Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Kix
Medlem

Geografisk sted: Færøerne
Jeg ville bare lige spørge hvorfor man ikke må disktere ecstacy piller her? Altså er det forbudt at overhovedet snakke om stoffet eller skal det forstås sådan at man ikke må diskutere om de forskellige piller der er på markedet?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Der er blevet vedtaget at pille diskussioner ikke tilhører her, men at mdma godt må diskuteres.

-Jurengju

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@zemantics: Grunden til at pille-diskutioner er bandlyst er (i korte træk) at det ikke er et specifikt stof der bliver diskuteret men en pille som vi ikke aner hvad der er i og i hvilke mængder...
Forestil dig hvordan det ville være hvis der var 10 nye posts hver dag der alle sammen gik sådan her: "Åhr hvad maaaander, de nye xxx-piller er bare for syge siger en af mine venner som spiste 16 af dem i onsdags og blev helt vildt blank og så drager og alt muligt... hvad synes i om dem?" ...

Det er dog ok at advare imod piller som fx de grønne folkevogne, da det jo er et HR-board, og MDMA er altid ok at diskutere.

VH Jonas!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeps, det er vist blevet forklaret grundigt nok. Vil dog lige tilføje at hvis du har spørgsmål omkring din brug af ecstasy piller må du også gerne diskutere det, det eneste vi ikke gider er at folk begynder at diskutere de enkelte piller. Det kan evt. gøres på www.kix.dk .

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Kix.dk er nede

Medlem

Geografisk sted: Færøerne
Ok fint nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg har spekuleret på hvor meget man normalt gi'r for en MDMA pille? Heroppe ligger de omkrin 350-400kr! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Og der er ingen garanti for at der overhovedet er MDMA ella nogen af de andre stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af zemantics:

Jeg har spekuleret på hvor meget man normalt gi'r for en MDMA pille? Heroppe ligger de omkrin 350-400kr! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Og der er ingen garanti for at der overhovedet er MDMA ella nogen af de andre stoffer.
<HR></BLOCKQUOTE>

Her i landet ligger de mellem 50,- og 100,-, alt efter hvem du kender og hvor i landet du bor. Der er sikkert også nogle steder de er dyrere.

Når man køber illegale stoffer, er der aldrig nogen garanti for hvad det er man køber. Det er ét af de problemer som forbudspolitikken skaber.

Mht. at diskutere specifikke piller, vil jeg anbefale www.pillreports.com , dér er væsentligt mere aktivitet end på kix.dk(som jo også ser ud til at være blevet taget ned).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ja fra 40-120 alt afhængig af pontensen..
så er der selvfølgelig mængderabatter..

Men alt narko på færøerne er vel pisse dyrt..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af zemantics:

<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis jeg boede på Færøerne, ville jeg eddermaneme ikke tage stoffer. Jeg kunne ikke engang finde på at give 100 kr. - slet ikke, når man skal spise 2-3 piller for at svæve ordentligt. Hvordan kan man leve som stofmisbruger derovre?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
sagde manden som betalte 1400 for 8 rohypnoler i den tro at det var ecstasy.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
HAHAHAHA, det gjorde du vel ikke, PsyGoa?!

LOL mand [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

Nej, det gjorde jeg sgu da ikke. Det var en PlayStation 2 for 15 kiks. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og egentlig ville jeg have 25, men jeg var vild, så jeg sagde 15, hvis de ville komme med dem lige med det samme midt om natten. Ham, der kom med dem, var meget blæst på amf, og han havde spist 5 "kiks", som altså i virkeligheden var Rohypnoler. Han sagde, at kiksene var voldsomt vilde, så jeg skulle kun spise én. Han væltede rundt, men han var for blæst til at fatte, at det ikke var kiks, han havde taget. Jeg spiste så en "kiks", og det næste, der skete, var, at jeg vågnede... "hvad er der sket? Har jeg sovet mit E-trip væk?" *g*

In our memories

HAHAHAHAHAHA, hold da kæft en griner! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psygoa > Fik du tæsk af dealeren eller hvad skete der med det?

