Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 09:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: evigt deja-vu
Junior medlem

Geografisk sted: ?
Jeg er lidt bange for at have taget skade af stoffer. Jeg føler tit at jeg er fanget i et deja-vu. Hele min dag er bare en stor gentagelse af noget jeg har oplevet før. Men nu tror jeg at have fundet ud af hvad det er. Det er en bevidstheds tilstand man kan leve i ligessom buddha altvidenhed, evigt deja-vu.
Jeg glæder mig til weekenden.

Jeg kunne godt tænke mig at trippe sammen med jer andre da det lyder sjovt, men hvordan?

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei Rastaman !
Du sier at du tror du har tatt skade av stoffer,fordi du opplever deja-vu veldig mye.
Men har det skjedd noe skadelig? Hva er skadelig med å ha slettet den permanente følelsen av tid og rom?. Jeg har det AKKURAT likedan. Det går ikke en eneste dag uten at jeg føler at DETTE HAR JEG OPPLEVD FØR.
Når man tripper(min erfaring) så opphever man tid og rom,årsak-virkning. Du kan erfare virkningen FØR årsaken. At noe må ha en årsak for at ting skal virke, blir en litt banal tanke når man er på tur. Men vi er jo nyktre mellom trippene også, og har du åpnet de "rette" portene, så kan du oppleve dette i hverdagen også. Du har trent hjernen? til å hoppe ut av årsak-virkning osv. Deja-vu tror jeg har med dette å gjøre. Prøv å IKKE gjøre deg bevisst at du har et deja-vu, men prøv å være stille og OBSERVERE hva som skjer. Når jeg opplever sterke deja-vu, så observerer/erfarer jeg det som skjer, men jeg hvisker til sidemannen min hva som vil skje. Dette kan du trene deg opp til. Deja-vu og intuisjon er gavepakker fra himmelen. Det er slike opplevelser som gjør den vanlige dag litt mere interessant.
Ha full tillit til alt som skjer,ingenting er farlig, bare underlig.
Håper du treffer noen å trippe med der nede.
Hei så lenge!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ZZz

Senest rettet af loader 08 feb 2005 11:33, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg kan kun sige jeg kender det godt...Nogen gange har man det godt men oftest går det ned af bakke!!!

Men en ting der hjælper: Komme ud med det og få snakket ud til en ven eller en fårståne person..og stoppe med det ellers pisse sjove narko Billede!

[This message has been edited by GoaHead (edited 11-10-2000).]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]