Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 19:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Her kommer så en guide til at lave et godt "fluffy" bong mix som er velegnet til merskumshoveder.
det er sikkert mange som gør det anderleder men her kommer så hvordan jeg gør, og har da ikk fået nogle klager over mine mix endnu :)

Billede
Du skal bruge følgendne: skål, 2g Hash, 2 smøger (helst gule camel :D ), Vægt, Ristebakke, Lighter.

Billede
Noller 2g hash ud. her er brugt en go' 80'er. hvis det er dårligere hash skal der måske bruges en smule mere. og hvis det er en bedre hash så er det bare det samme :D

Billede
Tag 2 smøger og tag tobakken fra dem op i ristebakken og rist til den er rigtig sprøg mellem fingrene og ikk lugter af det store mere.

Billede
Hæld den nu ristede tobak op i skålen til hashen, og begynd og nulre det sammen så tobakken smuldre godt.

Billede
Hæld hele blandingen op i ristebakken og varm det op, ikk så det begynder og ryge voldsomt, men bare varme det godt igennem.

Billede
Når det er varmet godt igennem hældes det op i skålen, og mixes godt sammen mellem fingrene.

Billede
Når du så har færdig mixet skulle det gerne lige noget a'la muld jord :-)

Billede
Fyld bonghoved

Billede
Og ryg :joint:

Billede
Og så vil jeg bare lige vise fars elskede ryge remedje, som godt nok trænger til at blive vasket :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Super fed guide !!! :D :D takker

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det er fandme en klam bong den der, den minder lissom en om hvorfor man ikke ryger på sådan en mere, tak keta!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Sgu ingen grund til at bruge 1 g. god hash per cigaret.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
kemal skrev:

de fleste jeg kender bruger ½g semi til 1 smøg... men jeg ville da foretrække det andet..

og.. jeg forstår sq ikke helt hvorfor man sku ryge bong... spild af tjald, du kommer jo til at ryge så meget at det ikke er sjovt, der er ingen hygge, du ødelægger dine lunger, bongen blir klam, og FUCK hvor er den bong klam.

generelt så viser det bare lidt om hvad der er galt med den danske rygerkultur.. den går mere ud på at være påvirket hele tiden, i stedet for at være påvirket så du har det fedt...

anyways keta, du kan jo altid lave en guide omkring hvordan man renser sådan en bong der med citron.. ku den godt bruge. :P

- ud over det, du bruger åbenbart en fast mixerbakke af sølvpapir, du kan købe "mixerbakker" (små sølvpapirsnogen der er lidt mere faste, de er også gode til lasagne) i netto, så har du 2 stk. den øverste rister du på, den nederste kan du sætte den ned i.. på den måde, behøves du ikke have en sølvpapirssjover du skal passe på med konstant, for ikke at sode det hele til...

fåtå: Billede

Senest rettet af spiffeh 28 dec 2007 15:34, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Glimrende guide :D

Og fed bong, lækker rustik feeling den må ha', ku' jeg forestille mig - det et ordentligt svin. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Cool guide :wink: Jeg foretrækker nu også bongen, man ryger vel hash, for at blive skæv!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

G e n e t i c skrev:
Cool guide :wink: Jeg foretrækker nu også bongen, man ryger vel hash, for at blive skæv!

og hvorfor vil du være skæv? for at have det fedt? har du det fedt når du er skæv hver dag? er det så en god skævert? eller har du en god sjov skævert når du stortset aldrig ryger?.. for ja, man ryger hash for at blive skæv, men så skal man vide hvorfor man vil være skæv.. er det en virkelighedsflugt? et håb om anerkendelse? eller hvad?.. for det er sq ikke fordi det skal være sjovt når man ryger bong hver dag.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HØRT

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det der med, at der ikke er noget hygge i at ryge bong forstår jeg ikke helt. Altså en bong kan da gå runder ligesom en joint kan når man ryger sammen med vennerne.
Dine underlige spørgsmål forstår jeg slet ikke hvordan passer ind i sammenhængen med at ryge bong i forhold til alt muligt andet. Og hvis man ryger bong, så kan det sagtens være engang imellem, det er ikke noget man pr. definition sidder og slammer hver dag.

