Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
YLH skrev:
Ok jeg hiver måske fat i en gammel tråd her men jeg købte faktisk to pakker blå birkes, det blev vel en 400 gram. Mærkede måske NOGET nær en lettere afslappethed men slet slet ikke det værd IMO. Køb dig heller en eller to pakker kratom hvis du vil have en art opiat-koger på lovlig vis.

Jeg opnåede det samme, blot med 150g? Måske var det bare placebo fra min side, eller også har du højere tolerence - kanske svage/varmebehandlede birkes?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: KBH
And skrev:
YLH skrev:
Ok jeg hiver måske fat i en gammel tråd her men jeg købte faktisk to pakker blå birkes, det blev vel en 400 gram. Mærkede måske NOGET nær en lettere afslappethed men slet slet ikke det værd IMO. Køb dig heller en eller to pakker kratom hvis du vil have en art opiat-koger på lovlig vis.

Jeg opnåede det samme, blot med 150g? Måske var det bare placebo fra min side, eller også har du højere tolerence - kanske svage/varmebehandlede birkes?

Har ej tolerance for "rigtige" opiater, kun kratom. Stod der med hvad der lignede en hel spand blå birkes og blev kun lidt træt hen ad aftenen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
YLH > Kratom påvirker µ- og i høje doser også kappa-opioid receptorerne, så der vil helt sikkert være krydstolerance...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
bliver lige nødt til at nævne denne side i forbindelse med dette topic:
http://poppyseedtea.com/

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hamp skrev:
bliver lige nødt til at nævne denne side i forbindelse med dette topic:
http://poppyseedtea.com/

De nævner ét tilfælde, 1!

Hvad så med vandpytter, de kan også være fatale?
Altså, det her er et HR-board, ikke "fy-bab, ik' rør slem dødsnarko!"
De har ret i, at mængden af morfin, samt alle de andre alakoider, kan variere mere, og derfor er det også skrevet i denne tråd, at man skal starte lavt ud? Desuden mener jeg også, at her står, at det er meget vanedannende, så endnu engang er din hjemmeside "ubrugeligt". Håber ikke du ser det som, at jeg hakker på dig, jeg er bare lidt syg (influenza), så formulerer mig nok ikke så godt.

BTW: hvis her ikke står det om afhængighedsprotentialet har jeg det fra søgefunktionen( :wink: ), og heraf fremstår det, at det højst bør indtages 2 gage/måned

Hygge hejsa
Anders

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg påstår hellere ikke at det er hyppigt forekommende. Men synes bare det er et væsentligt faktor at selvom man bruger samme mærke af birkes er man ikke sikker på noget der bare ligner en ens konsentration af alkaloider. Og så valgte jeg den side fordi jeg faktisk godt kan lide disse forældres opstilling. Jeg synes at de er nogenlunde objektive i deres fremstilling.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hamp skrev:
Jeg påstår hellere ikke at det er hyppigt forekommende. Men synes bare det er et væsentligt faktor at selvom man bruger samme mærke af birkes er man ikke sikker på noget der bare ligner en ens konsentration af alkaloider. Og så valgte jeg den side fordi jeg faktisk godt kan lide disse forældres opstilling. Jeg synes at de er nogenlunde objektive i deres fremstilling.

Jeg er enig i, at det er professionelt opstillet af forældrene, men jeg forstår stadig ikke, at du bringer det på banen? Hele narkotika-emnet, især i HR-regi, går på, at man skal være forsigtig, samt starte lavt. Det er både gældende i "plantesammenhænge" samt hvad angår svampe og syntetiske, for det er snarere regelen end undtagelsen, at både kvalitet, renhed og koncentration af alkoloider er varierende. At der så er større udsving for visse stoffer(hvadend de er naturlige planter, svampe eller syntetisk fremstillet) er ikke noget jeg ved noget om, skønt det kunne være interessant at finde ud af - dog mest for de naturlige, da syntetiske mestendels handler om renheden.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: KBH
jim fear skrev:
YLH > Kratom påvirker µ- og i høje doser også kappa-opioid receptorerne, så der vil helt sikkert være krydstolerance...

Hmm ja du har nok ret. Har kun prøvet deciderede opiater (udover birkes) 2-3 gange. De gange jeg prøvede dem efter at have begyndt at drikke krat regelmæssigt kunne jeg ikke mærke det vilde, kun at jeg blev lidt sløv og afslappet og ingen eufori eller rush som så.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ganske rigtigt at det burde være basisviden for enhver stofbruger at plantedele variere i alkaloidindhold. Ligesom det burde være basisviden at koncentration staves koncentration og ikke som jeg har gjort ovenfor. Men det viser jo bare hvordan at noget der burde være basisviden måske ikke er kommet helt ind på rygsøjlen og derfor skal gentages nogen gange for at nå ind i de tykhudede..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]