Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Jeg vil sige at jeg er meget uenig i at virkningen kun varer lige så længe som kokain. Kokain virker i 30 - 50 minutter, hvor en streg mephedron på 100mg vil holde en person vågen i mange timer. Selve rusen er også længere end en streg kokain.
Men igen, så virker stoffer jo så forskelligt på folk...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Rootbum skrev:
Jeg vil sige at jeg er meget uenig i at virkningen kun varer lige så længe som kokain. Kokain virker i 30 - 50 minutter, hvor en streg mephedron på 100mg vil holde en person vågen i mange timer. Selve rusen er også længere end en streg kokain.

Jeg mener ikke eftervirkninger og bivirkninger, men selve toppen af rusen, som ikke varer meget længere end 30-50 minutter. Jeg tager streger af det her stof med ca. samme interval som med coke, og det gør jeg, når jeg kan mærke, at den er på vej nedad.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Minimal skrev:
Rootbum skrev:

Jeg mener ikke eftervirkninger og bivirkninger, men selve toppen af rusen, som ikke varer meget længere end 30-50 minutter. Jeg tager streger af det her stof med ca. samme interval som med coke, og det gør jeg, når jeg kan mærke, at den er på vej nedad.

Hvor lang tid går der så før du kan sove?

Edit: Og daler humøret når der kun er 'speed' effekten tilbage?

Titel: Dosering?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Har svært ved at finde ud af hvor meget jeg bør tage. Folk tager vidt forskellige doser lige fra 35mg. til 200 mg.

Skal prøve det for første gang snart og vil gerne være forsigtig, men vil heller ikke blive skuffet. Hvor meget vil i anbefale man tager, oralt eller nasalt? Hvor tit kan man redosere. Behøver man det?

Titel: .
Medlem
Brugeravatar

Havde ikke set svaret stod længere oppe i posten, min fejl

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Møgsvinn skrev:
Hvor lang tid går der så før du kan sove?

Edit: Og daler humøret når der kun er 'speed' effekten tilbage?

Det ved jeg ikke, jeg nægter at gå i seng, når det er... har i hvert fald minimal lyst til at sove efter det, og humører daler da, når legen stopper. Jeg vil i hvert fald gerne fortsætte, og det er dræbende at ligge sig i seng.

Titel: hehe...
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
jeg ville sige at første gang man prøver det skal man ikk tage mere end 100 mg oralt. men syntes selv man skal op på 150-200 mg før det bliver godt :-) men tror så også jeg har lidt kryds tollorance fra methylon af.

nasalt sys jeg det er godt at tage små streger på 40 mg ca. da det gør rocker ondt og sniffe sys jeg. og så redosere når man føler for det.

men sys klart det er bedst at starte med en oral dose og så redosere nasalt når man føler for det..

sys man får meget kæberaslen af det.. men gør jeg sku af næsten alt.

Titel: Re: hehe...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

keta-smølfen skrev:
jeg ville sige at første gang man prøver det skal man ikk tage mere end 100 mg oralt. men syntes selv man skal op på 150-200 mg før det bliver godt :-) men tror så også jeg har lidt kryds tollorance fra methylon af.

nasalt sys jeg det er godt at tage små streger på 40 mg ca. da det gør rocker ondt og sniffe sys jeg. og så redosere når man føler for det.

men sys klart det er bedst at starte med en oral dose og så redosere nasalt når man føler for det..

Hvis dette stof har næsten kradsene og samme smag, vil jeg ikke anbefale og sniffe det, hellere bland det op i evt. Juice :)

Titel: hehe...
Dope Lord
Brugeravatar

tja... men det giver nu et meget godt boost at sniffe det...

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Incase skrev:
keta-smølfen skrev:

Hvis dette stof har næsten kradsene og samme smag, vil jeg ikke anbefale og sniffe det, hellere bland det op i evt. Juice :)

Dem der har prøvet det, har udtrykt sig for at det er noget anderledes virkning når man tager det nasalt , end oralt :) mange kan bedre lide oralt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
keta-smølfen skrev:

Vi er 4 personer der skal prøve det på fredag..

Ville en godt dose være:

T: 100mg blandet op med jucie.

