Jeg vil så anbefale at lade være med at ryge overhovedet. Rusen, når det er indtaget oralt bliver anderledes, den kommer laangsomt snigende, varer længere, er mere intens og ofte også mindre stenet.
For mig er det ihvertfald sådan, at det at ryge fuldstændig ødelægger den anderledes rus, og rusen bliver meget hurtigere stenet og kedelig.
Og det at rusen stille og roligt bliver mere og mere intens er faktisk en rigtig fed oplevelse, noget der også bliver ødelagt når man ryger.
Men der er nok mange der alligevel ryger, fordi de bliver utålmodige. Men prøv at holde igen, i vil ikke fortryde det, iær nu når i ikke har røget 3 uger!
Jeg kan anbefale at indtage hashen, på den måde i nu har tilberedt den, og så derefter spise et godt måltid mad sammen. Så, sådan cirka der hvor man sidder og er mæt og veltilpas, opdager man at samtalen langsomt bliver mere og mere fjollet, efterhånden som man bare bliver mere og mere skæv. Jeg har gjort det en del med gode venner, og det ender næsten altid i de vildeste grineflip

Så er man også beskæftiget, og sidder ikke bare og triller tommelfingre, og bliver utålmodig mens man venter på rusen.
God tur