Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 08:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej

jeg har efterhånden set lidt omtale omkring et dødsfald/overdosis af stoffet dragonfly. og det var sgu mig.. :/ (så er det sagt!) jeg endte på intensivafdeling, og fik afvide da jeg vågnede, at jeg havde fået en overdosis, og var gået i kramper, efterfulgt af et hjertestop..
jeg overvejer meget at lave en triprapport.
det skete for lidt over 11 uger siden. men jeg tror jeg lige vil have tingene til at falde lidt mere på plads inden jeg kaster mig ud i en rapport!

ved ikke om jeg gik meget off-topic. men jeg ville egentlig bare lige give lidt info.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
PsyLauL skrev:
hej

jeg har efterhånden set lidt omtale omkring et dødsfald/overdosis af stoffet dragonfly. og det var sgu mig.. :/ (så er det sagt!) jeg endte på intensivafdeling, og fik afvide da jeg vågnede, at jeg havde fået en overdosis, og var gået i kramper, efterfulgt af et hjertestop..
jeg overvejer meget at lave en triprapport.
det skete for lidt over 11 uger siden. men jeg tror jeg lige vil have tingene til at falde lidt mere på plads inden jeg kaster mig ud i en rapport!

ved ikke om jeg gik meget off-topic. men jeg ville egentlig bare lige give lidt info.

Det vil jeg i hvert fald rigtig gerne høre mere om! Ser frem til en rapport, og håber at du er kommet helskindet igennem. Men tag dig endelig tid, og vent til du synes du har lyst og overskud til at skrive om det.

Titel:
Medlem

For satan.. det lyder godt nok skræmmende, glæder mig sygeligt til at se en trip-rapport hvis der kommer en.

God bedring, hvis man kan sige det.

Titel:
Dedikeret medlem

PsyLaul:

Det du har været ude for skal frem. Det kunne være rigtig godt hvis du fik nedfældet din oplevelse med alt hvad det inkluderer så andre ikke oplever det samme som dig, så man kan finde ud af hvilke (bi)virkninger ved dette stof der kan være farlige. Det er godt og flot at du står frem.

Information wants to be free!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
jeg tænkte på, om du ikke før du får nedfældet rapporten herinde kunne forætlle exact hvad der gik galt?--

bare så det ikke sker for andre.. :)

men flot hvis du kan skrive en triprapport over det, kan godt forstå hvis det har været en traumatisk oplevelse. og god bedring, du har ihvertfald min støtte :)

Titel:
Junior medlem

Tak for jeres interesse, jeg er meget taknemmelig for jeres respons. :)
Det der gik galt: Jeg var til et halbal (faktisk for første gang).
Jeg var fuld, kom til at bunde en lille flaske med dragonfly, vidste ikke hvad det var. Så hvidt jeg kan se her inde skal der mg. til at sætte dosen. Vi havde en lille flaske med 8 ml. Hvilket får mig til at tro at det var blevet blandet med noget såsom vand. (da det egentlig heller ikke smagte af særlig meget)

Jeg har tænkt mig at lave en trip-rapport. Men da jeg ikke kan huske ret meget, har jeg tænkt mig at dele den op: det jeg selv kan huske - det jeg har fået afvide bagefter. Vil det være en god idé?
Jeg tror den kommer til at tage noget tid at lave. Især fordi jeg ikke er den bedste skriver - eller til at formulere mig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
PsyLauL skrev:
Tak for jeres interesse, jeg er meget taknemmelig for jeres respons. :)
Det der gik galt: Jeg var til et halbal (faktisk for første gang).
Jeg var fuld, kom til at bunde en lille flaske med dragonfly, vidste ikke hvad det var. Så hvidt jeg kan se her inde skal der mg. til at sætte dosen. Vi havde en lille flaske med 8 ml. Hvilket får mig til at tro at det var blevet blandet med noget såsom vand. (da det egentlig heller ikke smagte af særlig meget)

Jeg har tænkt mig at lave en trip-rapport. Men da jeg ikke kan huske ret meget, har jeg tænkt mig at dele den op: det jeg selv kan huske - det jeg har fået afvide bagefter. Vil det være en god idé?
Jeg tror den kommer til at tage noget tid at lave. Især fordi jeg ikke er den bedste skriver - eller til at formulere mig.

Lyder som en helt fin idé med at dele op i dine egne/andres berettelser.

Titel:
Dedikeret medlem

Ideen er god. Hvis du føler at dine skriftlige færdigheder skal forbedres, kan du jo altid oprette et topic med et udkast og evt. spørge ind til hvad du kunne have brug for.

EDIT: Evt. kunne en moderator dele denne tråd i to så PsyLaul får sit eget emne omkring dragonfly hvis han ønsker det? Er også lidt en rodet sammenblanding efterhånden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Interessant! Glæder mig til spændende læsning :)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
øv for en oplevelse. Jeg vil også meget gerne se din rapport en gang.
jeg synes det lyder som en god idé at dele rapporten i de afsnit.
Det jeg meget gerne vil læse, er din tilstand ved indtagelse. De symptomer du oplevede. Lægens bahandlig og hvad han har sagt, og de eftervirkninger der er kommet...

håber du får noget godt ud af at skrive det ned - hvad er dit atsndpunkt for stoffer nu?
Hilsen TATP

Titel:
Junior medlem

TATP skrev:
øv for en oplevelse. Jeg vil også meget gerne se din rapport en gang.
jeg synes det lyder som en god idé at dele rapporten i de afsnit.
Det jeg meget gerne vil læse, er din tilstand ved indtagelse. De symptomer du oplevede. Lægens bahandlig og hvad han har sagt, og de eftervirkninger der er kommet...

håber du får noget godt ud af at skrive det ned - hvad er dit atsndpunkt for stoffer nu?
Hilsen TATP

På intensivafdelling behandlede de mig for overdosis af kokain, sagde de.
Min storebror spurgte meget til hvordan og hvorledes, hvorpå de bare svarede at det ikke rigtig kom ham ved. Jeg tror selv de har været meget i tvivl om hvad jeg har været påvirket af.
Mit syn på stoffer efter oplevelsen er blevet forringet en del. Men jeg ellers altid været forsigtig. Men det var jeg ikke denne gang. Men jeg kan (desværre) stadig finde på at tage lidt kokain hvis jeg får det tilbudt. Men det ved jeg jo også hvad er.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Håber du har det godt efter og håber der kommer en rapport en dag

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]