Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 19:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Levose skrev:
Trixz skrev:
Min værste oplevelse skete på lsd, for nogle dage siden. Set og settings var gode nok, mig og to af mine bedste venner ville hygge os lidt på noget syre. Det gik meget godt indtil en af mine venner begyndte og få rigtig nederen på, og han spurgte om jeg ikke ville køre om hjem.

Jeg følte mig ikke så ramt på det tidspunkt og jeg tænkte jeg sagtens kunne køre bilen, men jeg blev klogere. Aner ikke hvorfor ingen tænkte på en taxa, da penge ikke var noget problem. Dumt, men sket er sket.

Da jeg havde kørt ham halvvejs hjem, begynder jeg at få det rigtigt dårligt, og i samme sekundt jeg får det skidt, får min tredje ven det også mega dårligt, han råber jeg skal stoppe bilen, hvilket jeg gør og han springer ud og løber som en vild væk fra bilen. Jeg troede at vejen var begyndt og suge bilen ned i vejen, og at bilen var begyndt at krølle sammen om mig, jeg var virkelig ramt. Kunne overhovedet ikke se vejen, så kørte bilen ind på en sidevej, holdte der i 1 time indtil jeg ringede efter en ven der kunne hente os og køre os hjem i sikkerhed.

Både mig og min tredje ven havde det så dårligt, og det underlige var at det skete på samme tid, samme sekund. Da mig og min ven sad og havde det virkelig skidt, var det underlige også at ham vi skulle køre hjem som havde det dårligt til at starte med, var i pisse godt humør der.

Underlig tur på lsd. Og en lektie lært igen, heldigvis kom ingen tilskade.

Hvorfor satan kørte du også bil på LSD?

Uansvarligheden kender ingen grænser... :roll:

Nej, der er ingen undskyldning for hvorfor jeg tog den bil, men grunden til det var at en af mine venner havde det fandens dårligt og ville gerne hjem, det var midt om natten, og fik heller ikke kørt særlig langt før jeg fik konstateret at det her kunne ikke lade sig køre, derfor holdte jeg bilen ind på en sidevej og ringede efter en ven. Uansvarligt ja, og meget dumt.
Som jeg også nævner før, er jeg glad for at ingen kom til skade, og at jeg har lært at jeg aldrig sætter mig i en bil når jeg er påvirket af noget. Det var kun pga. min ven havde det mega skidt, og jeg aner ikke hvorfor ingen af os tænkte på en taxa.

Og jeg håber ikke det på nogen måde kommer til at lyde som om jeg er stolt af jeg satte mig ind i den bil, for det er nok det sidste jeg er. Er godt klar over det var totalt tåbeligt, men igen alle mennesker fejler i deres liv, nogle mere end andre. :S

Næste gang bliver bilen stående hjemme, og en taxa bliver tilkaldt :)

Senest rettet af Trixzadelic 11 dec 2007 18:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

grappa_zappa skrev:
mCPP forklædt som ecstasypiller, YAIKZ! :)

Fortæl fortæl :) har også selv prøvet mCPP i Ecstasypiller :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Alkohol, kan ikke huske nogen bestemt oplevelse, men det er aldrig sjovt at brække sig...

Titel:
Medlem

Incase skrev:
grappa_zappa skrev:

Det skulle vel ikke have været nogle hvide nogle? Kan jo ikke rigtig uddybe mere uden at bryde reglerne.

Titel:
Medlem

Incase skrev:
grappa_zappa skrev:

Det er 1½ år siden mener jeg. Vi havde fået nye piller og dum og naiv som jeg var, nuppede jeg tre i rap for at give den MAX gas, hjemme sammen med et par kammerater. En anden tog også tre og den sidste insufflerede et par stykker over aftenen.

Jeg kunne efter ½ time godt mærke det ikke føltes som MDMA. Der var noget mere psykedelisk over det, føltes lidt ligesom svampe-comeup.

Det blev bare værre og værre og jeg var overbevist om at det IKKE var MDMA der var i pillerne. Fik det utrolig dårligt og var ude og knække mig et par gange. Lys og farver skiftede, mønstre kørte lidt rundt omend ikke så meget som på LSD/svampe. Men det var som et svampetrip med en ufatteligt bodyload - meget negativt.

Jeg prøvede at ligge inde i sengen og prøve at tage den med ro, samtidig med en af de andre sad ved siden af mig og spurgte om hvordan jeg havde det, og om han kunne hjælpe med noget. Jeg kan huske jeg virkelig følte mig SÅ forgiftigt og tænkte flere gange på at ringe 112. Jeg var utrolig varm og det føltes flere steder på kroppen som om huden brændte og jeg tog derfor min t-shirt af. Jeg kan huske tanken om at DENNE gang har jeg virkelig forgiftet mig selv, strejfede mig flere gange.

Efter hvad jeg vil vurdere som 1½-2 timer kunne jeg ikke holde ud at ligge der mere, så jeg krøb til bekendelse og ringede resolut efter damen og fortalte hvordan landet lå. Hun kom med det samme og hentede mig i bil og kørte mig hjem.

Lå i 1-2 timer og vred mig i sengen og til sidst faldt jeg i søvn..