Titel: ...
Medlem

Geografisk sted: 3630
Hehe, tja keta's bong er lidt snasket men den er god at ryge på den kan jeg ihvertfald skrive under på.. Rigtig god bong :)

Citat:
og hvorfor vil du være skæv? for at have det fedt?

Det samme spørgsmål kan man jo så stille alle os herinde som indtager forskellige former for narko.. det ville lyde ca sådan her:

Hvorfor vil du være blæst? for at ha det fedt?

JA FOR SATAN! :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
spiffeh skrev:
G e n e t i c skrev:

og hvorfor vil du være skæv? for at have det fedt? har du det fedt når du er skæv hver dag? er det så en god skævert? eller har du en god sjov skævert når du stortset aldrig ryger?.. for ja, man ryger hash for at blive skæv, men så skal man vide hvorfor man vil være skæv.. er det en virkelighedsflugt? et håb om anerkendelse? eller hvad?.. for det er sq ikke fordi det skal være sjovt når man ryger bong hver dag.

Jeg mente bare, at når man ryger bong, bliver man SKÆV!

Det er jo op til den enkelte om man syns at det er hyggelig, fedt eller bare for at slappe af. Jeg ryger bong i perider, det er mest om aftenen for at slappe og se en god film.

Titel: :joint:
Dope Lord
Brugeravatar

kemal skrev:

nej man kan også sagtes bruge mindre men det bliver bare bedst med meget hash i, og vi ryger jo for at blive skæve. selv hvis det er en rigtig go' sort afghan jeg har så bruger jeg stadig 0,9 -1 g pr. smøg :joint:

spiffeh skrev:
jeg forstår sq ikke helt hvorfor man sku ryge bong... spild af tjald, du kommer jo til at ryge så meget at det ikke er sjovt, der er ingen hygge, du ødelægger dine lunger, bongen blir klam, og FUCK hvor er den bong klam.

generelt så viser det bare lidt om hvad der er galt med den danske rygerkultur.. den går mere ud på at være påvirket hele tiden, i stedet for at være påvirket så du har det fedt...

anyways keta, du kan jo altid lave en guide omkring hvordan man renser sådan en bong der med citron.. ku den godt bruge. :P

- ud over det, du bruger åbenbart en fast mixerbakke af sølvpapir, du kan købe "mixerbakker" (små sølvpapirsnogen der er lidt mere faste, de er også gode til lasagne) i netto, så har du 2 stk. den øverste rister du på, den nederste kan du sætte den ned i.. på den måde, behøves du ikke have en sølvpapirssjover du skal passe på med konstant, for ikke at sode det hele til...

hvorfor er det spild af tjald og ryge bong ? jeg ville da skulle ryge 20X mere i joints for at opnå samme ønskede virkning.
Og er bong virkelig så meget mere skadelig end joint ?
Ja bongen bliver klam, men så skal man blot huske og rense den lidt oftere end mig selv. men kan da godt være der kommer en guide i at rense bong også :lol:
og syntes også bong kan være være lige så hyggelig som joint. :D

og med hensyn til mixe bakkes så kendte jeg faktisk godt den med natto bakkerne, men har bare altid været mere til min hjemmefoldede mixebakke :D men tak ellers.

Titel: Re: ...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mushi-mango skrev:
Hehe, tja keta's bong er lidt snasket men den er god at ryge på den kan jeg ihvertfald skrive under på.. Rigtig god bong :)

Citat:
og hvorfor vil du være skæv? for at have det fedt?

Det samme spørgsmål kan man jo så stille alle os herinde som indtager forskellige former for narko.. det ville lyde ca sådan her:

Hvorfor vil du være blæst? for at ha det fedt?

