blev tjekke i lommerne. Da pludselig de for fat i en af mine venner, der havde 1 på sig. De kontaktede selvfølgelig politiet og han brød sammen i sin blæser og tilstod alt, da jeg så ville skynde mig ud der fra, og lod som om jeg skulle videre stod der pludselig 8 vagter og kiggede på mig, som om de lige havde fundet gerningsmanden over alle gerningsmænd. Jeg lod som om jeg var choket over de troede at jeg kunne gøre sådan nogle ting, men min kamerat, havde udpeget mig, også kom min tur til at forklare politiet hvad det var. Det var dumt af mig ikke at have reageret noget før og gået, men man kan altid være bagklog.

Sikke da en kammerat :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Han skulle / skal da have et par på hatten ham sladrekællingen og så udelukkes fra jeres vennekreds :twisted: Hvad fanden ligner det at stikke sine venner fordi man bliver taget med en enkelt pille, der ikke engang er ulovlig :roll: Hvor gammel er han ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
ths skrev:
Han skulle / skal da have et par på hatten ham sladrekællingen og så udelukkes fra jeres vennekreds :twisted: Hvad fanden ligner det at stikke sine venner fordi man bliver taget med en enkelt pille, der ikke engang er ulovlig :roll: ?

Lige præcis!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ths skrev:
Hvor gammel er han ?

Undrede jeg mig også lidt over. Men jeg mistænker dem for at være forvirrede 15-16 årige gymnasiedrenge. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
ths skrev:
Hvor gammel er han ?

Undrede jeg mig også lidt over. Men jeg mistænker dem for at være forvirrede 15-16 årige gymnasiedrenge. :roll:

Ja, det var lige det jeg osse tænkte... For man kan da ikke være ret gammel når man går i panik og sladre på måde pga. En enkelt lille pille :roll: Han skulle nok bare holdt sig til Bacardi breezer :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
ths skrev:
Ja, det var lige det jeg osse tænkte... For man kan da ikke være ret gammel når man går i panik og sladre på måde pga. En enkelt lille pille :roll: Han skulle nok bare holdt sig til Bacardi breezer :lol:

Hehe pænt sagt.. Men ja det er der nok noget om :)

Titel: .
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er 18 og han er 17, han brød sammen over at hans forældre blev ringet op, de er meget strenge! Men alligevel ja, han har da også fået sin "skidebalde" af os andre. Men fuck det, hvis det virkelig er lovligt, så sker der vel ikke så meget ved mig...

Det er ikke lovligt at videre sælge dem? Men er det lovligt at give dem væk?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
ths skrev:
Hvor gammel er han ?

Der er nogen der kan finde ud af at opføre sig ordenlig og holde styr på deres narko uden at virke mistænkelige :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Hvorfor siger du at det ikke er lovligt at videresælge methylon når det er lovligt trådstarter?

Medlem
Brugeravatar

Er det lovligt at sælge det videre så? Hvis methylon er lovligt, vil det jo svare til jeg har købt en pakke tyggegummi og sælger nogle af stykkerne til nogle venner? elller hvad`??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
IELBDG skrev:
Er det lovligt at sælge det videre så? Hvis methylon er lovligt, vil det jo svare til jeg har købt en pakke tyggegummi og sælger nogle af stykkerne til nogle venner? elller hvad`??

Kommer jo an hvad du sælger det som, hvor meget du tjener, har du papirene iorden, momsregistreret, må du sælge fødevarer eller er det slet ikke det, det er beregnet til? =)

Medlem
Brugeravatar

Mushi-mango skrev:
ths skrev:

Hehe pænt sagt.. Men ja det er der nok noget om :)

Hehe strengt men sandt :D Han er da tydeligtvis ikke klar til at lege med stoffer når der ikke skal mere til at han panikker...

IELBDG skrev:
Jeg er 18 og han er 17, han brød sammen over at hans forældre blev ringet op, de er meget strenge! Men alligevel ja, han har da også fået sin "skidebalde" af os andre. Men fuck det, hvis det virkelig er lovligt, så sker der vel ikke så meget ved mig...

Haha, så må han sgu være godt og grundigt bange for de gamle og det skulle så lige gå udover hans venner :roll: Pas på sådan en knægt for han gør det helt sikkert igen hvis han en dag sidder i saksen, så skyder han skylden på nogen andre...

Og jo noget sker der helt sikkert ved det.. Nu vender de dine lommer hver gang du møder dem for nu ved de at du render rundt med sjove ting... Og de har en begrundet mistanke så de er i deres gode ret til at gøre det... Og det er jo ikke så fedt vel... Og så + at de endnu engang er stødt på Methylon i gadebilledet blandt unge mennesker.. Og jo flere gange de gør det jo hurtigere kommer det på listen over forbudte stoffer...

99,99% sikkert at inden første ½ af 2008 er gået har der været et program om detnye dødsnarko Methylon med Morten Spiegelhauer.. Eller en af de andre der laver den slags tv udsendelser...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Topicstarter, synes i skal skære ham ud af jeres omgangskreds.

Medlem
Brugeravatar

Tro mig, jeg er heller ikke tilfreds med det. Men kan ikke gøre så meget ved det nu. Andet end aldrig at gøre det med ham igen, men sket er sket og så længe jeg har mit på "det rene" så er jeg glad.

Medlem
Brugeravatar

Men fuck hvor blir det nederen, hvis det bliver ulovligt... Det er det eneste stof jeg tager, elsker det!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

IELBDG skrev:
Men fuck hvor blir det nederen, hvis det bliver ulovligt... Det er det eneste stof jeg tager, elsker det!

Kan vel være lidt lige meget om det er lovligt eller ej, man går jo heller ikke og råber op om man er på Methylon eller ej ;)

Medlem
Brugeravatar

Ja det er nu rigtig nok, men det føles alligevel som et net, at det stadig er lovligt.

Er der egentlig nogle beviser for at det skadeligt ved kontrolerede mængder, med 14-30 dages pause mellem hvert trip..
Er der noget man bør indtage før eller efter sådan et trip?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
IELBDG skrev:
Ja det er nu rigtig nok, men det føles alligevel som et net, at det stadig er lovligt.

Er der egentlig nogle beviser for at det skadeligt ved kontrolerede mængder, med 14-30 dages pause mellem hvert trip..
Er der noget man bør indtage før eller efter sådan et trip?

Det er jo et af problemerne ved RC's... Vi aner ikke hvad langtidseffekterne er

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]