Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ryger aften !
Medlem

Ja jeg skal ryge med en af mine bedste venner i aften men vi står i et lille problem:

vi skal nemlig drikke guld kakao så har skaffet noget semi (siger ikk en skid ved det, men det er ikk vildt godt og det er med vilje da jeg ved det virker bedre oralt)

så kommer det klasiske spørsmål hvor meget skal der i til 2 personer bare ca (vi ryger ikk så tit og har ikk røget i 3 uger nu så tollorance er rimlig lav)

og så har vi pot (og resten af semien) så vil lige høre hvad i vil gøre:

1. skal vi KUN drikke det?

2. skal vi tage et lille bonghovet med pot efter vi har drukket det?

3. skal vi dele en pot joint efter at have drukket det?

4. Andre ideer?

gerne hurtige svar for det er jo allerede i aften!:D

Titel:
Medlem

-

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
:yeah:

Det gode ved rygning er at meget af virkningen kommer indenfor få minutter så man kan hurtigt redosere hvis det orale indtag ikke er nok

Personligt så skal jeg gerne have en smule røg ind hvis jeg æder hash og effekten venter lidt med at indtræffe. Som om det sætter resten igang

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg vil så anbefale at lade være med at ryge overhovedet. Rusen, når det er indtaget oralt bliver anderledes, den kommer laangsomt snigende, varer længere, er mere intens og ofte også mindre stenet.

For mig er det ihvertfald sådan, at det at ryge fuldstændig ødelægger den anderledes rus, og rusen bliver meget hurtigere stenet og kedelig.

Og det at rusen stille og roligt bliver mere og mere intens er faktisk en rigtig fed oplevelse, noget der også bliver ødelagt når man ryger.

Men der er nok mange der alligevel ryger, fordi de bliver utålmodige. Men prøv at holde igen, i vil ikke fortryde det, iær nu når i ikke har røget 3 uger!

Jeg kan anbefale at indtage hashen, på den måde i nu har tilberedt den, og så derefter spise et godt måltid mad sammen. Så, sådan cirka der hvor man sidder og er mæt og veltilpas, opdager man at samtalen langsomt bliver mere og mere fjollet, efterhånden som man bare bliver mere og mere skæv. Jeg har gjort det en del med gode venner, og det ender næsten altid i de vildeste grineflip :)

Så er man også beskæftiget, og sidder ikke bare og triller tommelfingre, og bliver utålmodig mens man venter på rusen.

God tur :)

Titel:
Medlem

Mange tak! og så har vi et andet problem:

Hvordan kan man ca "måle" hvor mange gram man har når ens mellemmand ikk ved hvor meget han har købt? ville være træls at putte for meget i (eller for lidt for den sags skyld)

ps hashen ser tvivlsom ud (lugter dog som det meste "gade" hash, går fra hindanden i "flager" uden opvarmning men bliver blødt når man opvarmer) men hvor meget skal der ca i så?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Det er jo svært at sige når i hverken ved hvor stærk det er, eller hvor meget det vejer.

Hvis det er alm standard er mellem ½ og 1 gram nok at foretrække, alt efter hvor skæve i vil være :)

Men det ville virkelig være en fordel hvis i havde adgang til en nogenlunde præcis vægt!

Titel:
Medlem

Det skulle være semi! dem vægte vi har er kun til mel osv de går jo ikk så langt ned!

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Ja, sådan en vægt er ikke meget værd i den her sammenhæng. Hvis der ikke er andre muligheder, så gå efter tommelfingerreglen, at der skal ca. lige så meget i som i ville komme i en god joint, der ville kunne gøre jer begge godt skæve.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kan nikke genkendende til det Drupe skriver, men personligt vil jeg hellere have en mere "røget" rus end en alt for lille ;)

Ryger normalt ikke når jeg indtager oralt jeg kender styrken på. Hellere dosere korrekt, men det er jo lidt svært når man ikke har prøvet det før. Man skal også være sikker på kvaliteten selvf.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
har røget en semi der var fuldstændig som du beskriver den. og hvis det er den samme skal det lige siges at det er en rimelig god semi

Titel:
Medlem

extanor skrev:
har røget en semi der var fuldstændig som du beskriver den. og hvis det er den samme skal det lige siges at det er en rimelig god semi
Øh, hvordan beskriver han den da?
Som en tvivlsom klump der nemt flager? Det lyder ellers ikke specielt lovende... :)

Titel:
Medlem

bjarken skrev:
extanor skrev:
Øh, hvordan beskriver han den da?
Som en tvivlsom klump der nemt flager? Det lyder ellers ikke specielt lovende... :)

Jeg gir Bjarken ret.. En klump der går i flager, lyder ikk som ryger jeg ville ha fat i.. men der kan jo være undtagelser :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]