JA FOR SATAN! :)

præcis, og samtidigt kommer jeg med påstanden, at hvis du ryger hver bong hver dag, eller bare ofte, er det ikke for at få det fedt, for du ved også godt selv - du får det ikke fedt af tjald hvis du gør det for ofte.. hvis du tager mdma hver dag, er det heller ikke fedt, hvis du tager meth hver dag, får du det heller ikke fedt.. og det jo helt lige gyldigt hvad det er.

og jo, man kan sagtens ryge bong engang imellem.. men kig på den der bong.. enten så har han nogen rengøringssanser som en abe, eller også ryger han ofte ^^

- og ja, en bong er meget mere skadelig at ryge på en joints... hør på folk der ryger bong hver dag.. host host host, slim om morgenen... osv...

ud over det, jo det er spild af tjald, enhver der ryger for ofte spilder tjalden.. kan du huske de første gange du røg? du fik et TRIP ud af at ryge... når du ryger ofte, så tænder du en joint/bong som var det en smøg, og tager virkningen som det var en kop kaffe. -

Senest rettet af spiffeh 28 dec 2007 19:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Super fedt du laver guides :) sjove og læse og man kan vel altid lære noget nyt :)

Thumps up!

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Incase skrev:
Super fedt du laver guides :) sjove og læse og man kan vel altid lære noget nyt :)

Thumps up!

Takker mange gange :D

selvom man ryger bong hver dag kan man stadig godt få det fedt hver gang, men bare ikk lige så fedt som den gang man startede slf. Da man jo udvikler resistens.

og ja indrømmet der bliver røget meget og ofte på den bong af flere personer.

ja det er spil at ryge tjald når man har så stor tollorence efter lang tids hashrygning. men så er det heller ikk værrer.
men så har det jo heller ikk noget med bong og gøre ?

hoster selv lidt en gang i mellem men slet ikk noget slemt. og kender skam også folk som kun ryger joints til dagligt, som også får slemme hoste ture nogle gange. så kunne da godt tænke mig en kilde på hvor meget farligere bong er end og ryge joint, vil nok give ret i at det nok er lidt farlige, men spørgsmålet er så bare hvor meget ?

Titel:
Medlem

Da jeg stadig røg bong, grillede vi altid tobakken i gryde, til man ikke kunne lugte nikotinen længere.. Derefter blev feden smuldret rigtig godt ud, og derefter blandet med tobakken under svag varme i gryden.. Sidst blev det hele most godt sammen, og kørt flere gange gennem en si til det var et rent porøst fedtet pulver..

Sådan et mix tog også gerne lang tid at lave, men slap af det brændte godt. Aldrig noget der satte sig fast, lige som man skulle til at suge den igennem, og så var det ret mildt at ryge :)

Vi brugte altid 2 smøger til 1g.

Titel: bong man
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: horsens
ja kunne godt se ud som om den bong kunne trænge til at blive renset og man behøver ikke at bruge 1 gramtil en smøg der går alt for meget til spilde men fed bong mund stykket er fra en støvsuger ikk?
og godt intertiv .......god røg

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Lækker guide :D Men det hjælper ikke på det faktum at jeg VIRKELIG sutter røv til at riste smøger, så derfor bliver det i gryde :D.

mht bongrygning så går man vel automatisk over til det når der skal for meget joint til at give virkning - og så bliver man bare så meget mere skæv af bong :D hostafhængighedhost :roll: /me peger på sig selv :D

Hvorvidt 1g til 1 smøg er for meget, så er det vel en smags sag (personligt bruger jeg 0,75 - 1g+ pr smøg (1g+ hvis jeg er super påvirket og ingen vægt har).

Men faktum er at keta-smølfens bong-mix og bong er helt i top :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

De billeder fik mig til at ryge igår FU :lol:

:wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]