-Psyko

Ps. Psychedelia er for fedt, man kan altid finde noget griner herinde!

In our memories
Brugeravatar

Fenriz, din luder! Jeg kan ikke engang rette i noget af det lort, jeg har skrevet, fordi emnet er lukket.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
HAHAHAHAHAHA, hold da kæft en griner! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psygoa > Fik du tæsk af dealeren eller hvad skete der med det?

-Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes ikke, det er sjovt. Og nej, jeg fik ikke tæsk. Da han selv fandt ud af, at det var Rohypnoler, lovede han mig tværtimod at tage 20 kiks med til mig, næste gang han skulle købe. Men dealeren fik desværre et oversavet jagtgevær trykket af i brystkassen og døde.

In our memories

PsyGoA > Okay, det gør selvfølgelig historien noget mere tragisk. Var det de to brødre du kendte/kender?

Beklager, men jeg finder det stadig sjovt at du købte rohypnol til 420/pillen.

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
PsyGoA > Okay, det gør selvfølgelig historien noget mere tragisk. Var det de to brødre du kendte/kender?

Beklager, men jeg finder det stadig sjovt at du købte rohypnol til 420/pillen.

Mvh. Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det var dem. Jeg købte jo ikke bevidst Rohypnoler til 420 kroner - havde jeg gjort dét, ville min dumhed være til at grine ad, men det er da ikke sjovt, når man bliver taget ved røven. Det synes jeg i hvert fald ikke.

In our memories

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Ja, det var dem. Jeg købte jo ikke bevidst Rohypnoler til 420 kroner - havde jeg gjort dét, ville min dumhed være til at grine ad, men det er da ikke sjovt, når man bliver taget ved røven. Det synes jeg i hvert fald ikke.<HR></BLOCKQUOTE>

- Nej, det bliver først rigtig sjovt, når du skriver til en anden at du aldrig ville give mere end 100 for en E-pille. Men det ville du jo så åbenbart alligevel [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Rohypnoler bli'r man jo også glad af, bare ikke på den samme måde som med E.

Mvh. Psyko

Ps. Har du overvåget at skifte din omgangskreds ud, det lyder som om det er nogle fucked up typer du færdes med!

[ 26 Oktober 2003: Besked ændret af: Psyko ]

In our memories
Brugeravatar

- Nej, det bliver først rigtig sjovt, når du skriver til en anden at du aldrig ville give mere end 100 for en E-pille. Men det ville du jo så åbenbart alligevel [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det ville jeg måske dengang, men derfor ville jeg stadig aldrig gøre det nu.

Rohypnoler bli'r man jo også glad af, bare ikke på den samme måde som med E.<HR></BLOCKQUOTE>

Rohypnoler er sjove nok, men jeg synes ikke, jeg bliver glad. Eller også bliver jeg glad, men man kan jo ikke huske noget som helst dagen efter. Så jeg kan ikke huske, om jeg har været glad. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Ps. Har du overvåget at skifte din omgangskreds ud, det lyder som om det er nogle fucked up typer du færdes med!<HR></BLOCKQUOTE>

Sådan nogle typer er jeg ikke sammen med mere. Jeg gider ikke stofferne og psykopaterne. Det siger mig ikke en skid fx at køre og tage streger i et par dage. Det er kraftedeme så intetsigende, at jeg får lyst til at eksplodere, og jeg føler mig så ussel bagefter. Og de typer laver ikke andet. Jeg gider ikke. Jeg vil hellere bare gå i røvsyg skole og være sammen med kæresten, som også er imod stoffer.

In our memories

Jeg mente selvfølgelig overvejet og ikke overvåget...hehe

anyways PsyGoA, hvad laver du så på siden, hvis du ikke ta'r stoffer mere? Ikke fordi jeg synes du skal holde dig væk eller noget, bare en lidt sjov kobling (og nej, ikke noget med biler at gøre).

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

Well, for det første ryger jeg stadig lidt hash, og for det andet har jeg jo stadig min erfaring. For det tredje mangler jeg noget at lave, når jeg sidder hjemme og keder mig. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]