-- Tilføjelse:
Mht. mine to kammerater, så fik den ene det først dårligt da han kom hjem, og kæmpede for at falde i søvn. Og ham der insufflerede fik kun nuppet 1½ og så var han ude og knække sig.
--

Det var sku en hård omgang og herefter går jeg altid forsigtigt frem, og prøver ALDRIG noget nyt uden først at have taget en threshold dosis for at teste virkningen på mig. Når det er sagt, så kunne jeg aldrig finde på at tage 3 piller på éen gang mere. :wink:

Men - jeg er i live og er blevet dét klogere, heldigvis!

Senest rettet af zappa 11 dec 2007 09:42, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Medlem

KixxBrian skrev:
Det skulle vel ikke have været nogle hvide nogle? Kan jo ikke rigtig uddybe mere uden at bryde reglerne.

Jeg kan faktisk ikke huske det.. Mener de var lyserøde! :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
grappa_zappa skrev:
KixxBrian skrev:

^^damer?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Peakeye skrev:
grappa_zappa skrev:
KixxBrian skrev:

^^damer?

Fat nu noget. Please :) De pillenavne der.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
kemal skrev:
Peakeye skrev:
grappa_zappa skrev:
KixxBrian skrev:

^^damer?

Jeg trækker det i mig igen xD

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: århus
Har aldrig rigtigt haft en dårlig oplevelse, så skulle det være når jeg har blandet alcohol med hash, men har alligevel været så fucked at jeg ikke rigtigt kan huske det.. Men er heldigvis så heldig at jeg i min rygerkreds ( vi er ca. 7 drenge der ryger på må og få) aldrig har haft det dårligt med at ryge hash eller skunk, og det skal siges at når vi først har tændt 1 skunk pind så kommer de i stride strømme :twisted: . Har altid haft en godt forhold til hash og skunk, og håber at det vil forsætte sådan..
fx. Jeg skal lave hashkage på lørdag, og for at sætte mig lidt ind i det har jeg læst en masse indlæg herinde for at sætte mig ind i hvad man skal gøre og ikke gøre.. fx så kan tiden, hvori rushen starter variere, så ved, at jeg ikke skal æde stykke nr.2 selvom jeg ikke kan mærke nogle virkning efter måske 1.30 time.. det er min måde at undgå et dårligt trip
Fortsat god ryger

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg tror at min allerdårligste oplevelse med stoffer var engang jeg ikke havde nogen...

undskyld, undskyld, undskyld, jeg kunne ikke dy mig længere

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
tak

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
En af de dårligste: Alkohol

Aldrig har jeg haft det så skidt psykisk end efter denne weekend. Badtrip på LSA kan gå langt væk, føj for satan. Har det virkelig uhyggeligt med ikke at kunne huske hvad jeg har lavet... Egentligt sjovt at en omgang sprut og tjald kan påvirke en endnu mere end en ikke så ubetydelig mængde svampe. Forbud NU!!!1

/edit: Fanny: Indsæt selv ironi de rigtige steder :)

Senest rettet af Xpert 18 dec 2007 12:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Xpert skrev:
Forbud NU!!!1

Nej, vi skal sku ikke have flere forbud, kun legalisering! Så må folk lære at bruge hovedet selv, istedet for at ansætte en statsmagt til at tage ansvaret fra folk.

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Du har så inderligt ret, var også ret ironisk. Kan man ikke lave en ironi-knap ligesom bold og quote? :P

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Xpert skrev:
Du har så inderligt ret, var også ret ironisk. Kan man ikke lave en ironi-knap ligesom bold og quote? :P

Jeg regnede også med at det var ironi.. :) der er bare mange andre, som i legaliseringsdebatten begynder at sable alkohol ned, for at hellige deres eget stof, hvilket bare fører til en dum mudderkasting.

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dem som har haft dårlig oplevelse på alkohol og vil have det ulovliggjort har ikke lært hvordan man drikker ordneligt og når de drikker så drikker sig en kæp i øret - langt ude

Og de med tømmermænd: Drik 1 liter vand inden i går i seng, spis noget druesukker og spis noget med salt i og drik mere vand så har du ingen tømmermænd når du vågner op kun en smule træthed da alkohol smadrer evnen til en kvalitets søvn..

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg stemte amf, men det burde måske være alkohol.

Der var fri bar, og det var en af de første gange jeg var på amf så vidste ikke man bare kunne drikke løs uden at mærke det. Så da amfen stoppede med at virke bevimmede jeg......... og havde det MEGA dårligt da jeg vågnede, ved ik, ca en halvandentime efter? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Peakeye skrev:
grappa_zappa skrev:
KixxBrian skrev:

^^damer?

Jeg vil da mene, at det er okay, når det jo næsten er en advarsel om farlige piller. Det er anerkendt at advare om farlige piller.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gæst skrev:
kemal skrev:
Peakeye skrev:
grappa_zappa skrev:
KixxBrian skrev:

^^damer?

Jeg vil da mene, at det er okay, når det jo næsten er en advarsel om farlige piller. Det er anerkendt at advare om farlige piller.

Der kommer sikkert noget i stil med en k3xe-brian igen som "JEG SYNTES FANDME DE VAR GODE ÅD SELV 27 KNALDER OG MIN KÆBE GIK AF LED AF DEM DER LYSERØDE *<pillenavn>* :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]