Senere når man føler det måske sniffe 30-50 mg?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Det lyder som en ganske fornuftig fremgangsmåde IMO

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Rootbum skrev:
Det lyder som en ganske fornuftig fremgangsmåde IMO

Så det vil vi godt kunne blive pænt påvirket af?
Mine venner er nemlig ikke helt så sikre på det er så fedt som i siger.. Så Vil gerne lige lukke munden på dem. :)

Titel: ja
Dope Lord
Brugeravatar

ja vil mene at 100 mg er en go start dosis. og så redosere enten oralt eller nasalt når man føler for det...

selv skal jeg have 150-200 mg for at trippe rigtig godt. men har nok også lidt kryds tollorance fra methylon af.

så 100 mg vil jeg sige er godt og lægge ud med.

Titel:
Dedikeret medlem

Før jeg overhovedet kaster mig ud i egentlige lammedoser har jeg tænkt mig at indtage en lille nasal dose på måske 25 mg. Efter min mening er det en fornuftig fremgangsmåde, når vi snakker et helt nyt RC!

Der er næsten ingen tilgengælige informationer på dette stof og hvem ved, måske er DU den første med en allergisk reaktion! Tænk jer om folkens. :wink:

Titel: jo.
Dope Lord
Brugeravatar

jo slf har du ret i at det altid er bedre og starte lavt og se det and, specielc når det er et helt nyt RC...

Titel: Re: jo.
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
keta-smølfen skrev:
jo slf har du ret i at det altid er bedre og starte lavt og se det and, specielc når det er et helt nyt RC...

ALTID - og 25mg nasalt er nok for stor en dose, ved et allergisk tilfælde - 5 mg. og en ventetid på - ja til om aftenen, hvis man tager de 5mg om morgenen...

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

ja better safe then sorry ! selvom jeg dog ikk selv er så godt til at følge det råd :)

Titel:
Dedikeret medlem

Så har jeg fået prøvet det! Jeg kunne simpelthen ikke vente og i et håb om at det kunne sætte lidt krudt i røven på mig, i forbindelse med min SSO (større skriftlig opgave til hf), valgte jeg at insuflere omkring 30 mg på øjemål. Det var lidt optimistisk at bruge det i forbindelse med opgaveskrivning, men det viste sig nu at være meget godt, i hvert fald ved den lille dose jeg tog. Ca. 2 timer efter første dose insuflerede jeg en lidt større streg, for at forlænge den opkvikkende effekt. Endnu en gang med succes.

Rusen virker for mit vedkommede omtrendt således:

+00:05 - 00:10: svagt forvirrende effekt med en mindre utilpashed, som højst sansynligt skyldes det stress jeg er under i forbindelse med opgaven.

+00:15 - 00:20: En methylon/MDMA lignende eufori og stimulering begynder at melde sig. Meget behageligt. Har svært ved at koncentrere mig om opgaven og render i stedet hele tiden over og forstyrre min kæreste, som skriver CV, for at nusse.

+00:20 - 01:00: Dejlig hyggelig effekt, ikke ulig methylon, bare med en lidt mere fokuseret og opkvikkende rus. Jeg begynder nu at kunne koncentrere mig meget bedre om opgaven end før indtagelse. Dog må jeg tage mig i flere gange at lave noget komplet ligegyldigt, som at læse en tekst uden nogen egentlig grund.

+01:00 - 02:00: Euforien er så småt ved at være stilnet af og en stille og rolig opkvikkende virkning forbliver (som jeg havde håbet). Koncentration virkes lettere end før indtagelse.

+02:00: Ny dose på omkring 40 mg insufleres. Samme virkning som før. Først lidt lettere forvirrende følelse, derefter en behagelig methylonlignende effekt (dog stærkere end før = mere eufori), hvor jeg endnu en gang må se det håbløst at koncentrere mig om opgaven, forstyrrer kæresten. Derefter en mere eller mindre klar opkvikkende virkning, dog stadig med et snært af methylon/MDMA i sig.

Jeg sidder nu ca. 5.5 timer efter sidste indtagelse og føler ingen træthed overhovedet! Hvilket genere mig meget, da jeg ikke er i stand til at skrive videre på min opgave og skal op allerede kvart i syv! Har taget 10 mg melatonin, snart drukket 2 glas vin, drukket en kop "godnat-te" med diverse søvndyssende urter og ingen effekt har det haft endnu.

Jeg er positivt indstillet over for stoffet nu. Den langvarige opkvikkende effekt er dog en bitch! Godt jeg holdte det under 100 mg!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
tror i det er ligesom amfetamin og kan blandes med alkohol i de mængder, som man kan med amf ?

skal til fest om en uge, og vil gerne drikke sådan en 8-10øl over en 3-4timer er det mulig eller skal det slet ikk blandes med noget pga. HR?
regner med at indtage omkring 100/150mg over ca. 5timer...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]