Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ???
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
x23

Senest rettet af loader 08 feb 2005 12:03, rettet i alt 1 gang.

Ja det kan godt være at ekstra-bladet mener det skidt, men jeg tror faktisk det vil give ret stor reklame for ethno.dk og nok derved også os.. SLAM! til Hans Engell, igen igen.

Her er artiklen på nettet; http://www.eb.dk/VisArtikel.iasp?PageID=107267

------------------
~Laws without victims serve no purpose other than to increase crime~

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Tja, der er bare fare for at en masse forældre går amok i en "åh-nej-mine-børn-kan-købe-åh-så-farlig-narko-på-nettet"-psykose, hvilket kan ende med at regeringen forbyder svampe. Og det ville være ærgeligt.

Ja et forbud mod psilocybin-svampe skal der nok komme engang, det tror jeg ikke der er tvivl om, men hvad vil dette gøre?

Det samme som i de lande hvor disse allerede er ulovlige, folk begynder selv at dyrke svampene, fordi sporene ikke kan ulovliggørers, fordi de ikke indeholder psilocybin.
Desuden kan man jo finde Psilocybinsvampe i den danske natur, så et forbud mod disse vil være det samme som "At forbyde naturen at gro!" - Sten Larri.

Indtil videre, går der i hvert fald et stykke tid med et forbud, fordi der ikke engang er et foreslag om et endnu. Derud over tager det altid et stykke tid inden et sådant forbud træder i kraft.

Jeg mener nu stadig EB's kampanger mod stoffer og svampe, virker lige modsat deres hensigt, de fatter det bare ikke selv.

Med venlig hilsen Loo

------------------
~Laws without victims serve no purpose other than to increase crime~

[This message has been edited by Loonie (edited 30-08-2000).]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Lad dem nu Billede

Jeg kan godt forstå EB, man kan jo se hvor godt de sidste 50 års narkotika forbud har virket.

Alt narko kiminalitet er forsvundet og det er fuldstændig umuligt at få fat i de ulovlige substanser... eller hvordan er det nu det er ?

Det er bare en skam der sidder flere milioner ignoranter rundt omkring i Danmark og tror på det EB skriver.
Hvad er der galt i DK, er der ingen der tør tage ansvar for sig selv, hvorfor vil alle folk styres !??

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
*LOL* - har i set ethno.dk for nylig? Der står nu "BESTIL INDEN _DIN_ EKSTRABLADS JOURNALIST!" med store røde bogstaver nederst på siden!

Dedikeret medlem

ja det er jo skuffende...

...der kommer jo nok et forbud før eller siden... men det er på grundlag af falsk information... hvis de nu kiggede på det er det de færreste (næsten ingen) der tager på diskotek på svampe ol.

så få dog øjnene op EB og alle andre bladsmørere....

de lavede jo den sammen med E,,, fortæller intet om hvad det er og hvad det handler om..

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ZZxz

Senest rettet af loader 08 feb 2005 12:04, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg giver jer helt ret... Hvad hedder det er der ikke nogen der har det rigtige link eller som kan scanne artiklen ind jeg ville egentligt gerne læse den !

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg syndes bare det er pissefedt at svampe STADIG er lovlige!!! Men jeg tror ikke det bliver ved meget længere! Billede
Det bliver ligesom i Sverige så man skal til og være nervøs for dumme panser svin!!! når man nu går og kigger så koncentraet ned i græset efter en lille klase zyller*GG* Billede Billede Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]